Випічка зі здобного тіста не потребує в Україні особливої презентації і реклами. Наші співвітчизники із задоволенням ласують різноманітними булочками, пончиками, пиріжками та іншою подібною продукцією. Асортимент здоби постійно розширюється, і любитель випробовувати нові смаки завжди може знайти на ринку що-небудь незвичайне. Останнім часом з'явилися варіанти виробів зі свіжими фруктами: круасани, мафіни і навіть фруктові міні-піци.
Така гнучкість ринку пояснюється наявністю на ньому великої кількості невеликих виробників. Міні-пекарні, булочні і кондитерські миттєво реагують на настрої своїх споживачів і підтримують їх інтерес, вносячи оперативні зміни в виробництво. Свою нішу на ринку намагаються утримати і великі хлібозаводи, які консолідують зусилля для розширення ринків збуту. Продають випічку власного виробництва і великі торгові мережі.
В українських сім'ях господині і самі ще не розучилися пекти смачні пиріжки. Деякі з них навіть роблять це на продаж. Причому обсяги таких дрібних виробників часто неможливо врахувати в офіційній статистиці, і вони формують тіньовий сектор даного ринку.
Ставлення українських покупців до здобних виробів хоч і традиційно прихильне, але все ж значно залежить від рівня їх добробуту. При падінні доходів, населення досить легко відмовляється від придбання випічки, не рахуючи її продукцією першої необхідності. Так, в розпал економічної кризи, в 2015 році, виробництво здоби в країні скоротилося на 20,1% в порівнянні з 2014-м. У наступні два роки обсяг ринку поступово відновлювався.
Українська здоба давно відома і цінується і за межами нашої країни. У 2014 році за кордон продавалося 24,1% виробленої випічки. Тому проблеми з поставками на зовнішні ринки, особливо Росії, болісно вдарили по експортерах цієї продукції. Обсяг експортних поставок в 2015 році впав відразу на 42,4% в порівнянні з роком раніше. Знаходження нових каналів збуту дозволило в наступні роки поступово нарощувати експорт. У 2017-му на ринки інших країн відправлено 18,8% виробленої в Україні здоби, а обсяг поставок виріс в порівнянні з 2016 роком на 13,6%.
Подальші перспективи ринку випічки зі здобного тіста пов'язані з продовженням відновлення української економіки і супутнім ростом добробуту населення. Важливим для зростання виробництва є розширення географії і обсягів експортних поставок.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: