Аналіз ринку дитячих підгузників в Україні. 2020 рік

Аналіз ринку дитячих підгузників в Україні. 2020 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2020 року
Кількість сторінок: 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 10
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
23200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку дитячих підгузників в Україні.
Основні сильні сторони брендів дитячих підгузників, які представляють потенційний важіль зростання, схожі між брендами. Умовно їх можна розділити на внутрішні і зовнішні.
Внутрішні:
Ясність. Ясність внутрішньо про те, що символізує бренд з точки зору його цінностей, позиціонування і пропозиції. Ясність також стосується цільової аудиторії, розуміння клієнтів і драйверів для придбання.
Зовнішні:
Справжність. Бренди обґрунтовано засновані на внутрішніх можливостях. Це може виправдати (високі) очікування клієнтів від придбання дитячих підгузників.
Присутність. Ступінь, в якій бренд відчувається усюдисущим і про нього позитивно говорять споживачі, покупці і формують громадську думку як традиційні, так і соціальні мережі.
Аналіз ринку дитячих підгузників в Україні допоміг сформувати основні аспекти вираження бренду:
Емоції бренду. Емоція, пов'язана з брендом, є ідеальним способом визначення мети досвіду, яка буде створена для споживача на всіх платформах. Це дуже ефективно працює на справжність брендів. Симпатичні зображення дають зрозуміти, що виробники підгузників піклуються про дітей їхніх клієнтів.
Бачення бренду. Торгова марка, фотографія, колір створюють міцну систему дизайну. Ці кроки визначають основні активи вираження бренду, як в Huggies і Pampers, які пов'язані з недбалістю, дитинством і приємними моментами в житті.
Детальна майстерність. У прагненні підвищити ефективність вираження бренду необхідно забезпечити облік усіх дрібних деталей. Визначення стилю бренду означає точне визначення і турботу про кожну деталь на зображеннях, вираженні емоцій і т.д .., які представляють собою творчу трансформацію для передачі емоцій бренду.
Керівництво по бренду. Всі аспекти вираження бренду, від використання торгової марки, упаковки, продукту, ліцензування до принципів анімації і фотографії, повинні відповідати одній ідеї.
Компанії розробляють продукти, які підтримують щасливе здорове розвиток дітей, щоб забезпечити підтримку їх унікальних потреб. В результаті впливові бренди, такі як Huggies і Pampers, пропонують підтримку дитини протягом усього життя клієнта.
Аналіз ринку дитячих підгузників в Україні показав, що отримати інвестиційний кредит на відкриття бізнесу можливо. Ключовим елементом стратегії банків в Україні традиційно є обслуговування бізнес-клієнтів. Основна ділова активність банків, де в структурі позик за видами корпоративні позики на 2019 рік, становить 66,9%, або 8654 млрд гривень від загальної структури кредитування в Україні. Корпоративні кредити скоротилися в грошовій формі на 20,4% в порівнянні з 2018 роком, але корпоративні клієнти також залишилися стратегічно важливими клієнтами системи банківського кредитування. З цієї причини в Україні існує безліч пропозицій банківських продуктів.

 

Детальний зміст:

1. Річні ринкові показники продажів в 2017-2019 рр. (Обсяг і ціна)
2. Сегментація ринку (по типу, розміру)
3. Стратегія цільового сегмента (на основі обраного цільового сегмента) - введення базової стратегії по 4p, повний стратегічний план може бути представлений в якості наступного кроку
4. Основні конкуренти на ринку і в цільовому сегменті
5. Модель процесу покупки
6. Країни імпорту України
7. SWOT-аналіз ринку
8. Інформація про наявність сировини на місцевому ринку
9. Податок і податкові пільги: які критерії? Чи існують які-небудь податкові пільги в залежності від місцезнаходження бізнесу?
10. Чи є індустріальні парки? Якщо так, які переваги і компроміси в роботі в індустріальному парку? Ці переваги і компроміси залежать від розташування промислового парку?
11. Режим роботи індустріальних парків;
12. Чи є можливість отримати інвестиційний кредит в місцевому банку? Якщо так, яка річна процентна ставка?
13. Чи є якась державна організація, яка надає кредити для обробної промисловості? (Існуючі програми підтримки)

Перелік таблиць:

1. 4P маркетинговий мікс для підгузників
2. Основні оператори ринку дитячих підгузників в Україні
3. Підтримка унікальних потреб дітей для їх віку на прикладі Huggies і Pampers
4. Кількість підгузників, використовуваних за віком
5. Загальний SWOT-аналіз на українському ринку підгузників
6. Основні оператори на ринку вати, марлі і аналогічної продукції
7. Інформація про технопарки, створених в Україні на 01.05.2020
8. Структура індустріальних парків по регіонах
9. Передумови розвитку індустріальних парків в Україні
10. ТОП 10 банків України в 2019 році

Перелік графіків і діаграм:

1. Структурування підгузників на вагу дитини,%
2. Частка підтягуються підгузників / звичайних підгузників в структурі підгузників в 2019 році,%
3. Структура ТОП-10 брендів підгузників в 2019 році,%
4. Географія імпорту підгузників по країнам в 2017-2019 рр.
5. Динаміка виробництва вати, марлі і аналогічних виробів в 2017-2019 рр., Обсяг і вартість
6. Частки основних операторів (виробників і імпортерів) на ринку вати, марлі і аналогічної продукції України в 2018 році, обсяг,%
7. Кількість нових зареєстрованих індустріальних парків після прийняття закону «Про індустріальні парки» в 2014-1 кварталі / 2020
8. Структура кредитів, виданих клієнтам в 2017-2019 рр.,%
9. Динаміка процентних ставок за кредитами (для нових підприємств) і середньомісячної облікової ставки в 2019 році,%

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами