Ринок напоїв в Україні: поточний стан та прогноз на два роки
1622

Ринок напоїв в Україні: поточний стан та прогноз на два роки

Аналіз ринку напоїв в Україні проведено компанією Pro-Consulting у квітні 2023 року. Маркетингове дослідження дозволило отримати відомості про: 

  • показники виробництва, імпорту та експорту з розрахунком ємності ринку напоїв в Україні у 2022 році;
  • сегментацію ринку за видами продукції;
  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок напоїв в Україні, та тенденції його зміни;
  • діяльність та розподіл часток найбільших суб'єктів даної сфери економічної активності;
  • структуру виробництва та зовнішніх поставок продукції ринку напоїв в Україні;
  • середні ціни та фактори ціноутворення;
  • канали збуту товарів на ринку напоїв в Україні;
  • інвестиційну привабливість галузі;
  • ризики та бар'єри для виходу на ринок напоїв в Україні;
  • гіпотези та прогнози розвитку галузі.

Готовий аналіз ринку напоїв в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку енергетичних та слабоалкогольних напоїв у Молдові. Дані або будь-які інші ринкові звіти можуть бути актуалізовані за вашим запитом.

Моніторинг ринку напоїв в Україні в рамках даного маркетингового дослідження здійснювався за такими видами продукції:

  • солодкі газовані напої;
  • енергетичні напої;
  • мінеральна вода;
  • вітамінізована вода;
  • солодка негазована вода;
  • холодний чай;
  • слабоалкогольні напої.

Проведена сегментація показує, що ринок напоїв в Україні на 61,1% заповнений мінеральною водою, ще 20,3% обсягу ринку займає солодкі газовані напої, решта видів продукції має частки від 6,6% і менше. Якщо ви плануєте аналізувати свій ринок, попередньо ознайомтеся із типовою структурою дослідження ринку.

Аналіз ринку напоїв в Україні свідчить про те, що попит на ньому майже повністю покривається внутрішнім виробництвом, частка імпорту в загальному обсязі ринку становила 3,9% у 2021 році та 8,8% у 2022-му.

Експорт продукції ринку напоїв в Україну здійснюється в незначному обсязі. Головними напрямками постачання є: Молдова – 36,1%, Болгарія – 10,0%, Великобританія – 7,4%, Польща – 7,2%, Словаччина – 7,1%. Можливо, вас також зацікавить готовий аналіз ринку мінеральної води в Україні – перегляньте структуру звіту за цим посиланням

За результатами дослідження виділено такі фактори впливу на ринок напоїв в Україні:

  • високий рівень конкуренції;

На ринку напоїв в Україні працюють великі компанії, які мають значні виробничі потужності та фінансові ресурси. Вони інвестують у свій розвиток та просування товарної пропозиції, витісняючи з ринку слабших конкурентів.

  • глобальний споживчий тренд правильного харчування та здорового способу життя;

Споживання мінеральної води з розрахунком на одного жителя все ще відстає від показників інших розвинених країн, що свідчить про наявність потенціалу зростання цього сегменту ринку напоїв в Україні. Разом з тим, під впливом цього фактору збільшується попит на негазовану бутильовану воду, і водночас знижуються продажі солодких газованих напоїв. Подивіться структуру звіту по ринку напоїв в Україні, статтю про який ви зараз читаєте.

  • підвищена увага виробників до молодіжного сегменту цільової аудиторії.

На ринок напоїв в Україні випускається інноваційна з дизайну та складу продукція, призначена насамперед для молодих споживачів. Ця тенденція характерна для сегментів енергетичних напоїв, газованих напоїв, вітамінізованої води та холодного чаю.

Результати аналізу дозволяють стверджувати, що подальший розвиток ринку напоїв в Україні йтиме за такими напрямками:

  • розробка нових смакових комбінацій, дизайнів упаковки та етикеток, спрямованих на залучення молодих споживачів;
  • зниження попиту на солодкі газовані напої під впливом ідей здорового харчування;
  • дедалі активніше використання онлайнових каналів реалізації продукції;
  • застосування екологічних матеріалів для пакування напоїв;
  • розширення асортименту локальних брендів.

Детальну інформацію про дану сферу бізнесу, її поточний та прогнозний стан, інвестиційну привабливість, ризики та бар'єри для нових гравців можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку напоїв в Україні, доступного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок чаю в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами