in stock

Дослідження ринку одягу в Україні 2018-1кв. 2020 рр.

Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2020 року
Кількість сторінок: 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 17
Таблиць: 28
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
20060 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-consulting було проведено дослідження, яке показало, що чималий внесок в розвиток модної індустрії став перехід шопінгу з фізичних магазинів в онлайн. Так званий «онлайн шопінг» має ряд переваг, це зручний перегляд асортименту, можливість подивитися наявність, знайти аналоги або ідентично заданому виробу заміну дешевше. З іншого боку, український покупець в більшості побоюється покупок в інтернеті, так як можна не вгадати з розміром або фасоном, але і тут інтернет-магазини, які не присутні фізично, пропонують послугу доставки додому покупок з можливістю примірки. Ідеальним тандемом є присутність як онлайн, так і офлайн, систем, які можуть задовольнити потреби різних покупців. Міжнародні компанії також починають впроваджувати онлайн шопінг, який в Україні раніше не був доступний.
В ході аналізу було зроблено висновок що в Україні в зв'язку з ростом купівельної спроможності після кризи 2014-2015 років, населення більше витрачає гроші на одяг та інші продукти не першої необхідності. Це і стало поштовхом для розвитку ринку легкої промисловості, в тому числі і привернуло увагу світових брендів до виходу на український ринок. Виробники одягу і взуття в умовах сучасного розвитку моди повинні підлаштовуватися під тренди і тенденції, інакше їх продукція стане незатребуваною.


У 2020 році індустрія моди піддалася випробуванням чергової кризи і ряду проблем, які вимагають від компаній блискавичного рішення і готовності до дій. Тренди на ринку одягу змінюються швидше самих трендів на подіумах. Можна виділити три великі загальні тенденції в модній індустрії:
• перехід в онлайн,
• глобальний тренд на екологічність,
• етичність fashion-індустрії і популяризація великих розмірів.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку одягу в Україні в 2018-1 кв. 2020 рр.
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в Україні (основні тенденції, особливості ринку, проблеми та фактори впливу на ринок)
1.2. Плани відомих світових брендів одягу по виходу на ринок України (на підставі даних з відкритих джерел)
2. Аналіз імпорту одягу в Україну в 2018-2020 рр.
2.1. Динаміка обсягів імпорту в розрізі досліджуваних 23 товарних груп; виділення груп товарів, які демонструють найбільший приріст обсягів імпорту в грошовому вираженні
2.2. Основні імпортовані бренди одягу в Україну: топ 3 бренду по кожній досліджуваній групі товарів і топ 10 брендів в структурі всього обсягу імпорту досліджуваного одягу (перелік і їх частки) в 2019 р порівняння часткою цих же брендів в 2018 р
2.3 Сегментація імпорту досліджуваного одягу (частки обсягів імпорту досліджуваних груп товарів в грошовому вираженні в загальній структурі імпорту) в Україні в 2018-2019 рр.
3. Основні оператори ринку - топ-10 fashion-рітейлерів України за площею (зарубіжні бренди) в 2019 г. (2020 р за наявності інформації) і їх коротка характеристика
4. Переваги споживачів щодо брендів одягу в Україні
4.1. Аналіз зміни рейтингу брендів одягу в Україні в 2018-2020 рр. (на підставі даних з відкритих джерел) в розрізі:
- магазин жіночого одягу
- магазин чоловічого одягу
- магазин молодіжного одягу
- магазин спортивного одягу та взуття
4.2. Попит на тип одягу (штани, футболки, сорочки, джинси і інше.) І приналежність одягу до статі в Україні (оцінка на підставі запитів в інтернеті через google adwords)
5. Висновки та рекомендації щодо найбільш розвиваючого сегменту одягу:
- по виду одягу (для чоловіків, жінок, дітей)
- по типу одягу (штани, футболки, сорочки, джинси і інше.)

Перелік таблиць:

1. Динаміка обсягів імпорту в розрізі досліджуваних товарних груп в грошовому вираженні в 2018-2019 рр., млн. дол. США
2. Частки ТОП-10 імпортованих брендів одягу в структурі всього обсягу імпорту досліджуваних товарних груп в грошовому вираженні, в 2018 і 2019 роки.,%
3. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Костюми та комплекти, для жінок або дівчат, з текстильних тканин, крім трикотажних (62041, 62042) в грошовому вираженні в 2019 року в порівнянні з 2018 року,%
4. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Одяг та аксесуари одягу дитячі, трикотажні (6111) в грошовому вираженні в 2019 року в порівнянні з 2018 року,%
5. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Одяг та аксесуари одягу дитячі, з текстильного полотна, крім трикотажних (6209) в грошовому вираженні в 2019 року в порівнянні з 2018 року,%
6. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Пальто, напівпальто, накидки, плащі, анораки, вітрозахисні плащі, вітрозахисні куртки та подібні вироби, для жінок або дівчат з текстильних тканин, крім трикотажних (62021, 62029) в грошовому вираженні в 2019 м в порівнянні з 2018 р,%
7. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Одяг, виготовлена з фетру або нетканих полотен, просочених текстильних полотен або текстильних полотен з покриттям (6113, 6210) в грошовому вираженні в 2019 року в порівнянні з 2018 року,%
8. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Штани, комбінезони з шлейками, бриджі та шорти, жіночі або для дівчат, з текстильних тканин, крім трикотажних (62046) в грошовому вираженні в 2019 року в порівнянні з 2018 року ,%
9. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Костюми та комплекти, чоловічі або для хлопчиків з текстильних тканин, що не трикотажні (62031, 62032) в грошовому вираженні в 2019 року в порівнянні з 2018 року,%
10. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Штани, комбінезони з шлейками, бриджі та шорти, чоловічі або для хлопчиків з текстильних тканин, що не трикотажні (62034) в грошовому вираженні в 2019 року в порівнянні з 2018 року, %
11. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Пальто, плащі, півпальто, накидки, плащі, анораки, вітрозахисні плащі, вітрозахисні куртки та подібні вироби, чоловічі або для хлопчиків, які не трикотажні (6201) в грошовому вираженні в 2019 року в порівняно з 2018 року,%
12. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Сукні, спідниці та спідниці-брюки, для жінок або дівчат, з текстильних тканин, крім трикотажних (62044, 62045) в грошовому вираженні в 2019 року в порівнянні з 2018 року,%
13. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Жакети (куртки) та блейзери, жіночі або для дівчат, з текстильних тканин, крім трикотажних (62043) в грошовому вираженні в 2019 року в порівнянні з 2018 року,%
14. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Піджаки (куртки) та блейзери, чоловічі або для хлопчиків з текстильних тканин, що не трикотажні (62033) в грошовому вираженні в 2019 року в порівнянні з 2018 року,%
15. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Теніски, майки та інші натільні фуфайки, трикотажні (6109) в грошовому вираженні в 2019 року в порівнянні з 2018 року,%
16. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Костюми спортивні, лижні, купальні та інший одяг, трикотажні (6112, 6114) в грошовому вираженні в 2019 року в порівнянні з 2018 року,%
17. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Костюми, комплекти, жакети (куртки), блейзери, сукні, спідниці, спідниці-штани, штани, комбінезони з шлейками, бриджі та шорти, жіночі або для дівчат, трикотажні (6104 ) в грошовому вираженні в 2019 року в порівнянні з 2018 року,%
18. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Пальто, напівпальто, накидки, плащі, анораки, вітрозахисні плащі, вітрозахисні куртки та подібні вироби, для жінок або дівчат, трикотажні (6102) в грошовому вираженні в 2019 року в порівнянні з 2018 м,%
19. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Костюми, комплекти, піджаки (куртки), блейзери, штани, комбінезони з шлейками, бриджі та шорти, чоловічі або для хлопчиків, трикотажні (6103) в грошовому вираженні в 2019 р в порівнянні з 2018 року,%
20. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Костюми спортивні, лижні, купальні та інший одяг, з текстильного полотна, крім трикотажних (6211) в грошовому вираженні в 2019 року в порівнянні з 2018 року,%
21. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Блузки, сорочки та сорочки з короткими рукавами, для жінок або дівчат, крім трикотажних (6206) в грошовому вираженні в 2019 року в порівнянні з 2018 року,%
22. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Сорочки, чоловічі або для хлопчиків, з текстильних тканин, крім трикотажних (6205) в грошовому вираженні в 2019 року в порівнянні з 2018 року,%
23. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Сорочки чоловічі або для хлопчиків, трикотажні (6105) в грошовому вираженні в 2019 року в порівнянні з 2018 року,%
24. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Пальто, напівпальто, накидки, плащі, анораки, вітрозахисні плащі, вітрозахисні куртки та подібні вироби, чоловічі або для хлопчиків, трикотажні (6101) в грошовому вираженні в 2019 року в порівнянні з 2018 м,%
25. Частки ТОП-3 імпортованих брендів одягу в категорії Блузки, сорочки та сорочки з короткими рукавами, для жінок або дівчат, трикотажні (6106) в грошовому вираженні в 2019 року в порівнянні з 2018 року,%
26. Частки обсягів імпорту досліджуваних груп товару в грошовому вираженні в загальній структурі імпорту в 2018 - 2019 роки.,%
27. Основні оператори ринку - ТОП-10 fashion-рітейлерів України за площею (зарубіжні бренди) станом на 2019 р
28. Популярні бренди міжнародних рітейлерів, які представлені в Україні, виключно по франшизі

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка рівня середньої заробітної плати українців в 2015 - 2020 рр., грн.
2. Частки досліджуваних груп за обсягами імпорту в грошовому вираженні в 2019 рр.,%
3. Рейтинг брендів жіночого одягу з опитувань споживачів в 2018-2020 рр., бали
4. Динаміка рейтингу брендів жіночого одягу в 2018 -2020 році, за опитуваннями споживачів, бали
5. Рейтинг брендів чоловічого одягу за опитуваннями споживачів в 2018-2020 рр., бали
6. Динаміка рейтингу основних брендів чоловічого одягу в 2018 -2020 році за опитуваннями споживачів, бали
7. Рейтинг брендів молодіжного одягу за опитуваннями споживачів в 2018-2020 рр. бали
8. Динаміка рейтингу брендів молодіжного одягу в 2018 -2020 році, за опитуваннями споживачів.
9. Рейтинг брендів спортивного одягу і взуття за опитуваннями споживачів в 2018-2020 рр. бали
10. Динаміка рейтингу брендів спортивного одягу і взуття в 2018 -2020 році, за опитуваннями споживачів.
11. Попит на одяг в розрізі приналежності до статі в Україні в 2019 році (по середній кількості запитів в місяць)
12. Кількість запитів на жіночий одяг в Україні лютий-червень 2020 року, тис. запитів.
13. Кількість запитів на чоловічий одяг в Україні лютий-червень 2020 року, тис. запитів.
14. Кількість запитів на дитячий одяг в Україні лютий-червень 2020 року, тис. запитів.
15. Кількість запитів на спортивний одяг в Україні лютий-червень 2020 року, тис запитів.
16. Попит на одяг в розрізі її типу в Україні в 2019 році (по середній кількості запитів в місяць)
17. Попит на одяг в розрізі її типу та приналежності до статі в Україні в 2019 році (по середній кількості запитів в місяць)

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами