Ринок теплоізоляційних матеріалів в Україні: понад 200 проектів будівництва житла формують попит
368

Ринок теплоізоляційних матеріалів в Україні: понад 200 проектів будівництва житла формують попит

Аналіз ринку теплоізоляційних матеріалів в Україні проведено компанією Pro-Consulting у березні 2024 року. Маркетингове дослідження здійснювалося з метою визначення економічної доцільності створення підприємства з виробництва теплоізоляційних блоків із газобетону. Звіт за результатами аналізу ринку містить дані про:

  • результати діяльності операторів ринку теплоізоляційних матеріалів в Україні;
  • споживання цільової продукції;
  • ефективність каналів збуту товарів ринку теплоізоляційних матеріалів України;
  • асортимент торгових пропозицій основних суб'єктів, що конкурують, на даному ринку;
  • фактори, політики ціноутворення та динаміку середніх цін на товари ринку теплоізоляційних матеріалів в Україні;
  • можливості та основні аспекти організації виробництва утеплювача на основі газобетону;
  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок теплоізоляційних матеріалів в Україні, тенденції та проблеми його розвитку;
  • вимоги системи державного регулювання галузі;
  • інвестиційну привабливість ринку теплоізоляційних матеріалів в Україні, наявні на ньому ризики та бар'єри для реалізації бізнес-проектів.

Готовий аналіз ринку теплоізоляційних матеріалів (газобетону теплоізоляційний) в Україні можна придбати на сайті компанії. Також Pro-Consulting має аналогічний звіт по ринку базальтової вати в Україні. Будь-який звіт може бути оновлений та адаптований під цілі та завдання вашого підприємства.

Якщо ж ви плануєте аналізувати ринок за власним технічним завданням, вже зараз збережіть посилання на типову структуру дослідження ринку.

Ринок теплоізоляційних матеріалів в Україні безпосередньо залежить від стану справ у вітчизняній будівельній галузі, тому цьому питанню було приділено першорядну увагу у процесі маркетингового дослідження.

Моніторинг ринку будівництва показав, що після початку повномасштабної агресії Росії було розпочато реалізацію понад двохсот нових проектів зі зведення житлових комплексів. 72% від загальної кількості цих проектів припадає на Львівську, Київську, Тернопільську, Івано-Франківську та Закарпатську області.

Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку бетону у Закарпатті або аналіз ринку керамічної плитки в Україні.

Під час будівництва та реконструкції житла, адміністративної та комерційної нерухомості першорядна увага приділяється забезпеченню енергоефективності будівель, що є каталізатором попиту на товари ринку теплоізоляційних матеріалів в Україні.

З іншого боку, інфляційні процеси в українській економіці призводять до зростання цін на будівельні матеріали, у тому числі й на продукцію ринку теплоізоляційних матеріалів в Україні, що уповільнює активність споживачів на цьому напрямі.

Аналіз показує, що ринок теплоізоляційних матеріалів в Україні, як і ринок будівельних матеріалів загалом, стикається з такими проблемами, що уповільнюють його розвиток:

  • собівартість будівництва нових будівельних об'єктів має стійку тенденцію зростання з причин подорожчання матеріалів, енерго- та інших ресурсів, збільшення заробітних плат та інших витрат забудовників;
  • попит на нерухомість на первинному ринку знижується, зменшуючи ціни на новобудови, рентабельність та прибуток операторів ринку будівництва;
  • попит на ринку приватного будівництва стримується низькою платоспроможністю населення України та слабким фінансуванням програм відновлення пошкодженого житла;
  • підвищені ризики інвестування у будівельні проекти під час війни знижують рівень ділової активності у цій сфері, забудовники зазнають дефіциту фінансових ресурсів для закупівлі товарів ринку теплоізоляційних матеріалів в Україні.

Виробничий аналіз ринку теплоізоляційних матеріалів в Україні в рамках цього маркетингового дослідження дозволив визначити:

  • вартість будівництва заводу теплоізоляційних блоків із газобетону, розробити фінансову модель та описати сценарій організації бізнесу;
  • параметри місцевої сировинної та ресурсної бази;
  • переваги та недоліки технологій виробництва продукції на ринок теплоізоляційних матеріалів в Україні;
  • ефективну логістику постачання та збуту, позначивши місця оптимального розташування заводу.

Детально про можливості організації бізнесу в даній сфері можна дізнатися з матеріалу маркетингового дослідження ринку теплоізоляційних матеріалів в Україні, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок сухих будівельних сумішей в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами