Дослідження ринків для підвищення ефективності бізнесу
1202

Дослідження ринків для підвищення ефективності бізнесу

Динаміка зміни ситуації на ринках товарів та послуг диктує ринковим суб'єктам необхідність приділяти підвищену увагу інформаційному забезпеченню бізнес-процесів.

При прийнятті будь-якого серйозного рішення необхідне попереднє обґрунтування, основу якого дає своєчасно проведене дослідження ринків.

Клієнти компанії Pro-Consulting найчастіше замовляють дослідження ринків, коли планують:

  • інвестувати у створення нового ринкового гравця;
  • поширити сферу діяльності вже діючого підприємства на додаткові ринкові ніші;
  • внести зміни до складу бренду чи торгової пропозиції;
  • покращити ринкову позицію, потіснивши конкурентів (дізнайтеся про аналіз конкурентів);
  • провести рекламну кампанію;
  • визначити шляхи виходу із кризової ситуації.

Дослідження ринків зазвичай замовляється у комплексному варіанті, оскільки це дозволяє висвітлити всі аспекти поточної ситуації та спрогнозувати її розвиток.

Комплексне дослідження ринків включає:

1. Загальний опис стану економічної сфери:

  • обсяги виробництва, імпорту та експорту цільових товарів;
  • розрахунок ємності ринку, визначення її ретроспективної та прогнозної динаміки;
  • сегментація ринку у зазначених замовником зрізах;
  • вплив постійних та тимчасових факторів;
  • найстійкіші тенденції зміни ринкової ситуації.

2. Правила та умови роботи на ринку, визначені державою:

  • стан чинних законів, постанов уряду, інших нормативних актів;
  • озвучені плани реформування державного регулювання галузі;
  • особливості та варіанти оформлення бізнесу;
  • умови одержання ліцензій, відповідності стандартам;
  • податкове навантаження, можливості його мінімізації;
  • мита, обмеження зовнішньої торгівлі на певних напрямках;
  • правила проведення держзакупівель, порядок участі у тендерах;
  • у якості прикладу структури дослідження ринку, перегляньте структуру аналізу ринку гіпсокартону в Україні.

3. Конкурентне дослідження ринків:

  • перелік та рейтинг прямих та непрямих конкурентів замовника;
  • порівняння ринкових часток конкурентів та ініціатора дослідження;
  • сильні та слабкі сторони брендів та товарів, що конкурують;
  • спрямованість та зміст маркетингових стратегій конкурентів;
  • ризики конкурентної боротьби, можливі шляхи їхнього зниження;
  • більш ніж 2300 готових аналізів ринків доступно до покупки в каталозі готових проектів.

4. Споживча сфера ринку:

  • параметри цільової аудиторії;
  • динаміка купівельної спроможності населення;
  • ключові запити споживачів;
  • моделі поведінки покупців під час вибору товарів;
  • ставлення споживачів до пропозицій замовника та конкурентів;
  • можливі шляхи набуття лояльності цільової аудиторії;
  • споживання цільових товарів бізнесом та державними структурами.

5. Збутове дослідження ринків:

  • опис функціонування наявних каналів реалізації продукції;
  • поширені комунікаційні та цінові політики операторів каналів збуту;
  • застосування та ефективність методів просування залежно від каналу продажів;
  • схеми збуту, що рекомендуються, в різних умовах роботи ринку;
  • якщо ви не впевнені, як правильно скласти технічне завдання, зв'яжіться з нашим консультантом – контакти.

6. Рекламна сфера ринку:

  • аналіз рекламних повідомлень на різних носіях;
  • моніторинг пошукових запитів потенційних покупців у Інтернеті;
  • визначення оптимального складу рекламної кампанії;
  • аудит результативності методів просування.

7. Інвестиційне дослідження ринків:

  • факторний аналіз ринкових ніш та окремих ринків;
  • карта ризиків та бар'єрів за результатами SWOT- та PEST-аналізу;
  • можливості та рекомендації щодо організації та розвитку бізнесу на досліджуваному ринку.

Дослідження ринків компанією Pro-Consulting завжди здійснюється на індивідуальній основі за технічними завданнями замовників. Звіт може містити й інші цікаві для ініціатора відомості, наприклад, такі як:

  • умови створення та функціонування виробничих підприємств;
  • можливості виходу на зовнішні експортні чи імпортні ринки.

Дослідження ринків інстументами компанії Pro-Consulting легко масштабується під цілі та завдання ініціатора, тому ця послуга доступна за ціною всім категоріям клієнтів – від найбільших корпорацій до малих підприємств та фізичних осіб.

Замовити дослідження ринків можна, скориставшись контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами