Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку продажів одягу і аксесуарів через Інтернет-магазини України, Росії, Білорусі та Казахстану, в якому розглянуті особливості розвитку даної галузі, питання державного регулювання, основні тенденції та перспективи розвитку. Відзначено, що найбільшу кількість Інтернет-користувачів серед досліджуваних країн зареєстровано в Росії - 46,5 млн. чоловік, або 32,5% від загальної чисельності населення. Далі за рівнем покриття слідують Казахстан (4,3 млн. Чоловік, або 26,1% жителів країни) і Україна (11,3 млн. Осіб, або 24,7% населення). Найменше число користувачів Інтернет-послуг в Білорусі, де доступ до мережі мають лише 1,7 млн. чоловік, або 18% громадян. Розглянуто динаміку обсягів ринку Інтернет-торгівлі одягом і аксесуарами з 2006 по 2010 рік, а також проведена сегментація ринку онлайн-продажів. Визначено, що в Україні тільки 6% опитаних користувачів Інтернет-послуг здійснюють онлайн-покупки одягу і аксесуарів, тоді як в Росії цей показник дорівнює 23%. Вивчено основні оператори ринку Інтернет-продажів в досліджуваних країнах, динаміка і діапазони цін, а також переваги споживачів щодо продукції. Проведено оцінку інвестиційної привабливості галузі та відзначено, що одним з основних плюсів бізнесу з торгівлі одягом і аксесуарами в Інтернеті є незначні витрати на відкриття магазину, а також невеликий термін окупності.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку продажів одягу, взуття і аксесуарів через інтернет-магазини України, Росії, Білорусі та Казахстану
1.1 Опис ринку (опис ринку загалом, його специфіки, існуючих проблем)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку (до кризи і після)
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок емності ринку
1.4 Сегментація і структурування ринку (виділення основних ринкових сегментів, їх частки)
2. Державне регулювання галузі (сертифікація, реєстрація інтернет-магазину, податкові кодекси)
3. Основні оператори ринку в Україні, Росії, Білорусії та Казахстані
3.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис
3.2 Структурування операторів (за сегментами, групам, спеціалізації та цінові діапазони)
3.3 Долі ринку основних операторів ринку
4. Ціна і ціноутворення на ринку інтернет-магазинів
4.1 Динаміка цін на продукцію
4.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура (основні цінові діапазони)
5. Споживання товару на ринку
5.1 Смаки споживачів щодо товарів, портрет споживача
6. Канали збуту продукції (визначення найбільш оптимального каналу збуту)
7. Висновки. Прогнозні показники (2011-2013 рр.)
8. Інвестиційна привабливість галузі
Перелік таблиць:
1. Структурування операторів, які представлені на українському ринку залежно від асортименту одягу, взуття, аксесуарів
2. Структурування операторів, які представлені на українському ринку залежно від класу в ціновому сегменті одягу, взуття, аксесуарів
3. Структурування операторів, які представлені на українському ринку залежно від моделі бізнесу продажу одягу, взуття, аксесуарів
4. Структурування операторів, які представлені на російському ринку залежно від асортименту одягу, взуття, аксесуарів
5. Структурування операторів, які представлені на російському ринку залежно від класу в ціновому сегменті одягу, взуття, аксесуарів
6. Структурування операторів, які представлені на російському ринку залежно від моделі бізнесу продажу одягу, взуття, аксесуарів
7. Структурування операторів, які представлені на білоруському ринку залежно від асортименту одягу, взуття, аксесуарів
8. Структурування операторів, які представлені на білоруському ринку залежно від класу в ціновому сегменті одягу, взуття, аксесуарів
9. Структурування операторів, які представлені на білоруському ринку залежно від бізнесу продажу одягу, взуття, аксесуарів
10. Структурування операторів, які представлені на казахстанському ринку залежно від асортименту одягу, взуття, аксесуарів
11. Структурування операторів, які представлені на казахстанському ринку залежно від класу в ціновому сегменті одягу, взуття, аксесуарів
12. Структурування операторів, які представлені на казахстанському ринку залежно від бізнесу продажу одягу, взуття, аксесуарів
13. Діапазони середніх цін на основні види продукції в охопленні сегментів: жіночої, чоловічої та дитячої продукції
14. Основні переваги інтернет-продажу одягу в співвідношенні з «матеріальним» магазином
Перелік графіків і діаграм:
1. Кількість інтернет-користувачів в Україні, Росії, Білорусії та Казахстані в 2010 році, млн. чол. (в дужках відсоток населення, який має доступ до інтернет)
2. Обсяг українського ринку інтернет-продажів взуття, одягу і аксесуарів в 2006-2010 рр., млн. дол. США
3. Обсяг російського ринку інтернет-продажів взуття, одягу і аксесуарів в 2006-2010 рр., млн. дол. США
4. Результати опитування інтернет користувачів України, які здійснюють покупки у інтернет-магазинах, жовтень 2010 року, %*
5. Результати опитування інтернет користувачів Росії, які здійснюють покупки у інтернет-магазинах, жовтень 2009 року, %*
6. Структура походження одягу, який представлено в інтернет-магазинах у 2010 році, %
7. Основні цільові аудиторії інтернет продажів одягу в 2010 році, %
8. Сегментація одягу, який купують через інтернет в розрізі цінових сегментів
9. Найбільш відвідувані сайти одягу, взуття та аксесуарів серед населення країн СНД (індекс популярності за лютий 2011 року)
10. Найбільш відвідувані сайти одягу, взуття та аксесуарів у лютому 2011 року (кількість відвідувачів)
11. Динаміка індексу цін на одяг, взуття та аксесуари на українському ринку інтернет продажів, %
12. Динаміка індексу цін на одяг, взуття та аксесуари на російському ринку інтернет продажів, %
13. Цінові діапазони інтернет-продажів одягу, взуття, аксесуарів, дол. США за річ
14. Найбільш впливові фактори при здійсненні покупки одягу через інтернет українськими і російськими споживачами в 2010 році, %
15. Негативно впливові фактори при здійсненні покупки одягу через інтернет українськими, російськими споживачами в 2010 році, %
16. Прогноз зростання ємності ринку інтернет-торгівлі одягом, взуттям та аксесуарами в Україні в 2011-2013 рр., млн. дол. США
17. Прогноз зростання ємності ринку інтернет-торгівлі одягом, взуттям та аксесуарами в Україні в 2011-2013 рр., млн. дол. США