Анотація до аналізу ринку:
Основним фактором, який зможе забезпечити зростання ємності внутрішнього ринку - це поліпшення загальної економічної ситуації в Україні, яка спричинить за собою збільшення купівельної спроможності населення.
У аналізувати проміжок часу спостерігається кореляція між зниження виробництва як по Україні загалом, так і по Південному регіону. Зберігається загальний тренд до зниження виробництва як для України і Південного регіону. В Україні прогнозується зменшення ємності ринку до 2016 року включно, однак воно буде проходити більш низькими темпами.
Таким чином, слід розглянути кілька сценаріїв розвитку ринку в середньостроковій перспективі:
1. З урахуванням продовжує скорочення ринку доцільно орієнтуватися на виробництво продукції бюджетного сегмента.
2. При збільшенні купівельної спроможності необхідно переорієнтуватися на середній сегмент, при цьому основним все ж залишається бюджетний. Втомлений від економії споживач захоче купувати більш якісну продукцію, і компанія повинна бути готова задовольнити попит, що виник.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку макаронних виробів без начинки в Україні та в Південному регіоні
1.1 Опис ринку ( історія розвитку, специфіка, проблеми, чинники впливу на ринок)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку за 2015 р.
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємкості ринку за 9 міс. 2015 р. (порівняння з 2014 р.) в Україні ( в Південному регіоні - оцінка)
1.4 Сегментація і структурування ринку
1.5 Сировинна база, технологія виробництва
2. Обсяг виробництва макаронних виробів без начинки в Україні та в Південному регіоні
2.1 Динаміка виробництва продукції за 2014 - 9 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні (в Південному регіоні - оцінка)
2.2 Динаміка виробництва продукції за 2014 - 9 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні (в Південному регіоні - оцінка)
3. Основні оператори ринку макаронних виробів без начинки в Україні та в Південному регіоні
3.1 Основні оператори ринку та їх опис
3.2 Сегментація та структурування основних операторів ринку ( по сегментам та регіонально)
3.3 Долі ринку основних операторів - на підставі бази виробництва за 2014 р.
3.4 Ступень конкуренції та ризики
4. Зовнішня торгівля на ринку макаронних виробів
4.1 Експорт продукції за 9 міс. 2014 - 2015 рр. ( обсяги, структура, ціни, географія постачання по країнах, основні експортери - в т.ч. виділення основних компаній-експортерів з Південного регіону України, обсяги експортних поставок з Півдня)
4.2 Імпорт продукції за 9 міс. 2014 - 2015 рр. ( обсяги)
5. Ціна та ціноутворення на ринку макаронних виробів без начинки в Україні та в Південному регіоні
5.1 Поточні ціни в Україні і в Південному регіоні
5.2 Опис чинників, які впливають на формування ціни
6. Споживання продукції на ринку макаронних виробів без начинки в Україні
6.1 Вподобання споживачів щодо продукції, портрет споживача
6.2 Сегментація і структурування споживання
7. Канали збуту продукції на ринку макаронних виробів України
8. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку на 2015 - 2017 рр.
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1 SWOT-аналіз ринкового напрямку
9.2 Ризики і бар’єри виходу на ринок
Перелік таблиць:
1. Регіональна сегментація виробників макарон, лапши та подібних мучних виробів в Україні у 2014 р.
2. Регіональна сегментація виробників макарон, лапши та подібних мучних виробів в Південному регіоні у 2014 р.
3. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку макарон, лапши та подібних мучних виробів в Україні
4. Оцінка конкурентного середовища на ринку макарон, лапши та подібних мучних виробів в Україні
5. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку макарон, лапши та подібних мучних виробів в Україні
6. Сегментація всього експорту макарон, лапши та подібних мучних виробів в Україні за видами за 9 міс. 2015 р., у натуральному вираженні, %
7. Сегментація експорту макарон, лапши та подібних мучних виробів ( без врахування вермішелі) в Україні за видами за 9 міс. 2015 р., у натуральному вираженні, %
8. Ціни великих виробників макарон, лапши та подібних мучних виробів в Південному регіоні, листопад 2015 р.
9. Органолептичні показники макаронних виробів
10. Основні критерії вибору макарон при покупці, станом на 2014 р.
11. SWOT-аналіз ринку макарон, лапши та подібних мучних виробів
Перелік графіків і діаграм:
1. Річне споживання макаронних виробів в Україні та Європі, кг/чол., за даними 2014 р.
2. Структура витрат домогосподарств на продукти харчування в Україні за підсумками 2013-2014 рр., грошове вираження, %
3. Ємкість ринку макарон, лапши та подібних мучних виробів в Україні за 9 міс. 2014 - 9 міс. 2015 рр.
4. Ємкість ринку макарон, лапши та подібних мучних виробів в Південному регіоні за 9 міс. 2014 - 9 міс. 2015 рр.
5. Співвідношення на українському ринку вітчизняних та імпортних макарон, лапши та подібних мучних виробів за 9 міс. 2014 - 2015 рр., тис. т
6. Сегментація виробництва макарон, лапши та подібних мучних виробів в Україні за 2014 р., у грошовому вираженні, млн. грн.
7. Середні ціни виробників борошна у 2015 р., грн./кг
8. Середня структура витрат виробників макарон у 2014 р., %
9. Виробництво макарон, лапши та подібних мучних виробів в Україні за 9 міс. 2014 - 9 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, тис. т
10. Виробництво макарон, лапши та подібних мучних виробів в Південному регіоні за 9 міс. 2014 - 9 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, тис. т
11. Виробництво макарон, лапши та подібних мучних виробів в Україні за 9 міс. 2014 - 9 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
12. Виробництво макарон, лапши та подібних мучних виробів в Південному регіоні за 9 міс. 2014 - 9 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
13. Долі виробників макарон, лапши та подібних мучних виробів в Україні за 2014 р., у натуральному вираженні, %
14. Долі виробників макарон, лапши та подібних мучних виробів в Південному регіоні за 2014 р., у натуральному вираженні, %
15. Експорт макарон, лапши та подібних мучних виробів України за 9 міс. 2014 - 9 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, тис. т
16. Експорт макарон, лапши та подібних мучних виробів України за 9 міс. 2014 - 9 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
17. Структура експорту макарон, лапши та подібних мучних виробів України за 9 міс. 2014 - 9 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, %
18. Структура компаній - експортерів макарон, лапши та подібних мучних виробів України за 9 міс. 2014 - 9 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, %
19. Структура компаній - експортерів макарон, лапши та подібних мучних виробів Південного регіону за 9 міс. 2014 - 9 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, %
20. Географія експортних поставок макарон, лапши та подібних мучних виробів України за 9 міс. 2014 - 9 міс. 2015 рр., грн./кг
21. Експортна ціна макарон, лапши та подібних мучних виробів України за 9 міс. 2014 - 9 міс. 2015 рр., грн./кг
22. Імпорт макарон, лапши та подібних мучних виробів в Україну за 9 міс. 2014 - 9 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, тис. т
23. Імпорт макарон, лапши та подібних мучних виробів в Україну за 9 міс. 2014 - 9 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
24. Ціна виробників макарон, лапши та подібних мучних виробів в Україні за 9 міс. 2014 - 9 міс. 2015 рр., грн./кг
25. Ціна виробників макарон, лапши та подібних мучних виробів в Південному регіоні за 9 міс. 2014 - 9 міс. 2015 рр., грн./кг
26. Середні ціни виробників макарон, лапши та подібних мучних виробів в Україні за 9 міс. 2015 р., грн./кг
27. Вподобання споживачів відносно макаронних виробів (вермішель, спагетті) станом на листопад 2015 р.
28. Вподобання споживачів відносно вермішелі / лапши швидкого приготування станом на листопад 2015 р.
29. Місця придбання макаронних виробів станом на 2014 р.
30. Канали збуту макаронних виробів
31. Прогноз розвитку ринку макарон, лапши та подібних мучних виробів в Україні за 2015-2017 рр., у натуральному вираженні, тис. т