Магія слів для наших речей: аналіз франшиз одягу в Україні
6206

Магія слів для наших речей: аналіз франшиз одягу в Україні

Необхідність носіння одягу є однією з відмінних рис цивілізованої людини від інших живих істот, що живуть на нашій планеті. Причому, з плином часу одяг став не тільки засобом захисту від несприятливих проявів природи, а й зовнішнім виразом внутрішньої сутності людини і її статусу. Як відомо, по одягу зустрічають, тому люди намагаються одягатися як можна краще, але з урахуванням можливостей їх гаманців. Якщо раніше хороший одяг асоціювався з іменем кравця, який його зшив, то в епоху масового виробництва вибирати речі нам допомагають ярлики з брендами.

Небагатий український споживач надає перевагу брендам економ сегменту. Цим пояснюється зростаюча популярність турецьких торгових марок одягу. У минулому році їх частка на українському ринку склала 15%, тоді як у 2017 році вона була 8-9%. Зростає популярність і вітчизняних виробників, одяг яких має гарне співвідношення ціни і якості.

Також вас може зацікавити стаття про результати аналізу ринку жіночої білизни в Україні

Згідно з рейтингом «Фаворити успіху», у 2018 році найпопулярнішими серед українців брендами жіночого одягу були Vovk, H&M, Zara і Next.

У нас на сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку одягу і франшиз одягу в Україні

Одним із трендів ринку одягу в Україні є те, що вартість речей в брендових магазинах у нас вище, ніж в аналогічних торгових точках країн ЄС. Основних причин такої ситуації дві: великі мита на одяг і висока вартість оренди площі в торгових центрах. Дев'ять з десяти брендів, що з'являються в Україні, роблять це не безпосередньо, а шляхом продажу своєї франшизи українським підприємцям, які і відкривають у нас магазини зі знаменитими назвами.

Також рекомендуємо прочитати аналітику про те, що чекає ринок одягу в Україні

Однак придбання франшизи відомого бренду не означає автоматичної популярності торгової точки у покупців. Останнім часом на перше місце виходить якість і зручність одягу, а вже потім те, що написано на етикетці. Згідно з дослідженням NPD Group, проведеного у 2017 році, якісними характеристиками одягу, що купується в першу чергу, були стурбовані 33% українських покупців, і лише 5% керувалися при виборі популярністю імені і репутацією бренду.

Якщо ви замислюєтеся відкривати бізнес, почитайте про плюси франшизи

Привабливість українського ринку одягу для міжнародних брендів буде рости в міру збільшення купівельної спроможності нашого населення. Поки цей ринок слабо насичений торговельними марками. У нас присутні всього 28% від всіх світових брендів одягу, але їх частка поступово збільшується. У минулому році на ринок України вийшла шведська марка одягу H&M, відкрилися торгові мережі Zara Home, DeFacto, Koton. Вдала робота цих новачків буде позитивним сигналом і маяком для приходу в нашу країну інших відомих виробників і рітейлерів.

 Дізнайтеся, про що варто подумати заздалегідь, вибираючи франшизу

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна, перейшовши за посиланнями:

Дата розміщення: 19.06.2019
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами