1684
Проведення маркетингових досліджень компанією Pro-Consulting
Замовляючи проведення маркетингових досліджень ринків товарів або послуг клієнти компанії Pro-Consulting мають можливість отримати комплексну картину ринкової ситуації, що склалася, з прогнозом її розвитку в коротко- або середньостроковій перспективі.
Проведення маркетингових досліджень за міжнародними стандартами ESOMAR дозволяє з'ясувати:
1. Загальний стан ринку:
- опис сфери економічної активності;
- показники виробництва, імпорту та експорту цільових товарів;
- зміна ємності ринку протягом вказаного періоду;
- сегментація ринку у значних зрізах;
- постійні та тимчасові фактори впливу;
- основні тренди розвитку ситуації на ринку.
2. Систему державного регулювання галузі, що вивчається:
- положення законів та підзаконних актів;
- особливості оподаткування;
- мита при експорті та імпорті продукції;
- введені санкції та інші види рестрикцій;
- умови ліцензування та стандартизація діяльності;
- можливості реалізації товарів шляхом участі у державних тендерах;
- у якості прикладу структури реального звіту, ознайомтеся з аналізом ринку свіжого м'яса, копченостей та консервів в Україні.
3. Ситуацію у виробничій сфері ринку:
- обсяги виробництва цільових товарів у натуральному та грошовому вираженнях;
- частки ринку найбільших виробників;
- технологічний рівень підприємств, що працюють;
- наявність та доступність внутрішньої та зовнішньої сировинної бази;
- досяжний коефіцієнт рентабельності виробництва, умови забезпечення;
- якщо ви не впевнені, які параметри ринку вам потрібні, просто зв'яжіться зі своїм консультантом – контакти.
4. Обстановку на зовнішньоекономічному контурі ринку:
- результати проведення експортно-імпортних операцій із цільовою продукцією;
- кон'юнктури зовнішніх ринків та тенденції їх зміни;
- міжнародні санкції та обмеження на певних напрямках ЗЕД;
- вигідність зовнішніх ринків за результатами факторного аналізу;
- у якості прикладу звіту з іноземного ринку, перегляньте аналіз ринку металевих виробів у Польщі.
5. Напруженість конкурентного середовища ринку:
- рейтинг та характеризуючі дані прямих і непрямих конкурентів;
- розподіл часток інших суб'єктів та ініціатора проведення маркетингового дослідження;
- склад брендів, сильні та слабкі сторони торгової пропозиції конкурентів;
- стратегії та тактики конкурентної боротьби;
- ризики для бізнесу замовника пов'язані з конкуренцією.
6. Проведення маркетингових досліджень обов'язково передбачає вивчення споживчої сфери як одного з головних аспектів ринку:
- сегментація цільової аудиторії з описом кожного сегменту;
- динаміка купівельної спроможності населення;
- модель поведінки покупців у різних форматах придбання товарів;
- ставлення споживачів до представленого на ринку асортименту;
- споживання продукції бізнесом та державними структурами.
7. Інвестори зацікавлені доповнити проведення маркетингових досліджень оцінкою інвестиційної привабливості цільової галузі економіки:
- вигідність ринкової ніші за результатами факторного аналізу;
- SWOT-аналіз;
- PESTLE-аналіз;
- картка ризиків та бар'єрів, а також можливості для нових та старих гравців.
Проведення маркетингових досліджень із залученням компанії Pro-Consulting не обмежується наведеними вище напрямками. Кожен аналіз ринку, хоч і здійснюється за відпрацьованими методиками, носить ексклюзивний характер для замовника, оскільки спрямований на задоволення лише його інформаційних потреб.
У будь-якому випадку, якщо ви вирішите замовити проведення маркетингових досліджень, ми насамперед організуємо спільний брифінг, на якому узгодимо всі питання співпраці і прийдемо до спільного розуміння цілей і завдань, що ставляться, розумного використання сил і засобів, тимчасових рамок.
Замовити проведення маркетингових досліджень можна, скориставшись контактними даними компанії Pro-Consulting.