Вивчення ринку можна замовити у Pro-Consulting
69

Вивчення ринку можна замовити у Pro-Consulting

В умовах постійно мінливої обстановки у сфері економічної активності підприємств виникає нагальна потреба періодично проводити вивчення ринку. Здійснювати маркетингові дослідження власними силами нераціонально з погляду витрат часових, людських, фінансових, організаційних ресурсів, тому багато суб'єктів бізнесу замовляють вивчення ринку в спеціалізованих агентств. Далі ми розглянемо деякі основні блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам перейти на сторінку повної типової структури дослідження ринку.

Якісне вивчення ринку вимагає наявності в розпорядженні дослідника доступу до джерел інформації, володіння методологією аналізу та наявності досвіду роботи на цьому напрямку. Компанія Pro-Consulting проводить вивчення ринку вже понад 20 років відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR. Логічно, що багато українських та іноземних підприємців вважають за краще замовити вивчення ринку саме у нас. З понад 2600 кейсами з вивчення ринків України та світу ви можете ознайомитися в каталозі готових проєктів.

Типове маркетингове дослідження від Pro-Consulting проводиться в комплексному форматі та охоплює всі найважливіші складові ринкової ситуації:

  1. Загальне вивчення ринку:
    • опис сфери бізнесу, особливості її функціонування в поточних і прогнозованих умовах;
    • розрахунок ємності ринку на підставі даних про виробництво і зовнішні поставки цільової продукції;
    • сегментація ринку за видами товарів, виробниками, географічними та іншими значущими ознаками;
    • постійні та тимчасові чинники, що мають найбільший вплив на ринок;
    • тенденції розвитку ситуації у сфері бізнесу.
  2. Державне регулювання діяльності суб'єктів ринку:
    • вимоги законів і підзаконних актів;
    • варіанти реєстрації підприємств;
    • податкове навантаження при здійсненні внутрішньо- і зовнішньоторговельних операцій;
    • необхідність та умови отримання ліцензій, дотримання галузевих стандартів;
    • програми підтримки бізнесу з боку урядових і неурядових структур;
    • можливості та правила участі в державних закупівельних тендерах;
    • відомі плани влади щодо зміни системи регулювання ринку;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика вам необхідна, поспілкуйтеся з нашими аналітиками - вам поставлять корисні запитання і допоможуть скласти технічне завдання для підготовки звіту - контакти.
  3. Конкурентне вивчення ринку:
    • перелік і характеристики основних суб'єктів, що конкурують;
    • асортимент і властивості продукції прямих і непрямих конкурентів;
    • зміст торговельних пропозицій, їх переваги та слабкі сторони;
    • спрямованість і наповнення маркетингових стратегій, прийоми конкурентної боротьби;
    • ризики і бар'єри для досягнення цілей замовника, що виходять від діяльності конкурентів, шляхи їх мінімізації;
    • більш повне уявлення про реальну структуру звіту вам допоможе отримати ознайомлення наприклад, з описом готового аналізу ринку алкогольних напоїв в Україні або аналізу ринку овочевої консервації в Іспанії.
  4. Аналіз споживання цільової продукції:
    • опис споживчої аудиторії;
    • вимоги споживачів до властивостей товарів ринку;
    • ступінь задоволеності покупців наявною пропозицією, ставлення до окремих брендів;
    • моделі поведінки споживачів на торговельних майданчиках різних форматів, алгоритми та критерії вибору товарів;
    • ключові запити потенційних покупців до пошукових систем в Інтернеті;
    • споживання товарів ринку суб'єктами пов'язаних ринків і державним сектором.
  5. Вивчення ринку для організації виробництва і зовнішньої торгівлі:
    • обсяги та структура випуску і поставок цільової продукції;
    • факторне порівняння ринкових ніш і зовнішніх ринків;
    • досяжні показники рентабельності бізнесу та умови їх забезпечення;
    • умови організації виробничих потужностей на місцевій ресурсній базі;
    • міжнародні та національні санкції та інші обмеження зовнішньоекономічної діяльності;
    • потенційні партнери на внутрішньому та зовнішніх ринках;
      якщо ви все ще цього не зробили, ознайомтеся з повною типовою структурою дослідження ринку за цим посиланням.
  6. Дослідження ефективності каналів збуту:
    • можливі способи реалізації продукції, особливості їхнього актуального стану;
    • умови співпраці з операторами каналів збуту;
    • результативність використання методів просування залежно від каналу збуту;
    • управління продажами в нестандартних режимах функціонування ринку.
  7. Інвестиційне вивчення ринку:
    • SWOT-аналіз;
    • PEST LE-аналіз;
    • карта ризиків і бар'єрів;
    • рекомендації щодо організації та розвитку бізнесу.

Вивчення ринку можна замовити в компанії Pro-Consulting, скориставшись нашими контактними даними. Пропонуємо попередньо ознайомитися з готовими звітами, доступними в онлайн-магазині на сайті. Також повідомляємо, що аналітичні продукти та послуги Pro-Consulting юрособам можна придбати в розстрочку.

Інші новини

Зв'язатися з нами