Міні-маркетингове дослідження: оперативно та інформативно
849

Міні-маркетингове дослідження: оперативно та інформативно

У клієнтів компанії Pro-Consulting часто виникає необхідність швидко отримати загальні відомості про ринок товарів або послуг. У цьому випадку вони замовляють міні-маркетингове дослідження.

Пропонуємо вже зараз ознайомитися зі структурами різних звітів по ринках у каталозі готових проектів.

Міні-маркетингове дослідження корисне за необхідності:

  • швидко ознайомитися з економічною ситуацією на ринку, тенденціями її зміни;
  • включити коротку довідку щодо ринку до статті, наукової роботи, інвестиційної пропозиції та інших документів;
  • тримати руку на пульсі щодо ринкової ситуації у процесі поточного управління підприємством;
  • невідкладно визначити початкові заходи щодо виведення бізнесу із кризи.

Міні-маркетингове дослідження може бути проведене та представлене замовнику в одному з трьох видів:

  • паспорт ринку;
  • аналітична довідка по ринку;
  • антикризовий аналіз ринку.

Паспорт ринку – міні-маркетингове дослідження для первинного ознайомлення із ситуацією

Міні-маркетингове дослідження для складання паспорта ринку є скороченим варіантом комплексного дослідження ринку. Воно виконується в період до восьми робочих днів і включає основні числові показники та коротку текстову аналітику.

Звіт за результатами такого міні-маркетингового дослідження має обсяг 10-20 сторінок та складається з розділів:

  • загальні показники та тенденції цільової сфери бізнесу:
    • виробництво, імпорт, експорт;
    • розрахунок ємності ринку;
    • результати впливу основних постійних та тимчасових факторів;
  • рейтинг та характеризуючі дані великих суб'єктів ринку;
  • основні параметри виробничої активності:
    • обсяги випуску товарів та їх динаміка у натуральному та грошовому вираженнях;
    • сегментація виробництва;
  • зовнішньоторговельні операції з товарами ринку:
    • динаміка та географічна структура експорту та імпорту;
  • споживча сфера ринку:
    • сегментація споживчої аудиторії;
    • основні тренди споживання;
  • блок з висновками та прогнозами стану ринку.

Аналітична довідка по ринку – міні-маркетингове дослідження для відстеження змін стану ринку

Міні-маркетингове дослідження з подальшим написанням аналітичної довідки по ринку проводиться з метою актуалізації відомостей, раніше отриманих у ході комплексного аналізу.

Замовивши таке міні-маркетингове дослідження, клієнт отримує можливість приймати управлінські рішення, ґрунтуючись на найсвіжішій інформації, отриманій без зайвих витрат часу та грошей.

Аналітична довідка по ринку обсягом до 15 сторінок робиться протягом п'яти робочих днів. Звіт за результатами такого міні-маркетингового дослідження включає:

  • опис тенденцій розвитку ринку;
  • розрахунок поточної ємності ринку;
  • зміна стратегії та тактики діяльності гравців, що конкурують;
  • актуальні ціни та цінові політики операторів;
  • актуальні споживчі тренди;
  • прогноз на короткострокову перспективу.

Антикризове міні-маркетингове дослідження

Реальністю сьогодення є перебування ринків під перманентним впливом форс-мажорних обставин. Декілька років тому найпотужнішим тимчасовим фактором впливу була пандемія коронавірусу, зараз – широкомасштабна агресія Росії.

Антикризове міні-маркетингове дослідження пропонується як оперативна інформаційна підтримка для збереження бізнесу у несприятливих умовах. Воно є експрес-аналізом ринку для складання плану виведення підприємства з кризи.

Антикризове міні-маркетингове дослідження включає:

  • аналіз тенденцій зміни ринкової ситуації з початку форс-мажору;
  • прогноз динаміки ємності ринку на період кризи;
  • реакцію операторів, що є конкурентами, на кризові чинники;
  • моделі поведінки споживачів у умовах, що змінилися;
  • висновок про стан ринку, точкові рекомендації щодо першочергових заходів.

Будь-яке міні-маркетингове дослідження має ексклюзивний характер для замовника, виконується відповідно до його технічного завдання та спрямоване на найкраще задоволення потреб в аналітичній інформації.

Замовити міні-маркетингове дослідження можна, звернувшись до компанії Pro-Consulting телефоном або електронною поштою.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами