in stock

Аналіз ринку елітної жіночого одягу України. 2005

Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2006 року
Кількість сторінок: 32, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 3
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики компанії Pro-Consulting підготували дослідження ринку елітної жіночого одягу на основі аналізу тенденцій його розвитку. Розраховані частки найбільших торгових марок елітної жіночого одягу: «Михайло Воронін» займає 9,3% ринку, Sela - 5,2%, Манго - 4,1%, Laura Ashley - 3,6%, Спацціо - 3,6%. Крім того досить популярними серед споживачів ТМ є Мorgan, Zara, Helen Marlen, Benetton, Sisley, Naf Naf. Відзначено, що багато торговельних марок представлені на українському ринку в одному-двох дистриб'юторських магазинах або в бутиках торгових центрів. Представлені частки торгових центрів Києва в обсязі продажів в сегменті жіночої елітного одягу: Караван займає 18%, Глобус - 15%, Метроград - 14%, Городок - 13%, Україна - 4%. Наведено дані про потреби населення в одязі в розрізі видів: 57% споживачів потребує діловому одязі, 39,2% - в повсякденному, 32% - в активній одязі (active cloth). Проведено аналіз впливу макрофакторов на розвиток ринку елітної жіночого одягу в Україні. Виконана сегментація роздрібної торгівлі одягом в Києві по каналах збуту: на речових ринках реалізується 50% одягу, в магазинах - 40%, в мережевих і брендових магазинах - 10%. Відзначено, що в 2005 році сегмент бутиків в Києві виріс на 9% відносно попереднього року. Зазначено, що близько 32% одягу на ринку завозиться з Туреччини, 15% - зі Східної Європи, 15% - з Китаю і 15% має вітчизняне походження.

Детальний зміст:

1. Основні суб'єкти ринку елітної жіночого одягу.
2. Опис соціально-демографічного профілю споживачів в досліджуваному сегменті ринку.
3. Особливості позиціонування вітчизняних маренням на українському ринку елітної жіночого одягу.
4. Вплив макрофакторов на розвиток ринку елітної жіночого одягу в Україні.
5. Інтенсивність конкуренції і тенденції розвитку ринку.

Перелік таблиць:

1. Частки найбільших ТМ одягу в Україні в 2005 році *,%
2. Оцінка поточного матеріального становища сім'ї споживача на даному ринку в 2005 році.
3. Зміна добробуту сім'ї споживача на даному ринку в 2005 році.

Перелік графіків і діаграм:

1. Найбільш популярні у споживачів магазини елітної жіночого одягу в 2005 році.
2. Частки торгових центрів в обсязі продажів в сегменті «жіноча елітна одяг» в 2005 році.
3. Поведінка споживачів під впливом економічної кризи в 2005 році.
4. Оновлення споживачами гардероба в 2005 році.
5. Потреби споживачів в різних категоріях одягу в 2005 році.
6. Структура роздрібної торгівлі одягом в Києві в 2005 році.
7. Динаміка зростання торгових форматів в Києві в 2005 році.
8. Структура ринку жіночого одягу України щодо країни - виробника в 2005 році.
9. Структура ринку жіночого одягу Росії по країнам - виробникам в 2005 році.
10. Частка брендового жіночого одягу в обсязі продажів жіночого одягу в Україні в 2005 році.
11. Основні макроекономічні показники України в 2001-2005 рр.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами