Ринок дитячих товарів в Україні аналізувався компанією Pro-Consulting в грудні 2020 року. Маркетингове дослідження ринку включає вивчення асортименту та політики ціноутворення найбільших операторів, особливостей продажів онлайн, мотивів поведінки споживчої аудиторії, виявлення факторів і тенденцій розвитку даної галузі торгівлі. Аналіз ринку дитячих товарів в Україні можна придбати на сайті компанії.
Одним з основних факторів, що впливають на ринок дитячих товарів в Україні, є народжуваність, яка скорочується, що призводить до зменшення аудиторії кінцевих споживачів.
Споживчий аналіз ринку дитячих товарів в Україні від агентства Pro-Consulting свідчить про те, що покупцями цільової товарної групи переважно є:
Можливо, вам також буде цікаво почитати про бізнес-план приватного дитячого садка
Серед факторів, що впливають на вибір покупця того чи іншого продукту на ринку дитячих товарів в Україні, можна виділити наступні:
Ознайомтеся з матеріалом про ринок дитячих таборів в Україні
Пріоритетність мотивів вибору на ринку дитячих товарів в Україні залежить від виду продукту. Так, при покупці іграшок на перше місце виступають безпека дитини, наявність розвиваючих функцій і екологічність матеріалу виготовлення.
Моніторинг ринку дитячих товарів в Україні показує, що останнім часом значно розвинувся сегмент онлайн-продажів даного виду продукції. Купити товар для дитини сьогодні можна на сайті практично будь-якої мережі магазинів дитячих товарів. Разом з тим, близько 85% продажів-онлайн товарів для дітей все ще припадають на універсальні формати торгівлі, такі як Rozetka. Для ефективної конкуренції (почитайте про дослідження конкурентів) на ринку дитячих товарів в Україні в сегменті онлайн-продажів спеціалізованим дитячим магазинам необхідно розробляти маркетингові стратегії на підставі притаманних їм унікальним перевагам, таким як:
На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку дитячих товарів в Україні (2020р.) - ознайомтеся з структурою звіту. Ми можемо проаналізувати ваш ринок за аналогічною структурою
Привабливість інтернет-магазинів на ринку дитячих товарів базується на наступних перевагах:
Якщо вам потрібні ретроспективна аналітика та прогнози розвитку вашого ринку, обов'язково прочитайте про проведення дослідження ринку
Аналіз ринку дитячих товарів в Україні дозволив виділити наступні тенденції його розвитку в середньостроковій перспективі:
Більш детальну інформацію про дану сферу бізнесу та перспективи її розвитку можна отримати з матеріалу маркетингового дослідження ринку дитячих товарів в Україні, розміщеного в магазині готових проектів Pro-Consulting.
Можливо, вам будете цікавий матеріал про ринок франшиз спортивних клубів для дітей - прочитайте
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: