Ринок хумусу в Україні: горохова каша, але не наша
4168

Ринок хумусу в Україні: горохова каша, але не наша

Ринок хумусу в Україні досліджено компанією Pro-Consulting з метою визначення поточного обсягу і структури виробництва і споживання цього продукту, тенденцій їх зміни, складання прогнозів перспективного розвитку ринку. Готовий аналіз ринку хумусу в Україні можна придбати на сайті компанії.

Хумус - це страва з близькосхідної кухні, яка готується з нуту і кунжутної пасти тахині з додаванням деяких інших інгредієнтів для смаку. Перша згадка про хумус зустрічається в арабських куховарських книгах тринадцятого століття. Традиційно його їли як холодну закуску або соус з місцевими видами хліба. З плином часу географія популярності хумусу значно розширилася. Сьогодні хумус позиціонується в різних країнах світу як продукт для вегетаріанців і послідовників ідей здорового харчування.

Якщо ви читаєте цей матеріал, можливо вас також зацікавлять результати дослідження ринку хумус в Європі і Грузії за 2019 рік

Ринок хумус в Україні розвивається ще й завдяки збільшенню в нашій країні посівних площ і обсягів збору нуту, званого ще турецьким горохом. У період з 2016 по 2018 рік урожай українського нуту виріс більш ніж у вісім разів, з 6,5 тис. тонн до 53,6 тис. тонн.

Аналіз ринку хумус в Україні показує, що основною цільовою аудиторією цього продукту є наші співвітчизники, які відмовилися від тваринної їжі. Станом на 2017 рік кількість вегетаріанців в країні досягала 2 млн чоловік. Ще є шанувальники близькосхідної кухні і просто вихідці з тих земель, які також регулярно купують хумус. Решта українців купують цю страву час від часу, як екзотичний делікатес.

Антикризовий стратегічний консалтинг: щеплення для бізнесу - дивитися послугу

В результаті аналізу ринку хумусу в Україні були виділені наступні чинники, які надають найбільший вплив на ціну цього продукту:

  • походження - тут враховується собівартість виробництва і логістичні витрати;
  • вартість сировини;
  • упаковка - великі виробники зазвичай використовують технологічні лінії для упаковки хумуса в пластикову тару, тоді як невеликі підприємства вважають за краще ручну упаковку в скляну тару;
  • сертифікація - якщо хумус визнаний органічним, кошерним або халяльним, то він поміщається в більш високу цінову категорію;
  • позиціонування - хумус поки не є повсякденним товаром для більшості українців, тому він нерідко виступає як делікатес високої якості, і тому має велику націнку.

За підсумками аналізу ринку хумусу в Україні зроблено висновок про наявність потенціалу для його подальшого розвитку, пов'язаного з поширенням в країні ідей вегетаріанства і здорового харчування. Разом з тим, оскільки в цій категорії просуваються безліч інших товарів, таких як мюслі, гранола, грецький йогурт, кіноа, насіння чіа, ягоди годжі, зародки пшениці, хлібці, протеїнові і злакові батончики, смузі та інші, то хумусу необхідна серйозна інформаційна та рекламна підтримка для того, щоб зберегти і зміцнити позиції в сфері уваги споживачів.

Замовити аналіз вашого ринку - тут

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами