Дата підготовки: | Липень 2020 року |
Кількість сторінок: | 56, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 26 |
Таблиць: | 19 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Ринок дитячого фітнесу унікальний, на Заході він розвивається галопуючими темпами. Починаючи з спортивних клубів і танцювальних класів для дітей і закінчуючи організацією мобільних груп дитячої активності - в кожній з цих ніш можна побудувати успішний бізнес.
В Україні всього кілька років тому почала формуватися нова бізнес-ніша, заснована на дитячому спорті. Бізнес на дитячому спорті практично поза конкуренцією. Особливо в маленьких містах, де відчувається різкий дефіцит спортивних секцій для дітей.
Дитячі спортивні центри відносяться до ринку освітніх послуг, який протягом останніх 10 років в Україні активно розвивався. Пояснюється це тим, що підприємці розуміють перспективу бізнесу, заснованого на товарах і послугах для дітей, але саме цей вузький сегмент фактично тільки почав активно зростати в останні кілька років.
Сьогодні ситуація трохи інша. Звичайно, ринок ще не встиг насититися пропозиціями підприємців і в принципі залишається вільним, але перспективність напрямку дитячого спорту розуміє багато підприємців. Характерно, що в Україні і на території СНД найбільш популярним форматом спортивних шкіл, є школи, які навчають дітей грі в футбол, волейбол баскетбол і танцям.
Футбол - один з найпопулярніших видів спорту не тільки в нашій країні, але і у всьому світі. Тому відкриття школи з футболу - це не тільки вигідний, але ще й престижний бізнес для його власника.
Цільовою аудиторією приватних спортивних шкіл є переважно жінки від 25 до 40 років, які мають дітей віком від 3 до 10 років.
В цілому, бізнес по франшизі дає франчайзі легший вхід на ринок і потенційну клієнтську базу. Це економить чимало коштів на первинну рекламну компанію і напрацювання довіри споживачів / клієнтів.
Обсяг реалізації послуг операторами цього ринку скорочувався швидкими темпами до 2015 року. Однак, починаючи з 2015 і по 2019 рік включно ринок зростає в середньому на 22,4% (за винятком 2018 року, коли ринок показав різкий приріст в 172,9%, пов'язані з введенням обмежень і легалізацією багатьох компаній).
Потенціал ринку спортивних клубів в Україні дійсно дуже великий. Більш того, він росте незважаючи на скорочення кількості дітей в Україні, пов'язане зі зниженням народжуваності.
Зважаючи на зростаючий інтерес до занять дітей спортом, а також зростання цін на відвідування занять, можна припустити, що ринок буде рости і далі. Звичайно, пандемія COVID-19 і пов'язані з поширенням вірусу обмеження, внесли свої корективи в динаміку ринку. У першому півріччі 2020 року намітилося значне просідання, пов'язане з тим, що в зв'язку з обмеженнями, заняття в клубах були скасовані.
У 2021 році можна чекати відкладений попит, пов'язаний з тим, що багато батьків, провівши на карантині багато часу зі своїми дітьми, зрозуміли, що дітям потрібно більше активностей, і будуть раді віддати їх в різні спортивні гуртки та клуби, які допоможуть їх дітям з користю витрачати їх енергію.
У сегменті дитячих футбольних клубів (вітчизняні франшизи) на даний момент представлено менше 5 пропозицій.
1. Загальна характеристика ринку франчайзингу в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку франчайзингу в Україні в 2015-2019 рр. (Специфіка і проблеми ринку, фактори впливу на ринок)
1.2. Загальні показники ринку франчайзингу України, динаміка обсягу ринку франчайзингу в 2015-2019 рр. в Україні: кількість існуючих франшиз на ринку; кількість компаній-франчайзерів; оцінка кількості франчайзингових точок в Україні.
1.3. Сегментація ринку (за походженням франшизи: іноземна / вітчизняна компанія; по сферам) - оцінка; тільки частки
1.4. Динаміка і тенденції зміни попиту на покупку франшизи в Україні в 2015-2019 рр., Видача ТОП-операторів - на підставі оцінки аналізу сайтів-каталогів франшиз, числа пошукових запитів в мережі інтернет
2. Загальна характеристика ринку франшиз спортивних клубів для дітей та в цілому франшиз послуг для дітей в Україні (порівняння з франшизою компанії-Замовника)
2.1. Аналіз тенденцій розвитку франшиз послуг для дітей в Україні в 2017-2019 рр. (Специфіка і проблеми ринку, фактори впливу на ринок).
2.2. Загальні показники ринку спортивних клубів для дітей в Україні - динаміка обсягу надання послуг у 2017-2019 рр.- оцінка на підставі кількості операторів, їх учнів і вартості послуг, фінансових результатів діяльності операторів
3. Основні оператори ринку - компанії, які реалізують франшизи послуг для дітей (вітчизняні оператори, підбір ТОП компаній в СНД з головним офісом не в Україні, які мають свою франшизу на ринку України)
3.1. Перелік, контакти і опис основних операторів ринку - до ТОП-10 пропозицій. Сегментація і структурування основних операторів по: присутності в регіонах України та інших країнах; спеціалізації.
3.2. Конкурентний аналіз операторів ринку. Формування багатофакторної аналітичної моделі з оцінкою параметрів роботи компаній з подальшим розрахунком загальної оцінки:
- Перелік і особливості послуг в асортименті;
- Основні показники франшизи (роялті, паушальний внесок, загальна сума інвестицій, пропозицію (підтримка) потенційного партнера - франчайзі, вимоги до потенційного партнера)
- Активність в мережі інтернет і соціальних мережах. Наявність інших маркетингових активностей (акції і т.п.);
- Ціновий сегмент послуг;
- Кількість точок в мережі (власні і франчайзингові точки);
- Кількість учнів;
- Пропозиція і механізми утримання партнера;
- Цікаві УТП конкурентів - виділення цікавих кейсів, нетипові кейси
3.3. SWOT-аналіз ТОП-3 компаній за даними розрахунків п. 3.2.
3.4. Частки ринку основних операторів - оцінка на підставі фінансових показників компаній за 2017-2018 рр., Багатофакторної оцінки діяльності операторів
3.5. Ступінь конкуренції і ризики
4. Канали просування на ринку
4.1. Перелік, опис, переваги і недоліки сайтів компаній, що займаються просуванням франшиз, аналіз основних майданчиків для продажу франшизи в Україні та СНД
5. Брендинг і реклама
5.1. Аналіз реклами основних операторів ринку; виділення цікавих кейсів
5.2. Канали реклами, які використовують основні оператори, їх опис та сегментація - на підставі даних з відкритих джерел і Google Analytics
5.3. Аналіз інтернет-аудиторії покупців послуг в сфері купівлі франшизи: середньомісячна кількість запитів; видача ТОП-операторів за запитом - на підставі Google Analytics
6. Висновки. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2022 рр.
6.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
6.2. Побудова гіпотез розвитку ринку в 2020-2022 рр. Потенціал ринку. Фактори, що впливають на розвиток ринку і формування потенціалу
6.3. Рекомендації щодо виходу і подальшому розвитку на ринку
7. Інвестиційна привабливість галузі
7.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
7.2. Існуючі ризики і бар'єри роботи на ринку. Побудова карти ризиків на ринку
1. Середня заробітна плата штатних працівників в Києві і фактори, що впливають на купівельну спроможність в 2015 - 2019 роки.
2. Основні характеристики і показники розвитку ринку франчайзингу в країнах-лідерах з розвитку моделі франчайзингу
3. ТОП-10 світових франшиз, що представлені в Україні в розрізі країни походження, галузі розвитку та кількістю точок в мережі
4. ТОП-10 франшиз дитячих спортивних клубів в світі
5. Оператори ринку франшиз спортивних футбольних клубів для дітей в Україні
6. Ключові показники франшиз дитячих футбольних шкіл в Україні
7. Ключові показники ТОП-10 франшиз дитячих футбольних шкіл в Росії
8. Методологія та критерії оцінки досліджуваних факторів
9. Оцінка досліджуваних критеріїв по основних операторів ринку
10. Оцінка досліджуваних критеріїв по основних операторів ринку з урахуванням їх вагомості та умовного показника
11. Оцінка конкурентоспроможності основних операторів ринку (груповий показник)
12. SWOT-аналіз франшизи компанії «ФУТБІК»
13. SWOT-аналіз франшизи компанії «Дитяча академія футболу»
14. SWOT-аналіз франшизи компанії «Чемпіоніка»
15. Основні показники ТОП-5 каталогів франшиз в Україні та СНД
16. Кількість інтернет-запитів в 2015-2019 рр. за категоріями «купити», «продати», «створити» франшизу
17. SWOT-таблиця ринку франшиз дитячих футбольних шкіл в Україні
18. Сегментація ринкових ризиків
19. Карта ризиків для ринку франшиз дитячих спортивних клубів в Україні
1. Сегментація ринку франчайзингу в розрізі сегментів поширення, %
2. Обсяг і динаміка роздрібного товарообігу в Україні у 2015-2019 рр., в грошовому вираженні, млрд. грн.
3. Регіональне розподілення обсягу споживання в Україні в 2019 рр., %
4. Середня заробітна плата штатних працівників в Києві в доларовому еквіваленті в 2015 - 2019 роки., дол / міс.
5. Середня заробітна плата штатних працівників по регіонах України в грудні 2019 р грн
6. Динаміка кількості франчайзингових точок (власних і партнерських) в Україні в 2015-2019 рр., одиниць
7. Сегментація франчайзингових точок (власних і партнерських) в Україні в 2015-2019 рр., %
8. Кількість активних франчайзерів (брендів) в Україні в 2010-2019 рр., Одиниць
9. Структура власних і франчайзингових об'єктів в Україні в розрізі галузей в 2015-2019 рр., одиниць
10. Сегментація ринку франчайзингу в Україні за походженням франшизи (бренду) в 2015-2019 рр., %
11. Структура інтернет-запитів щодо купівлі-продажу франшизи в Україні в 2015-2019 рр., запитів, %
12. Структура інтренет-запитів по регіонах на предмет «покупки франшизи» в Україні в 2015-2019 рр., запитів, %
13. Динаміка і кількість запитів по «каталог франшиз» і «список франшиз» пов'язаних з покупкою франшизи в 2015-2019 рр., середньомісячних запитів
14. Обсяг реалізованих послуг операторами ринку спортивних дитячих клубів в Україні, в грошовому вираженні, млрд. грн
15. Сегментація дітей, учнів в школах, на предмет відвідування ними занять фізичною культурою або спортом у вільний час в Україні в 2019 році, %
16. Потенціал ринку спортивних дитячих клубів в Україні, млрд. грн
17. Частка франшиз дитячих футбольних клубів щодо франчайзингового ринку України, %
18. Частки операторів ринку франшиз дитячих футбольних клубів в загальній кількості підприємств що ведуть свою діяльність під кодом економічної діяльності 85.51 «Освіта у сфері спорту та відпочинку» в Україні (2019 рік), %
19. Частки операторів ринку франшиз дитячих футбольних клубів в загальній кількості дитячих футбольних шкіл в Україні в 2019 році, %
20. Приклади рекламних матеріалів компанії «ФУТБІК»
21. Приклади рекламних матеріалів компанії «Дитяча академія футболу»
22. Приклади рекламних матеріалів компанії FOOTYBALL
23. Приклади рекламних матеріалів компанії «ФАРР»
24. Найбільш ефективні канали просування франшизи в Україні
25. Структура запитів по регіонах за запитом «продаж франшиз» в Україні, %
26. Прогноз обсягу ринку реалізованих послуг операторами ринку дитячих спортивних клубів в Україні в 2020-2022 рр., млрд. грн