Ринок кави в Україні: смак і аромат, що вабить споживачів
5507

Ринок кави в Україні: смак і аромат, що вабить споживачів

Ринок кави в Україні аналізувався компанією Pro-Consulting в червні 2020 року. Маркетингове дослідження ринку кави проводилося з метою визначення його найбільш істотних параметрів, виявлення діючих на ринку тенденцій і чинників впливу. Готовий аналіз ринку кави в Україні можна придбати в онлайн магазині на сайті компанії.

Моніторинг ринку кави показує, що споживання цього напою в нашій країні динамічно зростає і до повного насичення ринку ще далеко. Вітчизняні любителі кави використовують в середньому 1,04 кг зерен на людину в рік, тоді як в Італії аналогічний показник становить 5,5 кг, а в Фінляндії і Швеції - 12,4 кг.

Можливо, вам також буде цікавий матеріал про ринок громадського харчування (HoReCa, кейтеринг, а також харчування на АЗС)

Оскільки кавові дерева в Україні не ростуть, українськими виробниками на ринку кави вважаються компанії, які закуповують за кордоном зелені зерна, а потім обсмажують і розфасовують їх. Такий вид бізнесу досить рентабельний, оскільки сира кава не обкладається митом, а після обсмажування вона значно додає в ціні.

Разом з тим, близько 60% українських споживачів кави надають перевагу іноземним брендам, так як вони асоціюються з більш високою якістю продукту. У рейтингу кавових торгових марок «Фаворити успіху» в першу трійку за популярністю увійшли італійська Lavazza, німецький Jacobs і український Gemini.

У нас на сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку кави в Україні - ознайомтеся зі структурою звіту

Аналіз ринку кави в Україні дозволив виявити наступні діючі на ньому фактори впливу:

  • залежність ціни від врожайності кави в країнах, де її вирощують;
  • вітчизняні виробники кави працюють виключно на імпортній сировині;
  • сезонність споживання з піком в осінній період;
  • мода на каву сприяє зростанню споживання;
  • еластичність попиту, оскільки кава не є напоєм першої необхідності для значної частини населення.

Вплив фактору еластичності попиту останнім часом слабшає, тому що рекламні кампанії кавових брендів спрямовані на просування кави в якості повсякденного напою. Свою роль відіграють і численні акції, через які покупці можуть придбати кави за зниженими цінами.

Також почитайте матеріал про результати аналізу ринку продукції для кав'ярень України

Найбільш помітною тенденцією на ринку кави в Україні є зростання популярності кавових напоїв, придбаних на винос. В середньому один український споживач кави випиває приблизно сто чашок поза будинком або в офісі.

Даниною здорового способу життя стало збільшення попиту на кавові напої, при приготуванні яких використовується альтернативне молоко - безлактозне або рослинне. У той же час самі кавові напої вже не настільки популярні, як кілька років тому, а все більше споживачів віддають перевагу каві без добавок.

Детальніше про поточний стан ринку кави в Україні і діючих на ньому тенденцій можна дізнатися з готового маркетингового дослідження.

Ознайомтеся з ще одним матеріалом про результати аналізу ринку кави в Україні

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 23.07.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами