Аналіз ринку м'яса в Україні проведено компанією Pro-Consulting у лютому 2023 року. Маркетингове дослідження охоплює період 2020-2022 років та сфокусоване на яловичині. Звіт за результатами вивчення ринку м'яса в Україні містить відомості про:
Готовий аналіз ринку м'яса в Україні можна придбати на сайті компанії. Цей або будь-який інший ринковий звіт може бути оновлений за вашим запитом – контакти.
Моніторинг ринку м'яса в Україні показує, що найбільшу частку його обсягу займає м'ясо птиці – 79,9% у 2022 році. На другому місці за популярністю перебуває свинина – 17,7%. Минулого року яловичина мала частку трохи більше 1,8% у загальному обсязі ринку м'яса в Україні.
У 2021 році на ринок м'яса в Україні було випущено 51,7 тис. тонн яловичини, одержаної від бугаїв, молочних та сухостійних корів. Через високу вартість цього продукту порівняно з курячим та свинячим м'ясом, популярність яловичини у вітчизняних споживачів дуже низька. Усередині країни у цей рік продано всього 24,7 тис. тонн, а решту експортовано до Китаю, Казахстану, Узбекистану, Азербайджану, Туреччини, Молдови та країн Близького Сходу. Вас також може зацікавити аналіз ринку м'ясних напівфабрикатів в Україні.
2022 року ринок м'яса в Україні, як і інші споживчі ринки, опинився під деструктивним впливом факторів, викликаних широкомасштабною агресією Росії. На окупованих територіях та в районах активних бойових дій виявилося 43,2% промислового поголів'я великої рогатої худоби. Втрати українського поголів'я ВРХ на кінець 2022 року становили 15%. Станом на початок 2023 року в Україні налічувалося 2,3 млн. голів великої рогатої худоби. В результаті, відбувся значний спад виробництва яловичини на ринку м'яса в Україні, що негативно позначилося як на стані окремих гравців, так і на експортному потенціалі країни в цілому. Ми також можемо провести аналіз ринку конкретного міста/регіону – наприклад, як аналіз ринку свинини у місті Дніпро та області.
Споживчий та ціновий аналіз ринку м'яса в Україні свідчить про те, що в нашій країні фактор вартості має визначальний вплив на рівень попиту на продукцію. Найбільш популярною в українців вже давно стала найдешевша курятина, менше купують свинину, яка перебуває в середньому ціновому діапазоні, а порівняно дорога яловичина має мінімальний попит.
Серед основних цінових факторів ринку м'яса в Україні можна назвати:
Ринок м'яса в Україні у сегменті яловичини довгий час стримувався ще й відсутністю можливості придбання сільськогосподарської землі. Орендарі часто не хотіли вкладати гроші в розвиток бізнесу з довгою окупністю, яким є вирощування великої рогатої худоби. Із запуском ринку землі ситуація має передумови для поліпшення, адже для прибуткового м'ясного скотарства, особливо органічного, потрібні великі пасовища.
Якщо ви плануєте проводити аналіз свого ринку, попередньо перегляньте типову структуру дослідження ринку для підготовки технічного завдання.
У матеріалах маркетингового дослідження ринку м'яса в Україні, які розміщені в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting, ви знайдете докладну інформацію про сферу бізнесу, що розгладалась, за 2020-2022 роки, проілюстровану численними таблицями, графіками та діаграмами, а також гіпотези розвитку ринку у 2023-2025 роках із прогнозними показниками.
Придбайте та замовляйте маркетингові дослідження у компанії Pro-Consulting, скориставшись нашими контактними даними.
Джерело: Pro-Consulting
Читати також: Ринок вегетаріанських продуктів в Україні