Проведення маркетингових досліджень компанією Pro-Consulting
1438

Проведення маркетингових досліджень компанією Pro-Consulting

Замовляючи проведення маркетингових досліджень ринків товарів або послуг клієнти компанії Pro-Consulting мають можливість отримати комплексну картину ринкової ситуації, що склалася, з прогнозом її розвитку в коротко- або середньостроковій перспективі.

Проведення маркетингових досліджень за міжнародними стандартами ESOMAR дозволяє з'ясувати:

1. Загальний стан ринку:

  • опис сфери економічної активності;
  • показники виробництва, імпорту та експорту цільових товарів;
  • зміна ємності ринку протягом вказаного періоду;
  • сегментація ринку у значних зрізах;
  • постійні та тимчасові фактори впливу;
  • основні тренди розвитку ситуації на ринку.

2. Систему державного регулювання галузі, що вивчається:

  • положення законів та підзаконних актів;
  • особливості оподаткування;
  • мита при експорті та імпорті продукції;
  • введені санкції та інші види рестрикцій;
  • умови ліцензування та стандартизація діяльності;
  • можливості реалізації товарів шляхом участі у державних тендерах;
  • у якості прикладу структури реального звіту, ознайомтеся з аналізом ринку свіжого м'яса, копченостей та консервів в Україні.

3. Ситуацію у виробничій сфері ринку:

  • обсяги виробництва цільових товарів у натуральному та грошовому вираженнях;
  • частки ринку найбільших виробників;
  • технологічний рівень підприємств, що працюють;
  • наявність та доступність внутрішньої та зовнішньої сировинної бази;
  • досяжний коефіцієнт рентабельності виробництва, умови забезпечення;
  • якщо ви не впевнені, які параметри ринку вам потрібні, просто зв'яжіться зі своїм консультантом – контакти.

4. Обстановку на зовнішньоекономічному контурі ринку:

  • результати проведення експортно-імпортних операцій із цільовою продукцією;
  • кон'юнктури зовнішніх ринків та тенденції їх зміни;
  • міжнародні санкції та обмеження на певних напрямках ЗЕД;
  • вигідність зовнішніх ринків за результатами факторного аналізу;
  • у якості прикладу звіту з іноземного ринку, перегляньте аналіз ринку металевих виробів у Польщі.

5. Напруженість конкурентного середовища ринку:

  • рейтинг та характеризуючі дані прямих і непрямих конкурентів;
  • розподіл часток інших суб'єктів та ініціатора проведення маркетингового дослідження;
  • склад брендів, сильні та слабкі сторони торгової пропозиції конкурентів;
  • стратегії та тактики конкурентної боротьби;
  • ризики для бізнесу замовника пов'язані з конкуренцією.

6. Проведення маркетингових досліджень обов'язково передбачає вивчення споживчої сфери як одного з головних аспектів ринку:

  • сегментація цільової аудиторії з описом кожного сегменту;
  • динаміка купівельної спроможності населення;
  • модель поведінки покупців у різних форматах придбання товарів;
  • ставлення споживачів до представленого на ринку асортименту;
  • споживання продукції бізнесом та державними структурами.

7. Інвестори зацікавлені доповнити проведення маркетингових досліджень оцінкою інвестиційної привабливості цільової галузі економіки:

  • вигідність ринкової ніші за результатами факторного аналізу;
  • SWOT-аналіз;
  • PESTLE-аналіз;
  • картка ризиків та бар'єрів, а також можливості для нових та старих гравців.

Проведення маркетингових досліджень із залученням компанії Pro-Consulting не обмежується наведеними вище напрямками. Кожен аналіз ринку, хоч і здійснюється за відпрацьованими методиками, носить ексклюзивний характер для замовника, оскільки спрямований на задоволення лише його інформаційних потреб.

У будь-якому випадку, якщо ви вирішите замовити проведення маркетингових досліджень, ми насамперед організуємо спільний брифінг, на якому узгодимо всі питання співпраці і прийдемо до спільного розуміння цілей і завдань, що ставляться, розумного використання сил і засобів, тимчасових рамок.

Замовити проведення маркетингових досліджень можна, скориставшись контактними даними компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами