Маркетингові дослідження – вивчення ринків
528

Маркетингові дослідження – вивчення ринків

Компанія Pro-Consulting проводить маркетингові дослідження ринків України та інших країн на замовлення клієнтів.

Технічне завдання на маркетингове дослідження складається відповідно до інформаційних потреб замовника, що виходять із цілей і завдань, які стоять перед ним.

З типовою структурою маркетингового дослідження ринку ознайомтеся тут.

Готові маркетингові дослідження зазвичай містять відомості про:

  • поточні параметри, структуру та тенденції розвитку ринку;
  • фактори попиту на цільову продукцію та настрої споживачів;
  • напруженість конкурентного середовища;
  • ефективність методів реалізації товарів;
  • результативність рекламних акцій;
  • можливості інвестування та розвитку бізнесу, із зазначенням наявних ризиків та бар'єрів.

Готові маркетингові дослідження доступні у каталозі готових проектів.

Маркетингове дослідження можна замовити, звернувшись до Pro-Consulting за телефоном або електронною поштою.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами