in stock

Опитування впізнаваності магазинів побутової техніки та електроніки в Києві. 2021 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2021 року
Кількість сторінок: 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
13200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз результатів опитування впізнаваності магазинів побутової техніки та електроніки в Києві. Збір інформації для дослідження відбувався методом телефонного опитування з жителями міста Київ. Вибірка склала 450 осіб. Опитування включає закриті і напівзакриті (з можливістю своєї відповіді в категорії «Інші») питання. За результатами опитування визначено найбільш популярні серед споживачів мережі магазинів побутової техніки та електроніки, а також рівень готовності респондентів зробити покупки в кожному з досліджуваних магазинів техніки. Сформовано портрет респондента опитування за критеріями статі, віку, наявності дітей, району проживання і роботи та рівня доходу.

Детальний зміст:

1. Методологія дослідження
2. Визначення рівня впізнаваності брендів магазинів побутової техніки в Києві
3. Портрет респондента в опитуванні про впізнаваності магазинів побутової техніки в Києві

Перелік графіків і діаграм:

1. Розподіл відповідей на запитання «Які в цілому магазини побутової електроніки ви знаєте? Назвіть три перші, які приходять в голову »
2. Розподіл відповідей на запитання «В якій з цих магазинів ви пішли б в першу чергу, якщо була б потреба?»
3. Розподіл відповідей на запитання «За шкалою від 1 до 5, наскільки висока ймовірність, що ви розглядали б цей магазин в якості місця покупки електроніки?»
4. Розподіл відповідей на питання про соціально-демографічні характеристики респондентів

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами