Ринок хлібобулочних виробів в Україні: ситуація у деяких нішевих сегментах
2426

Ринок хлібобулочних виробів в Україні: ситуація у деяких нішевих сегментах

Ринок хлібобулочних виробів в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за період 2018 – 1 півріччя 2021 року. Маркетингове дослідження ринку включає такі види продукції:

  • сухарики та снеки;
  • панірувальні сухарі;
  • безглютенові хлібці;
  • тостовий хліб;
  • тортилья;
  • крутони;
  • пиріжки з начинкою.

Звіт містить загальні показники легального та тіньового секторів ринку, динаміки виробництва та зовнішньої торгівлі, споживчі переваги, фактори впливу, тенденції та прогноз розвитку напрямів бізнесу, що розглядаються. Готовий аналіз ринку хлібобулочних виробів в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку – за нею можна проаналізувати будь-який ринок України та світу

Моніторинг ринку хлібобулочних виробів в Україні у сегментах, що досліджувались, показує стабільне зростання ємності протягом останніх років. Ринок заповнений продукцією в основному вітчизняного виробництва, але точно визначити її частку неможливо через наявність значного тіньового сектору. Шляхом проведення експертних інтерв'ю та побудови аналітичних моделей зроблено оцінки тіньових часток ринку хлібобулочних виробів в Україні для різних видів продуктів, вони знаходяться в діапазоні від 5% до 60%.

Вам знадобиться огляд ринку здорових хлібобулочних виробів в Україні

Аналіз ринку хлібобулочних виробів в Україні свідчить про зростання не лише виробництва цільової продукції, а й зовнішньоторговельних операцій із нею. У малооб'ємних продуктових сегментах спостерігаються різкі коливання динаміки показників при прояві нових операторів або тих, які працювали раніше. Найбільш стабільно на зовнішніх ринках діють торговельні мережі, імпортуючи продукцію для продажу, та ряд виробників, що налагодили експортні канали збуту.

Ціновий аналіз ринку хлібобулочних виробів в Україні дозволив виявити фактори формування вартості продукції для кінцевого сподивача. Головними серед них є:

  • собівартість виробництва;
  • невиробничі витрати;
  • рівень рентабельності підприємства, встановлений інвесторами;
  • баланс попиту та пропозиції;
  • націнки дистриб'юторів та рітейлерів.

Ринок кондитерських борошняних виробів в Україні – рекомендуємо вам цей матеріал

У структурі собівартості виробництва продукції хлібобулочних виробів в Україні найбільші частки мають матеріальні витрати – 50% та оплата праці працівників – 22%.

Більше 1900 готових аналізів ринків – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по вашому ринку

Аналіз ринку хлібобулочних виробів в Україні свідчить про такі особливості стану та розвитку окремих продуктових сегментів:

  • сухарики та снеки

Завдяки популярності даного виду продукції у споживачів його частка одна з найбільших на ринку хлібобулочних виробів в Україні. Збут сухариків та снеків здійснюється як у роздрібних каналах, так і через заклади громадського харчування. Багато з останніх самі виробляють сухарики, формуючи невраховані ринкові обсяги. Різні торгові марки сухариків і снеків, представлені на ринку, найчастіше виробляються на одному й тому самому підприємстві. Через досягнуту широту асортименту продукції операторам все важче сформувати унікальну торгову пропозицію, що базується на споживчих властивостях товару. Конкуренція між суб'єктами ринку відбувається головним чином на ціновому полі. Вихід у сектор сухариків і снеків нових гравців ускладнений, оскільки бренди, що сформувалися, міцно утримують свої частки ринку.

Ринок заморожених хлібобулочних та кондитерських напівфабрикатів в Україні – прочитайте огляд ринку

  • панірувальні сухарі

Ще один із найбільших сегментів ринку хлібобулочних виробів, що досліджувався, в Україні. Головними споживачами панірувальних сухарів є підприємства громадського харчування. Цей вид продукції нескладно приготувати самостійно на будь-якій кухні, тому тіньова частка сектору дуже значна.

  • тостовий хліб

Сектор відрізняється стабільною споживчою аудиторією та присутністю великих операторів, які десятиліттями утримують свої ринкові частки.

  • безглютенові хлібці

Нішевий та дуже вузький сегмент ринку хлібобулочних виробів в Україні. Попит на цей вид продукції формується людьми, які не переносять глютен, а для інших він не цікавий, оскільки на ринку представлено досить різноманітних хлібців з глютеном.

Готовий аналіз ринку хлібобулочних виробів в Україні за 2018 – 1 пол. 2021 р. – ознайомтеся зі структурою звіту ринку, статтю про який ви зараз читаєте

Серед інших продуктових сегментів ринкухлібобулочних виробів, що досліджувався, в Україні можна виділити тортилью, попит на яку зростає зі збільшенням популярності мексиканської кухні. 2020 року на ринку з'явився перший вітчизняний виробник тортильї. Сегмент має високу інвестиційну привабливість.

Більш детальну інформацію про проаналізовані сфери бізнесу можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку хлібобулочних виробів в Україні, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Ринок вафель в Україні – якщо у вас ще декілька хвилин, ознайомтеся і з цим оглядом ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами