Дата підготовки: | Грудень 2016 року |
Кількість сторінок: | 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 10 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Українські бренди жіночого одягу в Києві почали активно освоювати ринок і поступово витісняти іноземних виробників. Найактивніше в даний час розвиваються мережеві бренди. Оператори ринку представлені торговими марками fashion-індустрії, а також, підприємцями. У структурі географії пропозиції м. Києва 35% всього ринку формує Печерський район. Споживчі переваги на ринку жіночої дизайнерського одягу м. Києва ґрунтуються на таких критеріях: ціна, якість і іміджеві характеристики. Структура споживання на ринку дизайнерського жіночого одягу м. Києва пропорційно співвідноситься зі структурою пропозиції, що найбільш повно відповідає поточним потребам населення. Крім традиційних каналів збуту, все більшої популярності набирають інтернет-продажу безпосередньо через інтернет сайти, а також соціальні мережі. Аналіз конкурентів вказує на те, що більшість операторів використовують інтернет в якості реалізації товару. У період кризи стався перехід споживачів з преміальних марок одягу найменш дорогі бренди. При цьому, значний тиск на ринок в період 2015-2016 рр. продовжували надавати висока орендна ставка приміщень в торгових центрах Києва, залежність від цін імпорту тканин і, відповідно стабільності національної валюти, вразливість по відношенню до можливого конкурентного тиску іноземних брендів.
1. Загальна характеристика ринку дизайнерського жіночого одягу
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2015-2016 дизайнерського жіночого одягу
2. Основні оператори ринку дизайнерського жіночого одягу
2.1. Основні оператори ринку і їх опис
2.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку (за спеціалізацією і регіонально)
2.3. Ступінь конкуренції і ризики
3. Ціна та ціноутворення на ринку дизайнерського жіночого одягу
3.1. Динаміка цін на продукцію в 2015-2016 роках в розрізі дизайнерських брендів
3.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
4. Споживання продукції (дизайнерських суконь) на ринку
4.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача (визначення потенціалу аудиторії)
4.2. Сегментація і структурування споживання
5. Канали збуту продукції на ринку (мережеві, які не мережеві оператори, інші), оцінка того як конкуруючі бренди просувають свою продукцію
6. Висновки і рекомендації. Прогнозні тенденції розвитку ринку
7. Інвестиційна привабливість ринкового спрямування
7.1. SWOT - аналіз ринкового спрямування
7.2. Ризики і бар'єри виходу на ринок
1. Основні оператори ринку жіночого одягу м.Києва
2. Сегментація операторів ринку дизайнерського жіночого одягу за спеціалізацією в м. Києві
3. Оператори ринку дизайнерського жіночого одягу м.Києва представлені в регіонах України
4. Сегментація операторів ринку дизайнерського жіночого одягу по районам м. Києва
5. Динаміка цін на продукцію в 2015-2016 рр. в розрізі дизайнерських брендів міста Києва, грн.
6. Структура споживання жіночої дизайнерського одягу
7. Основні канали збуту продукції
8. Сегментація операторів ринку дизайнерського жіночого одягу м. Києва по каналах збуту
9. Загальний SWOT-аналіз ринку дизайнерського жіночого одягу м. Києва
10. Основні вхідні бар'єри на ринку
1. Структура операторів ринку по районам м. Києва, %
2. Структура ціни, %
3. Структура споживання на ринку дизайнерського жіночого одягу м. Києва, %
4. Структура каналів збуту продукції на ринку дизайнерського жіночого одягу, %