Маркетинговий аналіз: переваги Pro-Consulting
954

Маркетинговий аналіз: переваги Pro-Consulting

Маркетинговий аналіз лежить в основі грамотних бізнес-рішень: від оцінки ризиків при виході на новий ринок до вибору оптимальної стратегії просування. Компанія Pro-Consulting понад 20 років допомагає клієнтам отримувати актуальні відомості про поточну і прогнозовану ситуацію на споживчих ринках, створюючи інформаційну базу для будь-яких проєктів.

Далі в статті ви знайдете приклади ключових елементів ринкового аналізу. Але щоб отримати повне уявлення про цей інструмент, рекомендуємо вже зараз ознайомитися з типовою структурою дослідження ринку.

Також на сайті Pro-Consulting доступний великий каталог, що включає близько 3000 готових звітів по ринках України та інших країн. Скористайтеся пошуком за ключовими словами - можливо, потрібна інформація вже зібрана, і ми зможемо швидко адаптувати її під особливості вашого бізнесу.

Досвід і портфоліо

За два десятиліття практики фахівці Pro-Consulting провели маркетинговий аналіз для сотень замовників, серед яких:

  • філії міжнародних корпорацій;
  • великі національні компанії-флагмани;
  • середній і малий бізнес;
  • кредитні організації та інвестиційні фонди;
  • торгово-промислові палати та галузеві асоціації;
  • іноземні представництва та юридичні фірми;
  • науково-дослідні установи;
  • приватні підприємці.

Кожен маркетинговий аналіз вирізняє ексклюзивний підхід: ми ретельно заглиблюємося в специфіку клієнта і формуємо індивідуальний план дослідження.

У якості прикладу змісту реальної структури звіту по ринку ознайомтеся з описом, наприклад, аналізу ринку горіхово-шоколадної пасти або аналізу ринку комбікормів в Україні - за аналогічними структурами може бути досліджено і ваш ринок.

Цілі та завдання маркетингового аналізу

Компанія Pro-Consulting виконує маркетинговий аналіз для вирішення важливих прикладних завдань, таких як:

  • підготовка та реалізація інвестиційних проєктів;
  • реструктуризація або переформатування наявного бізнесу;
  • пошук і освоєння нових ринкових ніш;
  • виведення на ринок нових товарів або ребрендинг;
  • розробка тактик протидії конкурентам;
  • вихід на зовнішні ринки (імпорт/експорт);
  • планування великих рекламних кампаній;
  • антикризове управління за форс-мажорних обставин.

Комплексний підхід до досліджень

Маркетинговий аналіз від Pro-Consulting зазвичай має комплексний характер і включає низку ключових блоків:

  1. Загальні параметри та характеристики:
    • обсяги виробництва, імпорту та експорту;
    • ємність ринку і динаміка попиту;
    • сегментація ринку в значущих зрізах;
    • фактори впливу і тренди розвитку.
  2. Нормативне середовище:
    • основні закони та підзаконні акти;
    • можливі форми легалізації бізнесу;
    • умови ліцензування та стандартизації;
    • податкове навантаження;
    • особливості держзакупівель;
    • заплановані реформи в галузевому регулюванні;
    • якщо ви не впевнені, які саме дані по ринку потрібні для вирішення вашого завдання - зв'яжіться з нашими консультантами. Ми поставимо правильні запитання, уточнимо деталі та допоможемо скласти технічне завдання для підготовки індивідуального звіту.
  3. Конкурентний маркетинговий аналіз:
    • рейтинг і характеристики основних гравців;
    • ринкові частки конкурентів і позиціювання замовника;
    • продуктові лінійки конкурентів: сильні та слабкі сторони;
    • бар'єри входу та конкурентні ризики;
    • також більш предметне уявлення про структуру дослідження вам допоможе отримати ознайомлення з описом, наприклад, готового аналізу ринку яєць або аналізу ринку електроенергетики України.
  4. Дослідження каналів збуту:
    • традиційні та цифрові канали продажів;
    • партнерські моделі з дистриб'юторами та ритейлерами;
    • ефективність інструментів просування в різних каналах;
    • рекомендації з адаптації збуту за різких ринкових коливань.
  5. Інвестиційний маркетинговий аналіз:
    • карта ризиків і можливостей: результати SWOT- і PESTLE-аналізу;
    • порівняння ринкових ніш і зовнішніх ринків;
    • рекомендації щодо реалізації та масштабування проєктів.

Наведена структура гнучко налаштовується під технічне завдання клієнта і може доповнюватися вузькоспеціалізованими розділами.

Оскільки ви дочитали матеріал до цього моменту, рекомендуємо все ж ознайомитися з типовою структурою дослідження ринку, якщо ви все ще цього не зробили.

Особливості для зовнішньоекономічної діяльності

Для компаній, що працюють у сфері ЗЕД, маркетинговий аналіз включає:

  • аналіз обсягів, структури та динаміки експортно-імпортних поставок;
  • дослідження митних тарифів і процедур;
  • виявлення санкцій, антидемпінгових заходів та інших обмежень;
  • оцінку конкурентоспроможності імпортних/експортних товарів;
  • пошук потенційних партнерів і оптимальних каналів ЗЕД.

Етапи проведення маркетингового аналізу

  • Узгодження цілей і завдань (брифінг).
  • Збір і верифікація даних (desk- і field-research).
  • Глибока аналітика: моделювання та сценарії.
  • Формування висновків і практичних рекомендацій.
  • Презентація результатів, обговорення та фіналізація звіту.
  • Супровід впровадження обраних рішень.

Замовити маркетинговий аналіз можна, зв'язавшись із нами зручним способом (телефон, e-mail або форма на сайті).

Дата розміщення: 03.07.2025
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами