Комплексне дослідження ринку передбачає повний опис умов ведення бізнесу
880

Комплексне дослідження ринку передбачає повний опис умов ведення бізнесу

Ретельне вивчення всіх аспектів ринкової ситуації зазвичай замовляють у випадках підготовки особливо відповідальних рішень, від яких залежить доля бізнес-проекту. До таких рішень належать, наприклад:

  • розширення чи перепрофілювання діяльності підприємства шляхом освоєння нових напрямків чи продуктових ніш;
  • створення бренду чи ребрендинг;
  • зміна асортименту чи складу торгової пропозиції;
  • інвестування у нового гравця;
  • порятунок бізнесу в умовах форс-мажору чи кризи.

Для здійснення перерахованих та інших важливих цілей комплексне дослідження ринку передбачає створення найякіснішої інформаційної бази, за якої цільова економічна сфера постає перед замовником без будь-яких білих плям.

Що комплексне дослідження ринку передбачає для виконавця

У разі замовлення маркетингового дослідження ринку в максимальній конфігурації компанія Pro-Consulting задіює всі свої можливості щодо отримання та обробки даних для аналізу, прагнучи якнайкраще задовольнити інформаційні потреби клієнта, виражені в його технічному завданні. З прикладом структури реального дослідження ринку можна ознайомитись за цим посиланням.

Зазвичай комплексне дослідження ринку передбачає деякі нюанси в залежності від того, є клієнт новим гравцем на ринку або представляє підприємство, що вже давно функціонує.

На етапі інвестиційного проекту або у ранньому періоді організації бізнесу замовника більше цікавлять:

  • інвестиційний потенціал галузі; перспективи розвитку ринку;
  • рівень конкуренції та пов'язані з нею ризики – дізнайтесь про аналіз конкурентів;
  • прогнозний розмір ринкової частки;
  • рамки державного регулювання діяльності у цільовій бізнес-сфері;
  • можливості виходу на зовнішні ринки.

Якщо компанія вже функціонує на ринку та планує розвиватися, її технічне завдання на комплексне дослідження ринку передбачає висвітлення:

  • загальних показників та сегментації ринку в тимчасовій динаміці;
  • характеристик та моделей поведінки споживчої аудиторії;
  • стратегії конкурентної боротьби;
  • використання різних каналів реалізації продукції;
  • ефективності методів просування;
  • роботи виробників та умов виробництва;
  • зовнішньоекономічної діяльності;
  • поточного становища замовника на ринку;
  • факторів впливу та тенденцій зміни економічної ситуації.

Структура комплексного маркетингового дослідження

Кожен аналіз ринку від компанії Pro-Consulting, незалежно від формату, має ексклюзивний характер для клієнта та є результатом виконання його технічного завдання. Разом з тим існує типова структура дослідження, на яку ініціатор спирається при формуванні замовлення. Також у якості прикладу подивіться структуру готового аналізу ринку газобетону в Україні. У нашому портфоліо понад 2500 готових аналізів ринків України та світу – будь-який ринковий звіт може бути оновлений та адаптований під цілі вашого бізнесу.

Типове комплексне дослідження ринку передбачає такі розділи:

1. Загальний стан ринку:

  • виробництво, імпорт та експорт продукції;
  • динаміка зміни обсягу протягом даного періоду;
  • сегментація ринку у різних зрізах;
  • фактори впливу та основні тренди.

2. Система державного регулювання галузі:

  • вимоги законів та підзаконних актів;
  • податкове навантаження у різних форматах ведення бізнесу;
  • правила участі у державних тендерах.

3. Аналіз конкурентного середовища:

  • перелік та опис прямих та непрямих конкурентів;
  • розподіл ринкових часток суб'єктів;
  • стратегії та методи конкурентної боротьби;
  • рівень конкурентних ризиків для реалізації планів замовника.

4. Споживання продукції:

  • структура та характеристики цільової аудиторії;
  • стимули та моделі поведінки споживачів;
  • ставлення покупців до пропозиції замовника та конкурентів;
  • споживання онлайн;
  • споживання в сегментах В2В та В2G;
  • якщо ви не впевнені, яка структура дослідження задовольнить ваші інформаційні потреби, зв'яжіться з нами.

5. Вигідність та інвестиційна привабливість ринку:

  • порівняльний факторний аналіз кількох ринків чи ринкових ніш;
  • SWOT- та PESTLE-аналіз;
  • зведена карта ризиків та бар'єрів;
  • оцінка можливостей реалізації планів замовника

Повне комплексне маркетингове дослідження передбачає інші інформаційні блоки. Докладніше дізнатися про зміст послуги та замовити її можна, скориставшись контактними даними компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами