Аналіз ринку напоїв в Україні проведено компанією Pro-Consulting у квітні 2023 року. Маркетингове дослідження дозволило отримати відомості про:
Готовий аналіз ринку напоїв в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку енергетичних та слабоалкогольних напоїв у Молдові. Дані або будь-які інші ринкові звіти можуть бути актуалізовані за вашим запитом.
Моніторинг ринку напоїв в Україні в рамках даного маркетингового дослідження здійснювався за такими видами продукції:
Проведена сегментація показує, що ринок напоїв в Україні на 61,1% заповнений мінеральною водою, ще 20,3% обсягу ринку займає солодкі газовані напої, решта видів продукції має частки від 6,6% і менше. Якщо ви плануєте аналізувати свій ринок, попередньо ознайомтеся із типовою структурою дослідження ринку.
Аналіз ринку напоїв в Україні свідчить про те, що попит на ньому майже повністю покривається внутрішнім виробництвом, частка імпорту в загальному обсязі ринку становила 3,9% у 2021 році та 8,8% у 2022-му.
Експорт продукції ринку напоїв в Україну здійснюється в незначному обсязі. Головними напрямками постачання є: Молдова – 36,1%, Болгарія – 10,0%, Великобританія – 7,4%, Польща – 7,2%, Словаччина – 7,1%. Можливо, вас також зацікавить готовий аналіз ринку мінеральної води в Україні – перегляньте структуру звіту за цим посиланням.
За результатами дослідження виділено такі фактори впливу на ринок напоїв в Україні:
На ринку напоїв в Україні працюють великі компанії, які мають значні виробничі потужності та фінансові ресурси. Вони інвестують у свій розвиток та просування товарної пропозиції, витісняючи з ринку слабших конкурентів.
Споживання мінеральної води з розрахунком на одного жителя все ще відстає від показників інших розвинених країн, що свідчить про наявність потенціалу зростання цього сегменту ринку напоїв в Україні. Разом з тим, під впливом цього фактору збільшується попит на негазовану бутильовану воду, і водночас знижуються продажі солодких газованих напоїв. Подивіться структуру звіту по ринку напоїв в Україні, статтю про який ви зараз читаєте.
На ринок напоїв в Україні випускається інноваційна з дизайну та складу продукція, призначена насамперед для молодих споживачів. Ця тенденція характерна для сегментів енергетичних напоїв, газованих напоїв, вітамінізованої води та холодного чаю.
Результати аналізу дозволяють стверджувати, що подальший розвиток ринку напоїв в Україні йтиме за такими напрямками:
Детальну інформацію про дану сферу бізнесу, її поточний та прогнозний стан, інвестиційну привабливість, ризики та бар'єри для нових гравців можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку напоїв в Україні, доступного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Джерело: Pro-Consulting
Читати також: Ринок чаю в Україні