Ринок харчової упаковки в Україні: на чільному місці – безпека
1948

Ринок харчової упаковки в Україні: на чільному місці – безпека

Ринок харчової упаковки в Україні розглядався компанією Pro-Consulting за період 2011-2020 років. Маркетингове дослідження ринку включає розрахунок ємності, обсягів виробництва, імпорту та експорту, сегментацію за видами продукції, операторами і споживачами, особливості державного регулювання галузі, виявлені фактори впливу і тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку харчової упаковки в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку - за нею можна проаналізувати і ваш ринок

Продукти харчування є найбільш затребуваним видом споживчих товарів. У будь-якій економічній ситуації людина повинна їсти, тому їжу вона купує в першу чергу. Україна з розвиненим сільським господарством має широкі можливості з випуску харчової продукції, і робить це, хоча потенціал для зростання в цьому напрямку все ще значний. Підвищувальна тенденція у сфері виробництва продуктів харчування перервалася тільки в період кризи 2014-2015 років. Відновлення харчової галузі відбувалося з 2017 по 2019, але було перервано глобальною пандемією коронавірусу.

Станом на кінець 2019 року виробництвом продуктів харчування в нашій країні займалися 4637 підприємств, і всі вони є споживачами ринку харчової упаковки.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку харчової упаковки в Україні (2021 рік) - ознайомтеся зі структурою готового звіту

Продукція ринку харчової упаковки змінювалася в міру науково-технічного прогресу, появи нових матеріалів і технологій виготовлення. У стародавні часи продукти харчування загортали в листя рослин або шкури тварин. Потім люди навчилися плести кошики, ліпити з глини, робити ящики і бочки. Пізніше прийшла пора контейнерів і бункерів. В середині минулого століття упаковка взяла на себе ще й роль маркетингового інструменту просування, на ній стали вказувати інформацію про продукт, виробника, способи вживання, друкувати рекламу.

У 60-ті роки 20 століття на ринок харчової упаковки прийшов поліетилентерефталат або ПЕТ. З цього термопластику спочатку стали виготовляти пакети, мішки і м’які контейнери, а потім, в 70-х роках, навчилися видувати пляшки.

Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку ПЕТ для харчової промисловості в Україні (2021 рік)

ПЕТ виявився прекрасним матеріалом для харчової упаковки, але він дуже довго розкладається в природних умовах, забруднюючи навколишнє середовище. В даний час пластикове сміття є однією з головних екологічних проблем нашої планети. Тому глобальний тренд зараз знову змінився на використання на ринку харчової упаковки натуральних екологічно безпечних матеріалів, таких як папір, дерево чи скло.

Моніторинг ринку харчової упаковки в Україні дозволив сегментувати його:

  1. За видами:
    • споживча;
    • транспортна;
    • зовнішня;
    • внутрішня.
  2. За жорсткістю:
    • м’яка;
    • напівм’яка;
    • жорстка.
  3. Виділити основні вимоги, що пред’являються до матеріалів, з яких виготовляється продукція ринку харчової упаковки в Україні:
    • міцність;
    • стійкість до зовнішніх впливів;
    • хімічна інертність;
    • газонепроникність;
    • транспортабельність.

Рекомендуємо огляд ринку поліетиленової плівки в Україні

Аналіз ринку харчової упаковки в Україні свідчить про наявність наступних суттєвих факторів впливу на нього:

  • необхідність підвищення функціональності упаковки;

Сучасна упаковка не тільки повинна захищати товар від зовнішніх впливів, але і мати привабливий вигляд, нести корисну інформацію про продукт, а також додаткові пристосування, таких як дозатори, застібки багаторазового використання та інші.

  • прагнення до екологічності;

Підвищується попит на упаковку з гофрокартону, що виробляється з вторсировини і легко утилізується. Крім того, з’явився тренд багаторазового використання упаковки і впровадження їстівних її видів. 

Дізнайтеся більше про ринок гофрокартону і гофротари в Україні

  • удосконалення технологій нанесення зображень на упаковку;
  • сировинний фактор;

Наприклад, картонна упаковка в Україні може виробляється з місцевої сировини, а пластикова тільки з імпортної.

  • тренди споживчих ринків:
    • динаміка виробництва продуктів харчування;
    • розвиток сектора HoReCa;
    • зростання фаст-фуду;
    • підвищення популярності самовивозу і доставки готових страв.

Розгорнуту інформацію про розглянутий напрямок бізнесу та прогнози його подальшого розвитку можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку харчової упаковки в Україні, розміщених в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Почитайте також про ринок HoReCa в Україні

 

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами