954
Маркетинговий аналіз: переваги Pro-Consulting
Маркетинговий аналіз лежить в основі грамотних бізнес-рішень: від оцінки ризиків при виході на новий ринок до вибору оптимальної стратегії просування. Компанія Pro-Consulting понад 20 років допомагає клієнтам отримувати актуальні відомості про поточну і прогнозовану ситуацію на споживчих ринках, створюючи інформаційну базу для будь-яких проєктів.
Далі в статті ви знайдете приклади ключових елементів ринкового аналізу. Але щоб отримати повне уявлення про цей інструмент, рекомендуємо вже зараз ознайомитися з типовою структурою дослідження ринку.
Також на сайті Pro-Consulting доступний великий каталог, що включає близько 3000 готових звітів по ринках України та інших країн. Скористайтеся пошуком за ключовими словами - можливо, потрібна інформація вже зібрана, і ми зможемо швидко адаптувати її під особливості вашого бізнесу.
Досвід і портфоліо
За два десятиліття практики фахівці Pro-Consulting провели маркетинговий аналіз для сотень замовників, серед яких:
- філії міжнародних корпорацій;
- великі національні компанії-флагмани;
- середній і малий бізнес;
- кредитні організації та інвестиційні фонди;
- торгово-промислові палати та галузеві асоціації;
- іноземні представництва та юридичні фірми;
- науково-дослідні установи;
- приватні підприємці.
Кожен маркетинговий аналіз вирізняє ексклюзивний підхід: ми ретельно заглиблюємося в специфіку клієнта і формуємо індивідуальний план дослідження.
У якості прикладу змісту реальної структури звіту по ринку ознайомтеся з описом, наприклад, аналізу ринку горіхово-шоколадної пасти або аналізу ринку комбікормів в Україні - за аналогічними структурами може бути досліджено і ваш ринок.
Цілі та завдання маркетингового аналізу
Компанія Pro-Consulting виконує маркетинговий аналіз для вирішення важливих прикладних завдань, таких як:
- підготовка та реалізація інвестиційних проєктів;
- реструктуризація або переформатування наявного бізнесу;
- пошук і освоєння нових ринкових ніш;
- виведення на ринок нових товарів або ребрендинг;
- розробка тактик протидії конкурентам;
- вихід на зовнішні ринки (імпорт/експорт);
- планування великих рекламних кампаній;
- антикризове управління за форс-мажорних обставин.
Комплексний підхід до досліджень
Маркетинговий аналіз від Pro-Consulting зазвичай має комплексний характер і включає низку ключових блоків:
- Загальні параметри та характеристики:
- обсяги виробництва, імпорту та експорту;
- ємність ринку і динаміка попиту;
- сегментація ринку в значущих зрізах;
- фактори впливу і тренди розвитку.
- Нормативне середовище:
- основні закони та підзаконні акти;
- можливі форми легалізації бізнесу;
- умови ліцензування та стандартизації;
- податкове навантаження;
- особливості держзакупівель;
- заплановані реформи в галузевому регулюванні;
- якщо ви не впевнені, які саме дані по ринку потрібні для вирішення вашого завдання - зв'яжіться з нашими консультантами. Ми поставимо правильні запитання, уточнимо деталі та допоможемо скласти технічне завдання для підготовки індивідуального звіту.
- Конкурентний маркетинговий аналіз:
- рейтинг і характеристики основних гравців;
- ринкові частки конкурентів і позиціювання замовника;
- продуктові лінійки конкурентів: сильні та слабкі сторони;
- бар'єри входу та конкурентні ризики;
- також більш предметне уявлення про структуру дослідження вам допоможе отримати ознайомлення з описом, наприклад, готового аналізу ринку яєць або аналізу ринку електроенергетики України.
- Дослідження каналів збуту:
- традиційні та цифрові канали продажів;
- партнерські моделі з дистриб'юторами та ритейлерами;
- ефективність інструментів просування в різних каналах;
- рекомендації з адаптації збуту за різких ринкових коливань.
- Інвестиційний маркетинговий аналіз:
- карта ризиків і можливостей: результати SWOT- і PESTLE-аналізу;
- порівняння ринкових ніш і зовнішніх ринків;
- рекомендації щодо реалізації та масштабування проєктів.
Наведена структура гнучко налаштовується під технічне завдання клієнта і може доповнюватися вузькоспеціалізованими розділами.
Оскільки ви дочитали матеріал до цього моменту, рекомендуємо все ж ознайомитися з типовою структурою дослідження ринку, якщо ви все ще цього не зробили.
Особливості для зовнішньоекономічної діяльності
Для компаній, що працюють у сфері ЗЕД, маркетинговий аналіз включає:
- аналіз обсягів, структури та динаміки експортно-імпортних поставок;
- дослідження митних тарифів і процедур;
- виявлення санкцій, антидемпінгових заходів та інших обмежень;
- оцінку конкурентоспроможності імпортних/експортних товарів;
- пошук потенційних партнерів і оптимальних каналів ЗЕД.
Етапи проведення маркетингового аналізу
- Узгодження цілей і завдань (брифінг).
- Збір і верифікація даних (desk- і field-research).
- Глибока аналітика: моделювання та сценарії.
- Формування висновків і практичних рекомендацій.
- Презентація результатів, обговорення та фіналізація звіту.
- Супровід впровадження обраних рішень.
Замовити маркетинговий аналіз можна, зв'язавшись із нами зручним способом (телефон, e-mail або форма на сайті).