Бізнес-план стейк-хауса в Україні складений компанією Pro Capital Investment після визначення високого ступеня інвестиційної привабливості даного напрямку бізнесу, виявленого в результаті аналізу ринку громадського харчування в нашій країні. Готовий бізнес-план стейк-хауса в Україні можна придбати на сайті компанії.
Ознайомтесь з типовою структурою бізнес-плану за стандартами UNIDO
Концептуальні ресторани досить популярні на ринку громадського харчування в Україні. Такі заклади приваблюють відвідувачів не тільки нетривіальною кухнею, а й атмосферою, властивою тій чи іншій концепції або регіональній спрямованості.
Вам буде цікава стаття про бізнес-план піцерії в Києві
Стейк-хауси, що пропонують найбільш цікаве і смачне блюдо північноамериканської кухні - стейки, приготовані на вугіллі, притягують безліч клієнтів, які люблять добре приготоване м'ясо, а також цікавляться побутом і культурою США. Крім самих стейків, в меню подібного ресторану можуть бути і інші позиції: бургери, салати, морепродукти, а родзинкою закладу повинна стати винна карта з вибором напоїв, що відтіняють вишуканий смак підсмаженого стейка.
Також приділіть декілька хвилин бізнес-ідеї відкриття ресторану
Перший стейк-хаус в Україні був відкритий в Києві вихідцями з США ще в 1996 році. Через високу вартість справжніх стейків і невисоку купівельну спроможність більшості громадян в той час, заклад могли відвідувати лише деякі заможні жителі та гості міста. Популярність стек-хаусів істотно збільшилася лише в 2000-х роках, коли економіка країни оговталася від шоку перехідного періоду, що сприяло зростанню доходів населення. Разом з тим ніша м'ясних ресторанів в цілому і стейк-хаусів зокрема все ще досить вільна, і, завдяки зростаючому попиту в цьому сегменті, надає хороші можливості для організації та розвитку бізнесу.
Можливо вам пригодиться матеріал про бізнес-ідею відкриття ресторано-ігрового клубу в Києві
Для створення закладу по бізнес-плану стейк-хауса в Україні буде потрібно близько $ 400 тисяч. З цієї суми найбільша частка - 29% - виділяється на формування початкового фонду оборотних коштів, ремонт і дизайн приміщення займуть 27% грошей, покупка меблів, посуду та обладнання - 15%, решта піде по дрібнішим статтях видатків.
Фінансова модель роботи підприємства, розрахована в рамках бізнес-плану стейк-хауса в Україні, показує, що рентабельність продажів складе 17-20%, а термін окупності проекту не перевищить трьох років з урахуванням дисконту.
Якщо у вас є ще декілька хвилин прочитайте про бізнес-план здорового та швидкого харчування