Конкурент курятини: бізнес-план перепелиній ферми
2771

Конкурент курятини: бізнес-план перепелиній ферми

В Україні перепеловодство почало розвиватися в 1990-х роках. Проте, перепела все ще досить рідко використовуються в вітчизняних фермерських господарствах.

Зростання попиту на даний вид птиці, зафіксований останнім часом, пов'язаний з цілою низкою причин. Перш за все, вони невибагливі в утриманні та годівлі. Крім того, м'ясо і яйця перепелів мають досить високі споживчі характеристики (яйця зберігаються довше в порівнянні з курячими), а запуск ферми по їх розведенню вимагає невеликих інвестицій, які окупляться досить швидко. В Україні на сьогоднішній день працюють близько 560 підприємств галузі перепеловодства. 10 великих ферм нараховують поголів'я в 50 тис. Перепелів. На деяких підприємствах поголів'я перевищує 100-150 тис. На частку таких компаній припадало 22% загального обсягу виробництва перепелів в період з 2012 по 2013 роки.

Загалом, обсяг виробництва перепелиних яєць в Україні складає 600 млн, а продуктивність однієї перепілки - 250-280 яєць на рік. На забій щорічно відправляють близько 7-8 тис. перепелів, що дає можливість отримувати близько 1,2-1,3 тонн м'яса.

До основних споживачів перепелиних яєць відносять жителів великих міст, ринок яких відрізняється досить високою пропозицією. У невеликих містах і населених пунктах ситуація протилежна - м'ясо перепелів там практично не представлено. Для збільшення обсягів проникнення перепелиного м'яса і яєць в регіони необхідно інвестуватися близько 300-400 млн. Загальний показник насичення вітчизняного ринку даною продукцією становить 20%, що вказує на перспективність розвитку данної галузі та напрямку агробізнесу.

Згідно з бізнес-планом, розробленим компанією Pro-Consulting, передбачається створення перепелиної ферми на 10 000 голів, з яких 8 000 голів складуть перепілки-несучки, 2 000 - перепела-самці.

Основною метою реалізації бізнес-плану є організація ферми з розведення перепелів, а також всієї інфраструктури, необхідної для виробництва кінцевих продуктів у вигляді перепелиних яєць, м'яса, а також посліду. Загальна вартість проекту складе близько € 50-60 тис. Найбільший відсоток вкладених коштів піде на придбання необхідного обладнання (близько 55-60%), на закупівлю одномісячних перепелів доцільно виділити 20-25% початкових вкладень, ще 11% знадобляться на придбання необхідних вантажо-транспортних засобів, 4% - на оплату витрат по юридичному оформленню діяльності компанії, оплаті орендних внесків і т.д.
Як уже було відзначено вище, на майбутній фермі будуть розвиватися три основні види діяльності, що забезпечать отримання стабільного доходу - реалізація перепелиних яєць, м'яса і посліду. План продажів підприємства залежить від виробничих потужностей проекту - в даному випадку, це 205 875 штук яєць 5 600 кг посліду і 459 кг м'яса. При цьому, щомісячно близько 2 125 шт яєць необхідно направляти на інкубацію, з огляду на те, що кількість пташенят перепелів має становити 1 700 (80% від залишених на інкубацію яєць).
 
Загальний обсяг виручки за проектом за рік реалізації складе € 50-60 тис. Рентабельність продажів може досягати 32,3%. Іншими словами, кожна одиниця доходу принесе фермі 0,323 EUR чистого прибутку.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами