Як не винаходити власний бізнес-велосипед? Просто, вибрати відповідну франшизу
3822

Як не винаходити власний бізнес-велосипед? Просто, вибрати відповідну франшизу

Скоріше створити власний бізнес мріють багато потенційних підприємців. З цією метою деякі намагаються придумати власну оригінальну бізнес-ідею. У цьому випадку на них чекає важкий шлях першопрохідців, що включає аналіз ринку, написання бізнес-плану, створення впізнаваного бренду і його просування, розробку стратегії розвитку підприємства і безліч інших етапів, на яких бізнесмену неважко набити безліч синців і шишок. Уникнути цього можна двома шляхами: звернутися до досвідчених фахівців, наприклад, таких як команда консалтингової компанії Pro-Consulting, або організувати бізнес по франшизі.

Читати про результати аналізу ринку франшиз одягу в Україні

У другому випадку підприємство створюється за моделлю компанії-франчайзера, яка вже успішно працює на українському ринку, тому ризики для франчайзі мінімальні. Про популярність такого підходу свідчить динаміка зростання франчайзингових мереж в Україні, кількість яких збільшується на 10-15% щорічно. Наприклад, в нашій країні вже працює більше трьох сотень кав'ярень під однією з найпопулярніших франшиз Франс.уа. Пускові бригади материнської компанії трудяться в режимі нон-стоп, а в черзі постійно знаходяться два-три десятка потенційних франчайзі. Щоб відкрити кав'ярню під цим брендом необхідно мати $ 20-25 тис. стартового капіталу плюс $ 6 тис. паушального внеску. Фрачайзі не доведеться піклуватися про постачання якісної випічки, оскільки це буде фірмова продукція Франс.уа, з цієї ж причини у даного франчайзера відсутнє роялті.

Читати про франшизу, як інструмент реалізації бізнес-ідеї

Ще одна велика вітчизняна франчайзингова мережа - Aroma Kavа - налічує понад 200 закладів, і це всього за п'ять років існування бренду. Сьогодні, щоб відкрити точку під цією франшизою, необхідно мати від 250 тис. до 800 тис. гривень в залежності від формату і від 75 тис. до 150 тис. грн на вступний внесок в залежності від населеного пункту. Розмір роялті - 2% від обороту щомісяця.

Хочете продавати екологічно чисті і корисні продукти і косметику, зверніться за франшизою Еко Лавка. Від вас буде потрібно приміщення площею від 30 м2, 450 тис. гривень інвестиційних коштів та 65 тис. на паушальний внесок. Франчайзер сам домовиться з постачальниками і навчить продавців прийомам максимізації виручки. Роялті складе 3% від обороту за місяць, а термін окупності витрат - від півроку до 18 місяців.

Послуга: аналітика і консалтинг в сфері купівлі франшизи

Вище наведені лише деякі приклади найбільш затребуваних на сьогодні вітчизняних франшиз, а загальна їх кількість вже перевищила 550 і продовжує зростати. Тому вибрати відповідну франшизу для свого бізнесу теж не так вже й просто, адже багато хто з них конкурують між собою. І тут, знову-таки, може допомогти аналіз ринку франшиз, який виконають для вас аналітики консалтингової компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами