Ринок ковбасних виробів в Україні: імпортери не сплять
2790

Ринок ковбасних виробів в Україні: імпортери не сплять

Ринок ковбасних виробів в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за період 2017-1 півріччя 2021 року. Маркетингове дослідження ринку включає показники виробництва, імпорту та експорту, розрахунок ємності у часовій динаміці, сегментацію за видами та походженням продукції, розподіл часток між найбільшими операторами, споживчі переваги, фактори впливу, тенденції розвитку, оцінку інвестиційної привабливості сфери бізнесу, що аналізувалась. Готовий аналіз ринку ковбасних виробів в Україні можна придбати на сайті компанії.

Читати також: Ринок курячого м'яса в Україні

Ринок ковбасних виробів в Україні має стійку споживчу аудиторію, оскільки:

  • ковбаса є традиційною стравою національної кухні;
  • ковбасні вироби входять до переліку продуктів мінімального споживчого кошика, затвердженого урядом.

Моніторинг ринку ковбасних виробів в Україні свідчить про наявність значного потенціалу для створення, розвитку та модернізації власного виробництва у цій галузі. Так, у 2019 році зафіксовано значне падіння ємності ринку ковбасних виробів в Україні в натуральному вираженні через зниження виробничих показників – було випущено на 74 тис. тонн ковбаси менше, ніж на рік раніше. Провалом виробників тут же скористалися імпортери, що наростили постачання відразу в п'ять разів і за вищими цінами, але і їм не вдалося повністю закрити пролом, що утворився. В результаті ємність українського ринку ковбасних виробів у натуральному вираженні у 2019 році знизилася на 6,7%.. Наступного 2020 року спостерігалося часткове відновлення цього показника за рахунок зростання як виробництва, так і імпорту. У 2021 році тенденція збільшення постачання з-за кордону продовжилася.

Аналітичне дослідження ринку – дізнайтеся про можливості аналізу та прогнозування ринків

Читати також: Ринок яловичини в Україні, Ізраїлі, Китаї та країнах MENA

Аналіз ринку ковбасних виробів в Україні дозволив виділити та дослідити вплив наступних факторів:

  • стан сировинної бази;

Сировиною для виробництва традиційної продукції ринку ковбасних виробів в Україні є м'ясо сільськогосподарських тварин. Від кількості та якості цієї сировини залежить собівартість та конкурентоспроможність вітчизняної ковбаси. Факторами другого порядку тут є ціни кормів, епізоотії, вартість ветеринарного обслуговування та інші, що впливають на тваринницьку галузь.

У період, що досліджувався, спостерігалася загалом позитивна динаміка виробництва сирого м'яса в нашій країні. Деякий спад у 2020 році не вплинув на ринок.

Також знадобиться: Ринок фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів у Києві

  • логістика;

Види продукції ринку ковбасних виробів в Україні розрізняються за термінами придатності та умовами зберігання. Обсяг логістичної складової у відпускній ціні ковбаси залежить від наявності та вартості оренди відповідних складських приміщень, дальності транспортування та розміру партій.

Готовий аналіз ринку ковбасних виробів в Україні (2021 рік) – ознайомтеся зі структурою глибинного дослідження даного ринку

  • технології виробництва, що використовуються;

Від технологій, що застосовуються, та обладнання залежать кількісні та якісні показники продукції ринку ковбасних виробів в Україні, а також рамки рентабельності бізнесу.

  • напрямок та динаміка зміни купівельної спроможності населення;

Зниження доходів споживачів може викликати зростання попиту на продукцію ринку ковбасних виробів в Україні бюджетного цінового діапазону, тому що туди перетечуть покупці, які раніше воліли купувати дорожче натуральне м'ясо.

  • податкове навантаження на підприємства галузі;
  • споживчі тренди.

Прикладом такого тренду на ринку ковбасних виробів в Україні є поширення у суспільстві нетрадиційних моделей харчування, таких як вегетаріанство та його жорсткіший варіант – веганство. Завдяки їм з'явився і зростає попит на ковбасу, виготовлену лише з рослинної сировини, головним чином сої та пшениці. У веганський сегмент ринку ковбасних виробів в Україні приходять здебільшого нові гравці, оскільки освоєння таких інноваційних напрямків потребує додаткових витрат, технологічних та організаційних зусиль, на що неохоче йдуть великі виробники традиційної продукції.

Більше 2000 готових аналізів ринків – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку

Детальну інформацію про напрямок бізнесу, його перспективи розвитку та привабливості читайте в матеріалах готового маркетингового дослідження ринку ковбасних виробів в Україні, розміщеного в онлайн-магазині компанії Pro-Consulting.

Читати також: Аналіз попиту

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами