Маркетингове дослідження ринку на замовлення
277

Маркетингове дослідження ринку на замовлення

Періодично проводити маркетингове дослідження ринку необхідно як уже діючим суб'єктам бізнесу, так і тим, хто тільки планує створити підприємство в обраній сфері економічної активності. Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо ознайомитися і зберегти собі посилання на повну типову структуру дослідження ринку.

Новим гравцям маркетингове дослідження ринку дасть змогу отримати уявлення про:

  • вигідність та інвестиційну привабливість напряму бізнесу;
  • рівень конкуренції та умови забезпечення власної конкурентоспроможності;
  • прогнозовану ринкову частку майбутньої компанії;
  • тенденції зміни умов функціонування ринку;
  • ризики, бар'єри та можливості для виробничої та зовнішньоекономічної діяльності.

Менеджерам підприємств, що працюють, маркетингове дослідження ринку необхідне для своєчасного виявлення та оперативного реагування на зміни ситуації з метою ефективного отримання прибутку. У цьому випадку маркетингове дослідження ринку містить відомості про:

  • поточну ринкову позицію ініціатора, способи її збереження і поліпшення;
  • діяльність прямих і непрямих конкурентів, стратегії і тактики протидії їм;
  • споживчі тренди, ставлення та рівень лояльності до бренду замовника;
  • способи реалізації продукції, що застосовуються;
  • постійні та тимчасові фактори впливу на ринок;
  • прогнозний стан галузі в коротко- або середньостроковій перспективі.

Маркетингове дослідження ринку можна провести власними силами або замовити в спеціалізованому агентстві. В останньому випадку клієнт отримує якісну інформаційну підтримку за доступною ціною, не відволікаючи власних співробітників від основної роботи.

Повідомляємо вам, що в нас уже є понад 2500 кейсів із дослідження ринків України та світу в каталозі готових проєктів.

Компанія Pro-Consulting пропонує комплексне маркетингове дослідження ринку, що включає:

  1. Загальний аналіз ринкової ситуації:
    • опис функціонування ринку в поточних умовах;
    • обсяги виробництва, експорту та імпорту продукції в натуральному та грошовому вираженнях;
    • розрахунок ємності ринку в динаміці за конкретний період;
    • сегментація ринку у визначених замовником зрізах;
    • основні фактори впливу і тенденції розвитку ринку, що породжуються ними. 
  2. Опис системи державного регулювання галузі:
    • положення законів і підзаконних актів;
    • варіанти реєстрації підприємств;
    • умови ліцензування та стандартизації;
    • податкове навантаження в різних форматах роботи підприємства;
    • обмеження зовнішньоекономічної діяльності;
    • правила проведення державних закупівель та участі в них потенційних постачальників;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме аналітика допоможе розвитку вашого підприємства або бізнес-ідеї, зв'яжіться з нашим консультантом - він допоможе скласти технічне завдання - контакти.
  3. Конкурентне маркетингове дослідження ринку:
    • дані та рейтинг суб'єктів бізнесу;
    • розподіл часток гравців із виділенням позиції замовника;
    • асортимент товарів прямих і непрямих конкурентів;
    • склад торговельних пропозицій, що конкурують;
    • стратегії конкурентної боротьби та їх результативність;
    • умови та можливості збереження конкурентоспроможності ініціатора дослідження;
    • конкурентні ризики для бізнесу замовника;
    • отримати більш повне уявлення про реальну структуру звіту вам допоможе ознайомлення з описами, наприклад, аналізу ринку пакувальної плівки або аналізу ринку біонічних протезів в Україні.
  4. Вивчення споживчої сфери ринку:
    • профіль цільової аудиторії;
    • стійкі споживчі тренди і ті, що набирають силу;
    • ступінь задоволеності покупців представленою на ринку цільовою продукцією;
    • ставлення споживачів до певних товарів і брендів, умови лояльності;
    • ключові споживчі запити онлайн;
    • поведінка покупців на торговельних майданчиках різних форматів;
    • споживання цільової продукції державним і корпоративним секторами.
  5. Інвестиційне маркетингове дослідження ринку:
    • SWOT-аналіз;
    • PESTLE-аналіз;
    • узагальнений граф ризиків і бар'єрів;
    • факторний аналіз зовнішніх ринків для організації експорту або імпорту;
    • можливості та рекомендації щодо досягнення заявлених цілей замовника.

Маркетингове дослідження ринку на замовлення може включати й інші інформаційні блоки відповідно до технічного завдання клієнта. Якщо ви все ще цього не зробили, то перегляньте повну типову структуру дослідження ринку.

Детальну інформацію про зміст послуги, її вартість, можливість розстрочки можна отримати у менеджера Pro-Consulting, зв'язавшись телефоном або електронною поштою. Допомогу в складанні оптимального технічного завдання на маркетингове дослідження ринку буде надано під час першого спільного брифінгу замовника і виконавця.

У разі необхідності попереднього ознайомлення зі сферою бізнесу в нашому магазині можна придбати вже готове маркетингове дослідження ринку.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами