Ринок круп в Україні: їжа на всі випадки життя
2352

Ринок круп в Україні: їжа на всі випадки життя

Ринок круп в Україні аналізувався компанією Pro-Consulting за період 2018-2020 років. Маркетингове дослідження ринку включає його загальні показники, сегментацію за видами продукції, параметри виробництва, споживання і зовнішньої торгівлі, розподіл часток великих операторів, виявлені фактори впливу і тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку круп в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ринок круп в Україні володіє наступними характерними особливостями:

  • крупи відносяться до продуктів харчування першої необхідності, тому попит на них існує в будь-якій економічній ситуації;
  • крупи можуть довго зберігатися в сухому місці без необхідності створення особливих умов або застосування холодильного обладнання;
  • крупи є частиною раціону всіх соціальних груп, використовуються для приготування їжі і вдома, і в закладах громадського харчування.

Прочитайте про ринок громадського харчування Києва - ми аналізуємо будь-які ринки України та світу

Моніторинг ринку круп в Україні проведено в таких популярних продуктових сегментах, як:

  • крупа перлова;
  • крупа ячна;
  • крупа пшенична;
  • крупа горохова.

Виробництво цих видів круп в нашій країні, за винятком горохової, було стабільним в 2018-2019 роках і становило в середньому 200 грам на людину в рік. Горіховиї крупи вироблялося в 2018 році 330 грам на людину, в 2019-му середньодушовий обсяг знизився до 300 грам, а в 2020-му - до 290 грам. Також в 2020 році зменшився випуск пшеничної крупи до 170 грам на людину в рік. У сегментах перлової і ячної круп в минулому році спостерігалася висхідна динаміка.

Ознайомтеся кейсами маркетингових досліджень ринків харчової промисловості

Аналіз ринку круп в Україні дозволив виділити наступні фактори, що мають на нього найбільший вплив:

  • обсяг збору зернових культур, які є сировиною для виробництва круп; залежність врожайності від кліматичних змін (прочитайте про ринок зерна і елеваторних потужностей України);
  • демографічні процеси в Україні - зменшення чисельності, зміна складу населення;
  • цінові фактори - курс національної валюти, вартість ресурсів та ін.;
  • рівень купівельної спроможності жителів країни;
  • сезонність;
  • кулінарні вподобання споживачів - поширення ідей здорового харчування, вегетаріанства, рекомендації дієтологів;
  • кризові чинники, що призводять до зростання попиту на продукти першої необхідності - економічна і політична нестабільність, карантинні обмеження.

Можливо, вам стане в нагоді матеріал і про ринки горіхів і сухофруктів в Україні

Споживчий аналіз ринку круп в Україні свідчить про те, що середня періодичність покупки цієї продукції - 1-2 рази на місяць. Найбільшу частку споживчої аудиторії ринку круп в Україні становлять люди із середнім рівнем доходу. Більш схильні до придбання круп'яної продукції українці, які містять великі сім'ї і проживають в малих населених пунктах.

Ознайомтеся з матеріалом про ринок HoReCa в Україні

Залежно від цінової категорії крупи продаються в наступних видах:

  • на вагу - крупа знаходиться в тарі великого об'єму і фасується або покупцями, або працівниками магазину;
  • розфасовані в фірмові упаковки - така крупа має ознаки брендування, на упаковку наносяться зображення, логотипи, дані виробника та інша інформація про товар;
  • в невеликих упаковках для однієї порції страви - може продаватися з усіма добавками для швидкого приготування, проходить додаткову обробку і очищення, має саму викую додану вартість.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку круп України (2020 г.) - ознайомтеся зі структурою звіту. Ми можемо розширити географічні і товарні межі дослідження по вашому запиту.

Для реалізації продукції на ринку круп в Україні використовуються такі канали:

  • супермаркети;

Найбільш зручне місце придбання круп для споживачів. Супермаркети мають широкий асортимент видів круп і виробників, працюють до пізна або цілодобово, надають можливість онлайн-замовлення.

  • бакалійні магазини;

Завдяки меншим накладним витратам, мають можливість запропонувати покупцям крупи за більш вигідними для останніх цінами. Мають підвищений попит у пенсіонерів і соціально незахищених верств населення.

  • продуктові магазини і міні-маркети «біля будинку»;

Перевагою цих торгових точок є близькість до місць проживання споживачів, а недоліком - обмежений асортимент товарів.

Можливо, вам стане в нагоді аналітика ринку мінімаркетів в Україні

  • оптові бази;

Можуть запропонувати ціну ще нижчу, ніж бакалійні магазини, але покупка круп в роздріб на них не завжди доступна.

  • продуктові ринки.

Крупи продаються у спеціалізованих бутиках, які поєднують переваги ціни бакалійних магазинів і недоліки вузькості асортименту міні-маркетів.

Набагато більше інформації про дану сферу бізнесу можна переглянути в матеріалах маркетингового дослідження ринку круп в Україні, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Також прочитайте аналітичний матеріал про ринок бакалії в Україні

Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними межами під ваші цілі:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами