Роздрібна торгівля та готельно-ресторанний бізнес - ті галузі, які зазнали найбільших змін від карантинних обмежень, введених з метою протидії поширенню вірусу COVID-19. Але і до введення карантинних заходів ринки рітейлу і HoReCa були і залишаться чутливими до найменшої зміни умов ведення бізнесу, наприклад, викликаної:
Менеджменту компаній, що працюють в таких економічних сферах, необхідно отримувати інформацію про ринок з підвищеною періодичністю, тому аналіз ринків рітейлу і HoReCa є одним з найпоширеніших напрямків маркетингових досліджень в портфоліо Pro-Consulting. Наведемо кілька кейсів з нашої практики.
Ринок кейтерингу
Українська філія, яка є однієї з найбільших міжнародних компаній у сфері виробництва і дистрибуції продуктів харчування замовила в Pro-Consulting проведення аналізу ринку кейтерингу. Метою дослідження була оцінка ситуації в даній сфері бізнесу для визначення маркетингової стратегії просування продукції клієнта в секторі споживання В2В.
Проведене маркетингове дослідження ринку кейтерингу дозволило замовнику отримати актуальну інформацію про:
Дані аналізу ринку кейтерингу дозволили замовнику випустити спеціальні торгові пропозиції кремів і мусів для десертів.
Пропонуємо Вам ознайомитися з анотацією і структурою готового аналізу ринку HoReCa в Україні (2021 рік) - ми можемо актуалізувати даний звіт, а також розширити товарні межі дослідження за вашим запитом.
Ринок продуктових наборів для самостійного приготування їжі
Аналіз ринків корисний не тільки великим гравцям, а й представникам малого та середнього бізнесу, а також тим, хто тільки планує свою майбутню бізнес-діяльність.
У консалтингове агентство звернулася приватна особа, яка запланувала організувати фірму з доставки продуктових наборів для самостійного приготування їжі за рецептами. Цей напрямок рітейлу досить популярний в інших країнах серед споживачів, які не довіряють уже готовим стравам і напівфабрикатам.
Аналіз ринку продуктових наборів дозволив визначити:
Висновки маркетингового дослідження послужили підставою для розробки унікальної торговельної пропозиції конструкторів їжі в Україні.
Вам буде цікаво ознайомитися, як з прикладом, зі структурою готового аналізу ринку доставки продуктів України (2019 рік) - ми можемо проаналізувати будь-який ринок України і світу за аналогічною структурою дослідження.
Ринок ресторанів національної кухні
Компанія, що управляє великою мережею українських ресторанів, замовила аналіз ринку для визначення доцільності інвестування в розвиток бізнесу в поточних економічних умовах.
За результатами маркетингового дослідження був сформований звіт про:
Ініціатором аналізу ринку ресторанів національної кухні було прийнято обґрунтоване рішення про вкладення коштів в розвиток напрямку доставки готових страв за місцем проживання або роботи споживачів.
Перегляньте структуру готового аналізу обсягів споживання продуктів харчування в HoReCa (2020 рік) - це дослідження може бути актуалізовано за вашим запитом.
Ринок взуття
Мережа роздрібних магазинів взуття цінового сегменту «середній +» усвідомила необхідність визначити свою поточну ринкову позицію і розробити маркетингову стратегію, спрямовану на її поліпшення. З цією метою у Pro-Consulting було замовлено маркетингове дослідження ринку взуття в Україні.
Готовий аналіз ринку взуття містить:
Матеріали готового маркетингового дослідження лягли в основу інформаційного фундаменту розробки стратегії розвитку клієнта, спрямованої на забезпечення дистанційних продажів взуття.
У магазині готових проектів компанії Pro-Consulting розміщено понад 1800 готових маркетингових досліджень всіляких ринків України та інших країн. Якщо ж ви бажаєте замовити аналіз ринку за своїм технічним завданням, скористайтеся нашими контактами.
Прочитайте аналітичну статтю про ринок одягу в Україні