Дата підготовки: | Травень 2017 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 3 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Після загального спаду, характерного для промисловості України, виробництво солодкої води останнім часом збільшується. Важливими факторами попиту на солодкі напої є підвищення температури повітря в теплу пору року і купівельна спроможність населення.
Високий рівень конкурентної боротьби стимулює розвиток ринку, на який впливає безліч соціально-економічних чинників. Більша частина ринку контролюється великими компаніями, які володіють кількома популярними брендами солодких вод. Зовнішня торгівля цими напоями не має значного впливу на основні тенденції в Україні, подальші ринкові зміни будуть залежати від розвитку виробництва.
1. Загальні тенденції ринку, виробництво в Україні
2. Зовнішня торгівля
3. Оператори
4. Споживання на ринку
5. Висновки
1. Бренди основних операторів ринку солодких вод в Україні
1. Динаміка виробництва солодкої води в Україні в 2012-1 кв. 2017 рр. в натуральному вираженні, млн. дал.
2. Динаміка зовнішньої торгівлі солодкою водою в Україні в 2012-2016 рр. в натуральному вираженні, млн. дал.
3. Топ-10 торгових марок солодких вод згідно з рейтинговою оцінкою споживачів за підсумками 2016 року