В умовах постійно мінливої обстановки у сфері економічної активності підприємств виникає нагальна потреба періодично проводити вивчення ринку. Здійснювати маркетингові дослідження власними силами нераціонально з погляду витрат часових, людських, фінансових, організаційних ресурсів, тому багато суб'єктів бізнесу замовляють вивчення ринку в спеціалізованих агентств. Далі ми розглянемо деякі основні блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам перейти на сторінку повної типової структури дослідження ринку.
Якісне вивчення ринку вимагає наявності в розпорядженні дослідника доступу до джерел інформації, володіння методологією аналізу та наявності досвіду роботи на цьому напрямку. Компанія Pro-Consulting проводить вивчення ринку вже понад 20 років відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR. Логічно, що багато українських та іноземних підприємців вважають за краще замовити вивчення ринку саме у нас. З понад 2600 кейсами з вивчення ринків України та світу ви можете ознайомитися в каталозі готових проєктів.
Типове маркетингове дослідження від Pro-Consulting проводиться в комплексному форматі та охоплює всі найважливіші складові ринкової ситуації:
Загальне вивчення ринку:
опис сфери бізнесу, особливості її функціонування в поточних і прогнозованих умовах;
розрахунок ємності ринку на підставі даних про виробництво і зовнішні поставки цільової продукції;
сегментація ринку за видами товарів, виробниками, географічними та іншими значущими ознаками;
постійні та тимчасові чинники, що мають найбільший вплив на ринок;
тенденції розвитку ситуації у сфері бізнесу.
Державне регулювання діяльності суб'єктів ринку:
вимоги законів і підзаконних актів;
варіанти реєстрації підприємств;
податкове навантаження при здійсненні внутрішньо- і зовнішньоторговельних операцій;
необхідність та умови отримання ліцензій, дотримання галузевих стандартів;
програми підтримки бізнесу з боку урядових і неурядових структур;
можливості та правила участі в державних закупівельних тендерах;
відомі плани влади щодо зміни системи регулювання ринку;
якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика вам необхідна, поспілкуйтеся з нашими аналітиками - вам поставлять корисні запитання і допоможуть скласти технічне завдання для підготовки звіту - контакти.
Конкурентне вивчення ринку:
перелік і характеристики основних суб'єктів, що конкурують;
асортимент і властивості продукції прямих і непрямих конкурентів;
зміст торговельних пропозицій, їх переваги та слабкі сторони;
спрямованість і наповнення маркетингових стратегій, прийоми конкурентної боротьби;
ризики і бар'єри для досягнення цілей замовника, що виходять від діяльності конкурентів, шляхи їх мінімізації;
ступінь задоволеності покупців наявною пропозицією, ставлення до окремих брендів;
моделі поведінки споживачів на торговельних майданчиках різних форматів, алгоритми та критерії вибору товарів;
ключові запити потенційних покупців до пошукових систем в Інтернеті;
споживання товарів ринку суб'єктами пов'язаних ринків і державним сектором.
Вивчення ринку для організації виробництва і зовнішньої торгівлі:
обсяги та структура випуску і поставок цільової продукції;
факторне порівняння ринкових ніш і зовнішніх ринків;
досяжні показники рентабельності бізнесу та умови їх забезпечення;
умови організації виробничих потужностей на місцевій ресурсній базі;
міжнародні та національні санкції та інші обмеження зовнішньоекономічної діяльності;
потенційні партнери на внутрішньому та зовнішніх ринках; якщо ви все ще цього не зробили, ознайомтеся з повною типовою структурою дослідження ринку за цим посиланням.
Дослідження ефективності каналів збуту:
можливі способи реалізації продукції, особливості їхнього актуального стану;
умови співпраці з операторами каналів збуту;
результативність використання методів просування залежно від каналу збуту;
управління продажами в нестандартних режимах функціонування ринку.
Інвестиційне вивчення ринку:
SWOT-аналіз;
PEST LE-аналіз;
карта ризиків і бар'єрів;
рекомендації щодо організації та розвитку бізнесу.
Вивчення ринку можна замовити в компанії Pro-Consulting, скориставшись нашими контактними даними. Пропонуємо попередньо ознайомитися з готовими звітами, доступними в онлайн-магазині на сайті. Також повідомляємо, що аналітичні продукти та послуги Pro-Consulting юрособам можна придбати в розстрочку.