Нове покоління п'є по-новому: аналіз ринку напоїв Індії в 2012-2018 роках
1997

Нове покоління п'є по-новому: аналіз ринку напоїв Індії в 2012-2018 роках

Індія - величезна країна з багатою та самобутньою історією, екзотичним менталітетом населення і традиціями. Все це необхідно враховувати українським компаніям при виведенні своєї продукції на цей ємний ринок. Для полегшення цього завдання, аналітиками компанії Pro-Consulting підготовлений аналіз ринку напоїв Індії за період 2012-2018 років.

Якість водопровідної води в індійських містах залишає бажати кращого, і перш ніж вживати, її піддають ретельному очищенню. Причому, останнім часом нове покоління мілленіалів воліє відразу купувати очищену воду в пляшках, а не встановлювати водні очисники в своїх оселях. Цей тренд став причиною значного зростання обсягу ринку бутильованої води в Індії. Сучасний індійський споживач більш інформований про корисні властивості води різного складу і вибирає собі напої, здатні найкращим чином забезпечити детоксикацію організму, бути джерелом електролітів, вітамінів і мінералів. Компанії, які враховують інтереси мілленіалів, отримують конкурентну перевагу на ринку напоїв Індії.

Раз ви читаєте цей матеріал, вам буде цікаво почитати про дослідження ринку соків в Україні

Основними трендами в сфері виробництва безалкогольних напоїв в Індії стали використання натуральних інгредієнтів, зниження рівня цукру і збільшення вмісту різних соків. У 2015-2018 роках ряд провідних компаній випустили нові продукти, покликані привернути увагу досвідчених споживачів - це, наприклад, вітамінні напої преміум класу від Narang, Wind і Volvic Foods, активна вода Aquana Vitamin від PepsiCo, води з додаванням електролітів Aquarius і Glacéau Smartwater від Coca-Cola India та інші. Очікується, що попит на ці та подібні до них напої зростатиме в індійських містах через підвищення обізнаності потенційних покупців про їх корисні властивості і поширення ідей здорового харчування.

Аналіз ринку напоїв Індії показує стабільне зростання прибутковості протягом досліджуваного періоду. Якщо в 2012 році його учасники заробили 2,2 млрд рупій, то в 2017-му їх прибуток виріс до 8,5 млрд рупій, і дана тенденція продовжилася в 2018 році.

Подальший розвиток ринку напоїв Індії буде відбуватися на тлі посилення урбанізації населення країни, а значить збільшиться попит не просто на чисту воду, а на інноваційні продукти, орієнтовані на підтримку здоров'я, високої фізичної та розумової активності організму. Українським компаніям, що розглядають Індію як перспективний ринкок збуту своєї продукції, необхідно бути готовими до конкуренції на цьому полі з провідними світовими та місцевими брендами.

 Рекомендуємо також почитати статтю про бізнес-ідеї виробництва прохолодних напоїв

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 31.07.2019
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами