in stock

Аналіз продажів смарт-телевізорів в Україні. 2021 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2021 року
Кількість сторінок: 14, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 2
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
13950 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження продажів на ринку смарт-телевізорів в Україні, який включає таку продукцію як телевізори з функцією Smart TV.
В ході аналізу було проаналізовано тенденції ринку смарт-телевізорів в Україні, динаміка продажів смарт-телевізорів в Україні, представлені основні постачальники смарт-телевізорів в Україні.
За даними компанії Strategy Analytics, в 2018 році в світі було продано 157 млн. телевізорів з підтримкою Smart TV, що становило 67% від загального обсягу ринку телевізорів. У 2020 році попит на світовому ринку смарт-ТВ склав 268,9 млн. одиниць. Постійний сплеск використання потокових пристроїв в поєднанні зі зростанням Інтернету проникнення стимулює зростання ринку.
На українському ринку смарт-телевізорів спостерігаються схожі зі світовими тенденціями:
Популярність телевізорів серед українців. В Україні 89% або 12,7 млн. Домогосподарств мають хоча б один телевізор. За даними Індустріального Телевізійного Комітету, стаціонарний комп'ютер є вдома у 27%, ноутбук - у 34%, планшет - 23%, мобільний телефон або смартфон - у 83% домогосподарств.
Використання Android в якості операційної системи різними постачальниками смарт-ТВ полегшило користувачам доступ до основних платформ OTT, таким як Netflix, Hulu і YouTube. Крім того, платформа Google також забезпечує доступ до основних програм на базі Android, таким як Facebook, Twitter і Google Play. Крім того, телевізори Android підтримують голосові команди, до яких користувач може отримати доступ за допомогою чарівних пультів дистанційного керування.
Зростаючий попит на персоналізовані розваги. Smart TV забезпечує можливість онлайн-трансляцій на великому екрані, забезпечуючи підключення до Інтернету, яке допомагає споживачам підписуватися на потокові онлайн-сервіси, такі як Netflix і Amazon Prime.
Впровадження нових технологій відображення, таких як QLED і XLED, значно знизило попит на альтернативи ЖК-дисплеїв. На ринку все більше уваги приділяється технологіям відображення UHD і 4K. В даний час компанії зосереджуються на пропозиціях вигнутих екранів. Крім того, в доступному для огляду майбутньому продажу через електронну комерцію приведуть до збільшення попиту.
Ринок сегментований за дозволом, технології і платформі. За дозволом ринок розділений на HD Smart TV (1280x720), Full HD Smart TV (1920 x 1080), 4K Smart TV і 8K Smart TV. За технологіями ринок підрозділяється на LCD (рідкокристалічний дисплей), LED (світловипромінювальних діод), OLED (органічний світловипромінювальних діод), QLED (світловипромінювальних діод з квантовими точками).
Популярність 4K. Серед українських користувачів близько 40% придбаних телевізорів в Україні в 2020 році мають дозвіл 4К.
Збільшення розмірів екранів. Кількість екранів 30+ дюймів (75 + см) з 2014 року зросла з 16% до 33% в 2019 році. Телевізор з екраном 40+ дюймів у 10% домогосподарств. Найбільший темп росту мають телевізори 60+ дюймів.
Over-the-top television (ОТТ) щорічно активно засвоюється різними компаніями. Наприклад, до гонки стрімінгових сервісів підключилися Apple і Disney, наступним може стати Google. І хоча деякі гравці йдуть з ринку, як Sony, - тенденція показує, що ринок ОТТ надалі зростатиме завдяки сервісам, активно залучають великі аудиторії.

Фактори впливу на ринок смарт-телевізорів в Україні:
• Доступність високошвидкісного інтернету.
• Технологічні поліпшення.
• Урбанізація.
• Рівень доходів населення.
• Нелегальний імпорт.
• COVID-19.
Обсяг продажів смарт-телевізорів за три роки зростав із середнім темпом 32% щорічно. Це пов'язано зі світовими тенденціями споживання телевізорів, які спостерігаються і в Україні. Популярність сегмента смарт-телевізорів зростає з кожним роком. За даними MOYO, в 2018 році велика частина телевізорів, проданих в Україні, були оснащені функцією Smart TV. Найчастіше це були 40-дюймові моделі з дозволом 4К.

 


В Україні частка тіньового ринку смарт-телевізорів в 2020 році оцінюється експертами 16-23%.
Більше 80% з представлених телевізорів в магазинах лідерів ринку мають функцію SmartTV. Найбільшими перепонами наповнений модельних ряд всесвітньо відомих марок, таких як Samsung, LG, Philips, Toshiba.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Ключові тенденції та фактори впливу на ринок смарт-телевізорів України
1.2. Обсяг продажів смарт-телевізорів в Україні в 2018-2020 рр.
1.3. Оцінка тіньового сегмента на ринку (тіньовий імпорт, перепродаж)
2. Основні постачальники смарт-телевізорів
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх характеристика
· По моделях
· По цінового сегменту
· По характеристикам
· По терміну служби
2.2. Частки ринку основних операторів за обсягом поставок в 2018-2020 рр.
3. Висновки. прогнозні показники
3.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
3.2. Побудова гіпотез розвитку ринку (в тому числі порівняння з сегментом ТВ приставок). Прогнозні показники розвитку ринку в 2021-2023 рр.

Перелік таблиць:

1. Представленість смарт-телевізорів в Інтернет-магазині АЛЛО, станом на 13.07.21
2. Представленість марок/серій смарт-телевізорів в Інтернет-магазинах основних операторів ринку

Перелік графіків і діаграм:

1. Обсяг продажів смарт-телевізорів в Україні в 2018-2020 рр., в кількісному вираженні, тис. шт.
2. Обсяг продажів смарт-телевізорів в Україні в 2018-2020 рр., в грошовому вираженні, млрд. грн.
3. Частки ринку основних операторів в Україні за обсягом поставок в 2018-2020 рр., в кількісному вираженні, шт.
4. Прогнозний обсяг продажів смарт-телевізорів в Україні в 2021-2023 рр.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами