in stock

Аналіз ринку вантажної техніки України. 2011 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2012 року
Графіків і діаграм: 21
Таблиць: 17
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
4900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Дослідження ринку вантажної техніки України підготовлено аналітиками компанії Pro-Consulting і містить детальну характеристику ринку, опис його тенденцій та основних параметрів, а також ряд інших питань. Криза позначилася на всіх компонентах ємності ринку, однак після мінімуму в 2009 р. показники виробництва, імпорту та обсягу в цілому демонструють динамічний, стійке зростання – у 4 рази за період 2010–2011 рр. Експорт після мінімуму в 2008 р. виріс в 3,4 рази. Виділено такі сегменти ринку: сідельні тягачі; вантажівки (у т. ч. фургони, самоскиди й евакуатори, 85% ринку в 2011 р.); причепи та напівпричепи (контейнеровози, цементовози, рефрижератори, бензовози); інші види (автовишки, ямобури та бетонозмішувачі). 40% продаваної техніки – нова. Державне регулювання охоплює широкий спектр питань по ринку – як діяльності компаній, так і імпорту (зважаючи на його домінування в обсязі ринку). Зіставлені темпи приросту виробництва в натуральному та вартісному вираженні. За основними операторам ринку представлений їх асортимент і технічні характеристики. Вказані частки ринку операторів у сегменті вантажних автомобілів. Показники зовнішньої торгівлі структуровані за сегментами із зазначенням основних експортерів та імпортерів. Максимальні потоки продукції надходять із України до Росії, а в Україну – з Німеччини. Розглянуто ціноутворення на ринку, статті витрат собівартості, подані середні показники рентабельності. Детально проаналізовано споживання, виконано цінове сегментування споживачів, а також структурування за джерелом коштів на придбання. Основними критеріями вибору вантажної техніки є вартість, компанія-виробник і економічність. Висвітлено питання брендингу та реклами, розглянуті канали збуту вантажної техніки зарубіжними операторами. Асортимент вантажної техніки поданий за рядом критеріїв класифікації. Середньострокове прогнозування місткості ринку вантажної техніки свідчить про очікування стійкого зростання абсолютних значень з поступовим скороченням темпів приросту. Виконано SWOT-аналіз ринку, оцінені барєри входу на ринок вантажної техніки й основні ризики ринку: техніко-технологічні, економічні, інфляційні, операційні та кредитний інвестиційні.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку
1.4. Сегментація та структурування ринку
2. Державне регулювання галузі
3. Виробництво та динаміка реалізації
3.1. Обсяг виробництва та реалізації у кількісних показниках
3.2. Обсяг виробництва та реалізації у вартісних показниках
3.3. Динаміка зростання виробництва та реалізації товарів і послуг
4. Основні оператори ринку
4.1. Перелік основних операторів ринку та їх опис
4.2. Структурування операторів (за сегментами, групами, спеціалізацією, у регіональному розрізі)
4.3. Частки основних операторів ринку
4.4. Ступінь конкуренції та ризики
5. Зовнішня торгівля
5.1. Експорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами)
5.2. Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Динаміка цін на продукцію
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, її структура
6.3. Собівартість продукції,  її рентабельність
7. Споживання продукції на ринку
7.1. Переваги споживачів щодо товарів, портрет споживача
7.2. Структурування та сегментація споживачів
7.3. Потреба в товарі / послузі 
7.4. Ступінь задоволеності споживачів
8. Брендинг і реклама
9. Канали збуту продукції
10. Асортимент продукції, представленої на ринку
11. Висновки. Прогнозні показники
12. Інвестиційна привабливість галузі
12.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
12.2. Існуючі ризики та бар’єри входу на ринок

Перелік таблиць:

1. Ємність українського ринку вантажної техніки в 2007–2011 рр., од. техніки
2. Необхідні процедури для проходження митного контролю при імпорті вантажної техніки
3. Аналіз асортиментних позицій операторів ринку вантажної техніки України
4. Динаміка експорту українського ринку вантажної техніки в 2007–2011 рр. у натуральному вираженні, шт.
5. Динаміка експорту українського ринку вантажної техніки в 2007–2011 рр. у вартісному вираженні, млн USD
6. Основні експортери вантажівок
7. Основні експортери автовишок, ямобурів і бетонозмішувачів
8. Основні експортери причепів і напівпричепів
9. Динаміка імпорту українського ринку вантажної техніки в 2007–2011 рр. у натуральному вираженні, шт.
10. Динаміка імпорту українського ринку вантажної техніки в 2007–2011 рр. у вартісному вираженні, млн USD
11. Основні імпортери вантажівок
12. Основні імпортери автовишок, ямобурів і бетонозмішувачів
13. Основні імпортери причепів і напівпричепів
14. Динаміка цін на вантажну техніку в Україні в 2007–2011 рр. (тис. дол. США за одиницю)
15. Асортимент вантажної техніки, представлений на ринку
16. Загальний SWOT-аналіз українського ринку вантажної техніки
17. Основні інвестиційні ризики на ринку вантажної техніки України

Перелік графіків і діаграм:

1. Обсяг і динаміка автомобільних вантажоперевезень в Україні в 2006–2011 рр., млн тонн, %
2. Динаміка ємності українського ринку вантажної техніки в 2007–2011 рр., тис. шт., %
3. Сегментація ринку вантажної техніки України в 2011 р. за видами, %
4. Структура реалізації вантажної техніки в 2011 р., %
5. Динаміка виробництва вантажної техніки в Україні в 2007–2011 рр. у натуральному вираженні, тис. шт.
6. Динаміка виробництва вантажної техніки в Україні в 2007–2011 рр. у вартісному вираженні, млн USD
7. Порівняння динамік виробництва вантажної техніки в Україні в 2008–2011 рр. у натуральному і вартісному вираженнях, %
8. Динаміка виробництва на українському ринку вантажних автомобілів у 2007–2011 рр. за виробниками, шт.
9. Частки операторів на ринку вантажних автомобілів України в 2011 р., %
10. Динаміка експорту вантажної техніки з України в 2007–2011 рр. у натуральному (шт.) і вартісному (млн дол. США) вираженнях
11. Географічна структура експорту вантажних автомобілів із України в 2011 р., %
12. Обсяг імпорту вантажної техніки в Україну в 2007–2011 рр. у натуральному (тис. шт.) і вартісному (млн дол. США) вираженнях
13. Географічна структура імпорту вантажних автомобілів в Україну в 2011 р., %
14. Динаміка цін на вантажну техніку (за видами) в Україні у 2007–2011 рр., тис. дол. США за одиницю
15. Структура споживання продукції залежно від типу техніки
16. Рейтинг первинних зареєстрованих нових вантажних автомобілів у розрізі брендів у 2011 р., шт.
17. Сегментування споживачів залежно від цінового критерію
18. Структура придбання вантажної техніки підприємствами залежно від засобів у 2006–2010 рр., %
19. Частка основних критеріїв при виборі вантажної техніки (дорожньо-будівельної, вантажних авто) на українському ринку в 2011 р., %
20. Структура збуту вантажної техніки зарубіжними операторами на ринку України
21. Динаміка ємності (прогноз) українського ринку вантажної техніки в 2012–2014 рр.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами