Ринок кормів для домашніх тварин в Україні: якість харчування вихованців залежить від добробуту господарів
3681

Ринок кормів для домашніх тварин в Україні: якість харчування вихованців залежить від добробуту господарів

Ринок кормів для домашніх тварин в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за період 2018 - 1 півріччя 2020 року. Маркетингове дослідження ринку включає розрахунок його основних параметрів, сегментацію за кормами для:

  • кішок;
  • собак;
  • декоративних гризунів;
  • птахів;
  • акваріумних рибок.

У звіті також містяться показники виробництва, імпорту та експорту, перелік і розподіл часток найбільших операторів, результати дослідження цін і каналів збуту, фактори впливу та тенденції розвитку даного напрямку бізнесу. Готовий аналіз ринку кормів для домашніх тварин в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ринок кормів для домашніх тварин в Україні динамічно розвивається, оскільки готові кормові суміші мають ряд перевагою перед простими продуктами, а саме:

  • економлять час власників тварин на підготовку їжі для вихованців;
  • містять всі необхідні компоненти для нормальної життєдіяльності тварини.

Моніторинг ринку кормів для домашніх тварин в Україні показує, що він росте на 15% щорічно, починаючи з 2015 року. За підсумками 2020 року динаміка розвитку ринку кормів для домашніх тварин може знизиться через карантинні обмеження, але зменшення його ємності в порівнянні з попереднім періодом не очікується.

Валовий обсяг продажів на ринку кормів для домашніх тварин в Україні в 2018 році склав 6,5 млрд гривень. У структурі ринку переважають імпортні корми, що займають 70% загального обсягу.

Можливо, вам буде цікаво прочитати про бізнес-план ветеринарної клініки

В одвічному протистоянні собак і кішок в нашій країні кількісно перемагають останні у співвідношенні 30 на 70. Україна входить в першу світову десятку по котячому поголів'ю, що становить близько 7,5 млн домашніх тварин. Відповідно і готових кормів для кішок продається більше, ніж для собак.

Споживчий аналіз ринку кормів для домашніх тварин в Україні свідчить про те, що більше половини (57%) наших співвітчизників мали якогось вихованця станом на 2018 рік. Сегментація споживчої аудиторії ринку говорить, що в 48% випадків в будинку українців живуть коти, в 44% - собаки, інші містять гризунів, птахів, акваріумних рибок. Досить часто є поєднання декількох видів домашніх тварин в одній сім'ї.

Також ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку м'ясної консервації та кормів для домашніх тварин України (2016 рік) - Pro-Consulting актуалізує дане дослідження за вашим запитом, а також може проаналізувати ваш ринок за аналогічною структурою

Ціновий аналіз ринку кормів для домашніх тварин в Україні дозволив розділити всі наявні види продукції за категоріями:

  • економ;
  • преміум;
  • суперпреміум;
  • холістік.

Найвища цінова категорія кормів передбачає виняткову якість приготування, вишуканий смак і користь для вихованця. До їх складу в обов'язковому порядку входять:

  • тваринні жири;
  • м'ясо або риба;
  • рослинний білок - горох, сочевиця, бурий рис тощо;
  • натуральні вітаміноносії - фрукти, овочі, ягоди, сушені рослини.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку кормів для домашніх тварин в Україні в 2018 - 6 міс. 2020 рр. - ознайомтеся зі структурою звіту. Ми можемо проаналізувати ваш ринок за аналогічною структурою

У споживчому середовищі ринку кормів для домашніх тварин в Україні все яскравіше проявляється тренд гуманізації вихованців, який виражається в тому, що господарі сприймають їх як членів сім'ї і забезпечують турботою відповідного рівня. У нових пропозиціях кормів категорії преміум і вище виробники все частіше використовують органічні інгредієнти, які за якістю не поступаються харчуванням людей.

Але все ж основним фактором, що впливає на вибір корму для домашніх тварин, все ще залишається рівень добробуту їх господарів. Чим менший сімейний бюджет, тим більш дешеві корми купуються. Іншим дієвим критерієм вибору корму є ступінь розкрученості бренду. Тому новим учасникам ринку кормів для домашніх тварин в Україні доводиться прикладати помітні зусилля для закріплення на ньому серед уже відомих покупцеві конкурентів.

Також вам буде цікаво прочитати про ринок снеків для котів і собак в Україні

Аналіз каналів збуту на ринку кормів для домашніх тварин в Україні дозволив виділити наступні основні місця реалізації товару:

  • зоомагазини;
  • спеціалізовані торгові точки на ринках;
  • зоологічні відділи супермаркетів;
  • інтернет магазини;
  • ветеринарні клініки.

В асортименті середнього українського зоомагазину найбільшим попитом користуються корми для кішок, на другому місці - наповнювачі для туалету, на третьому - собачі корми. Серед кормів більше купують сухі суміші, особливо це стосується продукції для собак.

В цілому ринок кормів для домашніх тварин в Україні визнаний перспективним та інвестиційно привабливим, а докладне обґрунтування цьому міститься в матеріалах маркетингового дослідження, придбати яке можна в магазині готових проектів Pro-Consulting.

Прочитайте також огляд ринку страхування домашніх тварин в Україні

Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними межами під ваші цілі:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами