Мінімум затрат: аналітичний огляд ринку продуктів швидкого приготування
3456

Мінімум затрат: аналітичний огляд ринку продуктів швидкого приготування

Сучасне життя відрізняється дуже активним ритмом, який робить практично неможливим здорове харчування. Тому багато людей віддають перевагу продуктам швидкого приготування. До них відносяться товари, які пройшли спеціальну обробку і не вимагають багато часу і зусиль для приготування (сухі супи, каші, мюслі, страви з локшини і картоплі).

На ринку продуктів швидкого харчування в Україні найбільш популярним продуктом є вермішель швидкого приготування - 73%. Вермішель або локшина з'явилася в Японії в XX столітті. В Україні ж цей товар став набирати популярність в роки незалежності.

На ринку України присутні кілька великих операторів, що займаються виробництвом продуктів швидкого харчування. Дані товари розраховані на молодих людей, які працюють з низьким і середнім рівнем доходу.

Варто відзначити, що попит на цю продукцію поступово скорочується, що пов'язано з популяризацією здорового способу життя. Крім того, значний вплив на ринок продуктів швидкого харчування надають рекомендації лікарів, які поширюють інформацію про шкоду продуктів, що містять різні смакові добавки.

Перевагами продуктів швидкого приготування є швидкість приготування і невисока вартість. Для залучення споживачів використовуються різноманітні маркетингові прийоми: реклама, дизайн упаковки і т.д.

Продукти швидкого приготування на ринку України, як правило, не відрізняються різноманітністю смаків. Це пов'язано з тим, що постійні покупці, спробувавши щось нове, все одно повертаються до продуктів, які купували раніше. Наприклад, найбільш популярною серед вітчизняних споживачів є вермішель зі смаком курки. І ця тенденція не змінюється з плином часу.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами