Про хліб насущний: аналіз ринку деяких хлібобулочних виробів і замороженого тіста
3917

Про хліб насущний: аналіз ринку деяких хлібобулочних виробів і замороженого тіста

Стан ринку хлібобулочних виробів в Україні свідчить про те, що в умовах скорочення попиту на традиційну продукцію галузі можна знайти точки зростання і незайняті ніші для розвитку бізнесу.

За останні п'ять років споживання хліба і хлібобулочних виробів в нашій країні зменшилося приблизно на третину. Здавалося б, що учасники цього ринку приречені на скорочення виробництва, але найактивніші з них не хочуть миритися з таким станом речей. Це, перш за все, стосується невеликих підприємств, здатних гнучко змінювати асортимент продукції, що випускається: міні-пекарень, кафе, закладів фаст та стріт-фуду. В основному завдяки їм в Україні з'явилися й активно розвиваються сегменти нової нетрадиційної продукції, такої як маффіни і донати.

Ці популярні в Європі і США десерти припали до смаку і українським споживачам, що виразилося в швидкому зростанні попиту на них. Сегмент донатів ще менш заповнений, ніж сегмент мафінів, але точок, де ці американські круглі пончики можна придбати стає все більше. Наприклад, на автозаправках ОККО вже пропонують відвідувачам кілька видів донатів як десерт до фірмової кави.

Маффіни прийшли на український ринок раніше донатів і на сьогоднішній день більш поширені. Для підтримки купівельного інтересу до них, виробники намагаються урізноманітнити асортимент за рахунок смакових добавок. Так, разом з класичними десертами, як в ресторанах мережі «МакДональдс», на ринку пропонуються різноманітні бананові, какао, гарбузові, вівсяні, ягідні, горіхові, Орео і інші десерти, здатні задовольнити самого вибагливого клієнта.
Ще одним зростаючим сегментом на ринку хлібобулочних виробів України є виробництво булочок для хот-догів і чіабатта. Драйверами цього зростання є розвиток галузей громадського харчування, фаст-фуду, ресторанно-готельного бізнесу.

Тенденцією останніх років стало збільшення на українському ринку частки вітчизняного тіста і сумішей для виготовлення хлібобулочних виробів. Якщо в 2015 році вона становила 76,7%, то за підсумками нинішнього року прогнозується її зростання до 84,7%.

Багато українських господинь не проти самостійно готувати борошняні десерти для себе і своєї сім'ї, проте часу на найбільш трудомістку операцію - приготування тіста часом катастрофічно не вистачає. Тут на виручку приходить заморожене тісто, яке сьогодні можна купити в більшості як великих торгових точок, так і невеликих магазинах біля будинку. Популярність цього продукту зростає в міру оцінки його переваг все більшою кількістю українських споживачів. В цьому році найпопулярнішими торговельними марками замороженого тіста стали «Левада», «Рудь - Шеф-Кухар» компанії «Рудь» (Житомирський маслозавод) і «Геркулес».

З підвищенням рівня доходів наших громадян зростають і їх вимоги до різноманітності та якості хлібобулочних виробів. Добре себе почувати на даному ринку будуть виробники, які зможуть оперативно реагувати на мінливі настрої покупців.

Ринок швидкого харчування продовжить розвиватися і буде сприяти збільшенню попиту на булочки для хот-догів, чіабатти, заморожені напівфабрикати та тісто. Останні два види продукції мають ще й значний експортний потенціал, реалізація якого стане ще одним каталізатором зростання їх виробництва.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами