Маркетингові дослідження ринків рітейлу і HoReCa - кейси Pro-Consulting
2509

Маркетингові дослідження ринків рітейлу і HoReCa - кейси Pro-Consulting

Роздрібна торгівля та готельно-ресторанний бізнес - ті галузі, які зазнали найбільших змін від карантинних обмежень, введених з метою протидії поширенню вірусу COVID-19. Але і до введення карантинних заходів ринки рітейлу і HoReCa були і залишаться чутливими до найменшої зміни умов ведення бізнесу, наприклад, викликаної:

  • напруженістю суспільно-політичної ситуації в країні;
  • міжнародним становищем і відносинами з сусідніми країнами;
  • динамікою доходів населення;
  • курсом національної валюти;
  • споживчими трендами;
  • державним регулюванням та іншими факторами.

Менеджменту компаній, що працюють в таких економічних сферах, необхідно отримувати інформацію про ринок з підвищеною періодичністю, тому аналіз ринків рітейлу і HoReCa є одним з найпоширеніших напрямків маркетингових досліджень в портфоліо Pro-Consulting. Наведемо кілька кейсів з нашої практики.

Ринок кейтерингу

Українська філія, яка є однієї з найбільших міжнародних компаній у сфері виробництва і дистрибуції продуктів харчування замовила в Pro-Consulting проведення аналізу ринку кейтерингу. Метою дослідження була оцінка ситуації в даній сфері бізнесу для визначення маркетингової стратегії просування продукції клієнта в секторі споживання В2В.

Проведене маркетингове дослідження ринку кейтерингу дозволило замовнику отримати актуальну інформацію про:

  • ємність ринку харчування поза домом і сегмента кейтерігу (прочитайте про ринок громадського харчування Києва);
  • розподіл часток операторів ринку;
  • типове меню при організації харчування в корпоративному секторі;
  • цінові політики постачальників продуктів і послуг;
  • тенденції подальшого розвитку ринку кейтерингу в Україні.

Дані аналізу ринку кейтерингу дозволили замовнику випустити спеціальні торгові пропозиції кремів і мусів для десертів.

Пропонуємо Вам ознайомитися з анотацією і структурою готового аналізу ринку HoReCa в Україні (2021 рік) - ми можемо актуалізувати даний звіт, а також розширити товарні межі дослідження за вашим запитом.

Ринок продуктових наборів для самостійного приготування їжі

Аналіз ринків корисний не тільки великим гравцям, а й представникам малого та середнього бізнесу, а також тим, хто тільки планує свою майбутню бізнес-діяльність.

У консалтингове агентство звернулася приватна особа, яка запланувала організувати фірму з доставки продуктових наборів для самостійного приготування їжі за рецептами. Цей напрямок рітейлу досить популярний в інших країнах серед споживачів, які не довіряють уже готовим стравам і напівфабрикатам.

Аналіз ринку продуктових наборів дозволив визначити:

  • потенційних прямих і непрямих конкурентів (прочитайте про аналіз конкурентів як частину аналізу ринку);
  • ставлення та очікування українських споживачів;
  • особливості державного регулювання;
  • можливість використання в нашій країні іноземного досвіду розвитку бізнесу в даній сфері.

Висновки маркетингового дослідження послужили підставою для розробки унікальної торговельної пропозиції конструкторів їжі в Україні.

Вам буде цікаво ознайомитися, як з прикладом, зі структурою готового аналізу ринку доставки продуктів України (2019 рік) - ми можемо проаналізувати будь-який ринок України і світу за аналогічною структурою дослідження.

Ринок ресторанів національної кухні

Компанія, що управляє великою мережею українських ресторанів, замовила аналіз ринку для визначення доцільності інвестування в розвиток бізнесу в поточних економічних умовах.

За результатами маркетингового дослідження був сформований звіт про:

  • ємність ринку громадського харчування, зокрема сегменту ресторанів української кухні, з прогнозом її подальшої динаміки (прочитайте про аналіз ємності ринку);
  • характеристику конкурентного середовища;
  • споживчі настрої;
  • фактори впливу і ризики, бар'єри і нові можливості.

Ініціатором аналізу ринку ресторанів національної кухні було прийнято обґрунтоване рішення про вкладення коштів в розвиток напрямку доставки готових страв за місцем проживання або роботи споживачів.

Перегляньте структуру готового аналізу обсягів споживання продуктів харчування в HoReCa (2020 рік) - це дослідження може бути актуалізовано за вашим запитом.

Ринок взуття

Мережа роздрібних магазинів взуття цінового сегменту «середній +» усвідомила необхідність визначити свою поточну ринкову позицію і розробити маркетингову стратегію, спрямовану на її поліпшення. З цією метою у Pro-Consulting було замовлено маркетингове дослідження ринку взуття в Україні.

Готовий аналіз ринку взуття містить:

  • розрахунок загальної ємності;
  • розподіл часток великих операторів за найважливішими параметрами (дізнайтеся більше про аналіз частки ринку);
  • маркетингові стратегії, які застосовували конкуренти;
  • дослідження споживчої аудиторії;
  • українські і світові тенденції на ринку взуття.

Матеріали готового маркетингового дослідження лягли в основу інформаційного фундаменту розробки стратегії розвитку клієнта, спрямованої на забезпечення дистанційних продажів взуття.

У магазині готових проектів компанії Pro-Consulting розміщено понад 1800 готових маркетингових досліджень всіляких ринків України та інших країн. Якщо ж ви бажаєте замовити аналіз ринку за своїм технічним завданням, скористайтеся нашими контактами.

Прочитайте аналітичну статтю про ринок одягу в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами