in stock

Аналіз ринку мінеральної води в Україні. 2023 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2023 року
Кількість сторінок: 45, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 23
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
28900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики компанії Pro-Consulting провели аналіз ринку мінеральної води в Україні. Було проаналізовано виробництво, сегментація, імпорт та експорт продукції, брендинг основних гравців на ринку, а також зроблений прогноз на 2023-2027 рр.
Природна мінеральна вода видобувається з підземних джерел та збагачена природним складом мінеральних речовин. Україна має значні запаси мінеральних вод.
Вітчизняне виробництво мінеральної води практично повністю покриває внутрішній попит, тому ринок не є імпортозалежним.


На ринку існує велика конкуренція. Функціонують великі компанії, які володіють унікальними за складом водами, мають великі потужності та, що важливо, капітал, який спрямовують на технічний розвиток, рекламу, підвищення кваліфікації працівників. Таким чином, витісняють підприємства із низьким рівнем економічного розвитку.
Культура споживання мінеральної води в Україні розвивається, однак рівень споживання води все ще залишається низьким (порівняно з іншими європейськими країнами). В останні кілька років під впливом світового тренду здорового способу життя відзначається збільшення попиту на негазовану воду.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2018-2022 (виробництво + імпорт - експорт)
1.3. Сегментація і структурування ринку (за видами, походженням)
1.4. Сировинна база, технологія виробництва
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент; регіональна представленість)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку
2.3. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
3. Виробництво продукції в 2018-2022 рр.
3.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
3.2. Динаміка виробництва в вартісних показниках
3.3. Частки виробників
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт води з України в 2018-2022 рр. (Обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт води в Україну в 2018-2022 рр. (Обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку) – за розміром тари і типом води (газована/негазована, мінеральна)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Динаміка цін на продукцію
6.2. Середні поточні ціни на продукцію
6.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
6.4. Собівартість продукції, рентабельність основних операторів ринку (2020 р.)
7. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
8. Аналіз споживання на ринку
8.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
8.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
8.3. Структурування та сегментація споживання
8.4. Потреба в товарі / послузі (аналіз частки споживання питної води за сегментами (бутильована/фільтрована/доставка))
8.5. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
9. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
10. Висновки. Прогнозні показники ринку
10.1 Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
10.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2023-2027
10.3. Рекомендації по розвитку на ринку
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. SWOT- аналіз ринкового напряму
11.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок
11.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Класифікація мінеральних вод
2. Ємність ринку мінеральної води в Україні в 2018-2022 рр. в натуральному вираженні, млн. дал
3. Ємність ринку мінеральної води в Україні в 2018-2022 рр. в грошовому вираженні, млн грн
4. Основні оператори ринку мінеральної води в Україні
5. Обсяг виробництва та частки ринку основних конкурентів на ринку мінеральної води в Україні, 2022 рік
6. Факторний аналіз динаміки ринкової частки
7. Сегментація та структурування операторів ринку (за сегментами: літраж та тип пляшки: скло, пластик)
8. Представленість мінеральної води на ринку України (за обсягом тари)
9. Поточні середні роздрібні ціни (станом на березень 2023) мінеральної води в залежності від літражу
10. Поточні середні роздрібні ціни води в залежності від літражу та типу матеріалу тари
11. Поточні середні роздрібні ціни води в залежності від літражу та типу води
12. Поточні середні роздрібні ціни води в залежності від літражу та сегменту води
13. Приналежність ТМ мінеральної води основним операторам в Україні
14. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку мінеральної води
15. Використання каналів реклами на ринку мінеральної води в Україні серед основних операторів
16. Аналіз присутності операторів ринку мінеральної води в онлайн-каналах комунікації
17. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
18. Аналіз брендингу основних операторів ринку мінеральної води
19. Аналіз конкурентів через пошукові запити
20. SWOT-аналіз ринкового напряму
21. Матриця PEST LE -аналізу факторів впливу на ринок мінеральної води в Україні
22. Сегментація ринкових ризиків
23. Карта ризиків ринку мінеральної води в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Індекс споживчих цін на мінеральну воду, до попереднього періоду, %
2. Сезонність виробництва газованої та негазованої мінеральної води, тис. дал.
3. Структура ринку мінеральної води залежно від походження продукції у 2018-2022 рр., в натуральному вираженні, %
4. Структура ринку мінеральної води за типом води в Україні, 2021-2022 рр. в натуральному вираженні, %
5. Частки ринку основних операторів в 2022 році в натуральному виразі, %
6. Динаміка виробництва мінеральних вод в Україні, 2018-2022 рр., у натуральному вираженні, млн. дал
7. Динаміка виробництва мінеральних вод в Україні, 2018-2022 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
8. Частки виробників на ринку мінеральної води в Україні в 2021 – 2022 рр. в натуральному вираженні, %
9. Експорт мінеральної води з України в 2018-2022 рр. в натуральному вираженні, млн дал
10. Експорт мінеральної води з України в 2018-2022 рр. в грошовому виразі, млн. грн
11. Структура компаній-експортерів мінеральної води з України в 2022 році в натуральному виразі, %
12. Географія експорту мінеральної води з України в 2022 році в натуральному виразі, %
13. Імпорт мінеральної води в Україну в 2018-2022 рр. в натуральному вираженні, млн дал
14. Імпорт мінеральної води в Україну в 2018-2022 рр. в грошовому виразі, млн грн
15. Географія імпорту мінеральної води в Україну в 2022 році в натуральному виразі, %
16. Структура компаній-імпортерів мінеральної води в Україну
17. Структура українських компаній-імпортерів мінеральної води
18. Динаміка середніх цін на мінеральну воду в Україні в 2018-2022 рр., грн./л
19. Результати голосування Інтернет-аудиторії у категорії «мінеральна вода»
20. Структура населення України за віковими групами (станом кінець 2022 року)
21. Структура споживачів вікової групи 20-55 років в областях України (станом на кінець 2022 року)
22. Структура споживання мінеральної води серед споживачів
23. Уподобання покупців при виборі місця купівлі безалкогольних напоїв (у тому числі мінеральної води), %
24. Прогнозні показники розвитку ринку в 2023-2027 рр., млн дал

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами