Яку інформацію дозволяє отримати маркетингове дослідження
851

Яку інформацію дозволяє отримати маркетингове дослідження

Для того, щоб ефективно організовувати бізнес-процеси та керувати підприємством необхідні актуальні та достовірні відомості достатнього обсягу про поточний стан цільової сфери економічної активності, а також розуміння векторів та динаміки його подальшої зміни.

Маркетингове дослідження дозволяє отримати цілісну картину ринкової ситуації, і глибоко вивчити її окремі аспекти відповідно до потреб замовника. З більш ніж 2400 кейсами з дослідження ринків можна ознайомитись у каталозі готових проектів.

Компанія Pro-Consulting проводить маркетингове дослідження за технічними завданнями замовників, застосовуючи індивідуальний підхід до будь-кого, хто звернувся за інформаційно-аналітичним забезпеченням. Разом з тим, кожне маркетингове дослідження базується на міжнародних стандартах ESOMAR, відпрацьованих методиках отримання та обробки даних. Далі в матеріалі ми коротко опишемо основні блоки ринкового звіту, але якщо ви дійсно плануєте аналізувати свій ринок, вже зараз перегляньте повну типову структуру дослідження ринку.

Типове маркетингове дослідження містить інформаційні модулі, зміст яких цікавить більшість ринкових суб'єктів:

1. Загальні показники та характеристики ринкової ситуації:

  • опис особливостей функціонування ринку;
  • обсяги випуску цільової продукції місцевими виробниками, постачання з-за кордону та продажу на експорт;
  • ємність ринку, її зміна за минулий час, прогноз на перспективу;
  • структура ринку;
  • основні фактори впливу, напрям і сила їх впливу на ринок.

2. Умови роботи ринкових суб'єктів, визначені державою:

  • вимоги законів та підзаконних актів;
  • варіанти організації та порядок оформлення підприємств;
  • податки, збори, мита, можливості щодо їх законної мінімізації;
  • необхідність та правила ліцензування діяльності, відповідності стандартам;
  • процедури держзакупівель та участі у тендерах приватних підрядників;
  • законопроекти, реформаторські плани та інші озвучені наміри щодо внесення змін до системи державного регулювання ринку;
  • якщо ви не впевнені, які саме дані по ринку вам необхідні для досягнення конкретних завдань, зв'яжіться з нашими консультантами – вони поставлять правильні запитання та допоможуть скласти технічне завдання – контакти.

3. Маркетингове дослідження споживання цільових товарів:

  • профіль аудиторії споживачів, особливості виділених груп;
  • ідеї та соціальні тренди, що впливають на споживчі пріоритети;
  • ступінь задоволеності покупців асортиментом та властивостями представлених на ринку товарів;
  • ступінь лояльності покупців до певних брендів, її підстави та шляхи підвищення;
  • відмінності поведінки покупців в інтернет- та звичайних магазинах;
  • споживання цільових товарів у секторах B2В та B2G;
  • у якості прикладу структуру реального ринкового звіту ознайомтеся з описом аналізу ринку реагентів для ПЛР-тестування в Україні або, наприклад, аналізом ринку вина в Україні.

4. Аналіз каналів реалізації продукції:

  • способи організації продажів, їх описи та характеристики;
  • особливості співробітництва з дистриб'юторами та рітейлерами, їх цінові політики;
  • методи просування товарів залежно від каналу продажу;
  • рекомендації щодо вибору методів реалізації у спеціальних умовах функціонування ринку.

5. Маркетингове дослідження конкурентного середовища:

  • топ основних конкурентів замовника дослідження;
  • розподіл часток суб'єктів ринку;
  • переваги та недоліки торгових пропозицій конкурентів;
  • спрямованість та зміст маркетингових стратегій, методи та прийоми боротьби з конкурентами;
  • бар'єри та ризики для досягнення заявлених цілей замовника, спричинені діяльністю конкурентів.

6. Оцінка інвестиційної привабливості галузі, вигідності ринків:

  • факторний аналіз кількох ринків та окремих ринкових ніш;
  • SWOT-аналіз;
  • PEST-аналіз;
  • зведена карта ризиків та бар'єрів;
  • можливості та рекомендації для планування та реалізації бізнес-проектів.

Окрім базових напрямів, маркетингове дослідження може фокусуватися на розкритті специфічних аспектів ринку відповідно до заданих ініціатором пріоритетів.

Наприклад, маркетингове дослідження може розкрити можливості для організації виробництва цільових товарів, виявивши відомості про:

  • показники роботи вже наявних на ринку виробників;
  • технологічний рівень виробничих потужностей;
  • структуру собівартості та рівень рентабельності виробництва;
  • стан сировинної та ресурсної баз;
  • доступність передових технологій, обладнання, кваліфікованої робочої сили для забезпечення конкурентоспроможності підприємства.

Задати конкретні запитання про зміст послуги або відразу замовити маркетингове дослідження можна, скориставшись контактними даними Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами