Ринок круп в Україні аналізувався компанією Pro-Consulting за період 2018-2020 років. Маркетингове дослідження ринку включає його загальні показники, сегментацію за видами продукції, параметри виробництва, споживання і зовнішньої торгівлі, розподіл часток великих операторів, виявлені фактори впливу і тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку круп в Україні можна придбати на сайті компанії.
Ринок круп в Україні володіє наступними характерними особливостями:
Прочитайте про ринок громадського харчування Києва - ми аналізуємо будь-які ринки України та світу
Моніторинг ринку круп в Україні проведено в таких популярних продуктових сегментах, як:
Виробництво цих видів круп в нашій країні, за винятком горохової, було стабільним в 2018-2019 роках і становило в середньому 200 грам на людину в рік. Горіховиї крупи вироблялося в 2018 році 330 грам на людину, в 2019-му середньодушовий обсяг знизився до 300 грам, а в 2020-му - до 290 грам. Також в 2020 році зменшився випуск пшеничної крупи до 170 грам на людину в рік. У сегментах перлової і ячної круп в минулому році спостерігалася висхідна динаміка.
Ознайомтеся кейсами маркетингових досліджень ринків харчової промисловості
Аналіз ринку круп в Україні дозволив виділити наступні фактори, що мають на нього найбільший вплив:
Можливо, вам стане в нагоді матеріал і про ринки горіхів і сухофруктів в Україні
Споживчий аналіз ринку круп в Україні свідчить про те, що середня періодичність покупки цієї продукції - 1-2 рази на місяць. Найбільшу частку споживчої аудиторії ринку круп в Україні становлять люди із середнім рівнем доходу. Більш схильні до придбання круп'яної продукції українці, які містять великі сім'ї і проживають в малих населених пунктах.
Ознайомтеся з матеріалом про ринок HoReCa в Україні
Залежно від цінової категорії крупи продаються в наступних видах:
На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку круп України (2020 г.) - ознайомтеся зі структурою звіту. Ми можемо розширити географічні і товарні межі дослідження по вашому запиту.
Для реалізації продукції на ринку круп в Україні використовуються такі канали:
Найбільш зручне місце придбання круп для споживачів. Супермаркети мають широкий асортимент видів круп і виробників, працюють до пізна або цілодобово, надають можливість онлайн-замовлення.
Завдяки меншим накладним витратам, мають можливість запропонувати покупцям крупи за більш вигідними для останніх цінами. Мають підвищений попит у пенсіонерів і соціально незахищених верств населення.
Перевагою цих торгових точок є близькість до місць проживання споживачів, а недоліком - обмежений асортимент товарів.
Можливо, вам стане в нагоді аналітика ринку мінімаркетів в Україні
Можуть запропонувати ціну ще нижчу, ніж бакалійні магазини, але покупка круп в роздріб на них не завжди доступна.
Крупи продаються у спеціалізованих бутиках, які поєднують переваги ціни бакалійних магазинів і недоліки вузькості асортименту міні-маркетів.
Набагато більше інформації про дану сферу бізнесу можна переглянути в матеріалах маркетингового дослідження ринку круп в Україні, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Також прочитайте аналітичний матеріал про ринок бакалії в Україні
Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними межами під ваші цілі: