У клієнтів компанії Pro-Consulting часто виникає необхідність швидко отримати загальні відомості про ринок товарів або послуг. У цьому випадку вони замовляють міні-маркетингове дослідження.
Пропонуємо вже зараз ознайомитися зі структурами різних звітів по ринках у каталозі готових проектів.
Міні-маркетингове дослідження корисне за необхідності:
Міні-маркетингове дослідження може бути проведене та представлене замовнику в одному з трьох видів:
Паспорт ринку – міні-маркетингове дослідження для первинного ознайомлення із ситуацією
Міні-маркетингове дослідження для складання паспорта ринку є скороченим варіантом комплексного дослідження ринку. Воно виконується в період до восьми робочих днів і включає основні числові показники та коротку текстову аналітику.
Звіт за результатами такого міні-маркетингового дослідження має обсяг 10-20 сторінок та складається з розділів:
Аналітична довідка по ринку – міні-маркетингове дослідження для відстеження змін стану ринку
Міні-маркетингове дослідження з подальшим написанням аналітичної довідки по ринку проводиться з метою актуалізації відомостей, раніше отриманих у ході комплексного аналізу.
Замовивши таке міні-маркетингове дослідження, клієнт отримує можливість приймати управлінські рішення, ґрунтуючись на найсвіжішій інформації, отриманій без зайвих витрат часу та грошей.
Аналітична довідка по ринку обсягом до 15 сторінок робиться протягом п'яти робочих днів. Звіт за результатами такого міні-маркетингового дослідження включає:
Антикризове міні-маркетингове дослідження
Реальністю сьогодення є перебування ринків під перманентним впливом форс-мажорних обставин. Декілька років тому найпотужнішим тимчасовим фактором впливу була пандемія коронавірусу, зараз – широкомасштабна агресія Росії.
Антикризове міні-маркетингове дослідження пропонується як оперативна інформаційна підтримка для збереження бізнесу у несприятливих умовах. Воно є експрес-аналізом ринку для складання плану виведення підприємства з кризи.
Антикризове міні-маркетингове дослідження включає:
Будь-яке міні-маркетингове дослідження має ексклюзивний характер для замовника, виконується відповідно до його технічного завдання та спрямоване на найкраще задоволення потреб в аналітичній інформації.
Замовити міні-маркетингове дослідження можна, звернувшись до компанії Pro-Consulting телефоном або електронною поштою.