Дата підготовки: | Травень 2021 року |
Кількість сторінок: | 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз результатів опитування впізнаваності магазинів побутової техніки та електроніки в Києві. Збір інформації для дослідження відбувався методом телефонного опитування з жителями міста Київ. Вибірка склала 450 осіб. Опитування включає закриті і напівзакриті (з можливістю своєї відповіді в категорії «Інші») питання. За результатами опитування визначено найбільш популярні серед споживачів мережі магазинів побутової техніки та електроніки, а також рівень готовності респондентів зробити покупки в кожному з досліджуваних магазинів техніки. Сформовано портрет респондента опитування за критеріями статі, віку, наявності дітей, району проживання і роботи та рівня доходу.
1. Методологія дослідження
2. Визначення рівня впізнаваності брендів магазинів побутової техніки в Києві
3. Портрет респондента в опитуванні про впізнаваності магазинів побутової техніки в Києві
1. Розподіл відповідей на запитання «Які в цілому магазини побутової електроніки ви знаєте? Назвіть три перші, які приходять в голову »
2. Розподіл відповідей на запитання «В якій з цих магазинів ви пішли б в першу чергу, якщо була б потреба?»
3. Розподіл відповідей на запитання «За шкалою від 1 до 5, наскільки висока ймовірність, що ви розглядали б цей магазин в якості місця покупки електроніки?»
4. Розподіл відповідей на питання про соціально-демографічні характеристики респондентів