Ринок дитячих товарів в Україні: високі вимоги маленьких споживачів
3418

Ринок дитячих товарів в Україні: високі вимоги маленьких споживачів

Ринок дитячих товарів в Україні аналізувався компанією Pro-Consulting в грудні 2020 року. Маркетингове дослідження ринку включає вивчення асортименту та політики ціноутворення найбільших операторів, особливостей продажів онлайн, мотивів поведінки споживчої аудиторії, виявлення факторів і тенденцій розвитку даної галузі торгівлі. Аналіз ринку дитячих товарів в Україні можна придбати на сайті компанії.

Одним з основних факторів, що впливають на ринок дитячих товарів в Україні, є народжуваність, яка скорочується, що призводить до зменшення аудиторії кінцевих споживачів.

Споживчий аналіз ринку дитячих товарів в Україні від агентства Pro-Consulting свідчить про те, що покупцями цільової товарної групи переважно є:

  • як жінки, так і чоловіки;
  • у віці від 12 до 65 років (ядро складають люди 20-55 років);
  • з будь-яким рівнем доходів, за винятком найнижчого;
  • сімейні та мають дітей;
  • жителі мегаполісів і великих населених пунктів.

Можливо, вам також буде цікаво почитати про бізнес-план приватного дитячого садка

Серед факторів, що впливають на вибір покупця того чи іншого продукту на ринку дитячих товарів в Україні, можна виділити наступні:

  • лояльність до певного бренду (почитайте про оцінку лояльності клієнтів);
  • ціна товару;
  • споживчі характеристики;
  • оптимальні упаковка або розмір;
  • мета придбання товару;
  • ставлення дитини до товару.

Ознайомтеся з матеріалом про ринок дитячих таборів в Україні

Пріоритетність мотивів вибору на ринку дитячих товарів в Україні залежить від виду продукту. Так, при покупці іграшок на перше місце виступають безпека дитини, наявність розвиваючих функцій і екологічність матеріалу виготовлення.

Моніторинг ринку дитячих товарів в Україні показує, що останнім часом значно розвинувся сегмент онлайн-продажів даного виду продукції. Купити товар для дитини сьогодні можна на сайті практично будь-якої мережі магазинів дитячих товарів. Разом з тим, близько 85% продажів-онлайн товарів для дітей все ще припадають на універсальні формати торгівлі, такі як Rozetka. Для ефективної конкуренції (почитайте про дослідження конкурентів) на ринку дитячих товарів в Україні в сегменті онлайн-продажів спеціалізованим дитячим магазинам необхідно розробляти маркетингові стратегії на підставі притаманних їм унікальним перевагам, таким як:

  • більш широкий асортимент;
  • кваліфіковані консультації;
  • доступні ціни.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку дитячих товарів в Україні (2020р.) - ознайомтеся з структурою звіту. Ми можемо проаналізувати ваш ринок за аналогічною структурою

Привабливість інтернет-магазинів на ринку дитячих товарів базується на наступних перевагах:

  • можливість оцінювання асортименту і порівняння товарів за короткий час, не виходячи з дому;
  • наявність в мережі статей, порад і відгуків про користування аналогічним товаром;
  • знижки, бонуси та інші акції інтернет-магазинів;
  • різноманітність способів оплати;
  • вибір умов і часу доставки;
  • більш низькі ціни, ніж в офлайн торгівлі;
  • гарантії обміну і повернення в разі потреби;
  • консультативна допомога в будь-який час.

Якщо вам потрібні ретроспективна аналітика та прогнози розвитку вашого ринку, обов'язково прочитайте про проведення дослідження ринку

Аналіз ринку дитячих товарів в Україні дозволив виділити наступні тенденції його розвитку в середньостроковій перспективі:

  • зручність здійснення покупок - комфортно, швидко і в час, який підходить покупцю;
  • підвищена увага на екологічність споживання - перевага віддається товарам, зробленим з матеріалів, що не забруднюють навколишнє середовище і піддаються вторинній переробці;
  • зростання популярності онлайн-продажів;
  • зниження попиту, особливо в сегменті товарів для новонароджених (почитайте про аналіз попиту);
  • збільшення ролі мобільних додатків в придбанні і збереженні лояльності покупців - можливість постійного інформування споживачів про новини бренду.

Більш детальну інформацію про дану сферу бізнесу та перспективи її розвитку можна отримати з матеріалу маркетингового дослідження ринку дитячих товарів в Україні, розміщеного в магазині готових проектів Pro-Consulting.

Можливо, вам будете цікавий матеріал про ринок франшиз спортивних клубів для дітей - прочитайте

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами