1495
Дослідження ринків для підвищення ефективності бізнесу
Динаміка зміни ситуації на ринках товарів та послуг диктує ринковим суб'єктам необхідність приділяти підвищену увагу інформаційному забезпеченню бізнес-процесів.
При прийнятті будь-якого серйозного рішення необхідне попереднє обґрунтування, основу якого дає своєчасно проведене дослідження ринків.
Клієнти компанії Pro-Consulting найчастіше замовляють дослідження ринків, коли планують:
- інвестувати у створення нового ринкового гравця;
- поширити сферу діяльності вже діючого підприємства на додаткові ринкові ніші;
- внести зміни до складу бренду чи торгової пропозиції;
- покращити ринкову позицію, потіснивши конкурентів (дізнайтеся про аналіз конкурентів);
- провести рекламну кампанію;
- визначити шляхи виходу із кризової ситуації.
Дослідження ринків зазвичай замовляється у комплексному варіанті, оскільки це дозволяє висвітлити всі аспекти поточної ситуації та спрогнозувати її розвиток.
Комплексне дослідження ринків включає:
1. Загальний опис стану економічної сфери:
- обсяги виробництва, імпорту та експорту цільових товарів;
- розрахунок ємності ринку, визначення її ретроспективної та прогнозної динаміки;
- сегментація ринку у зазначених замовником зрізах;
- вплив постійних та тимчасових факторів;
- найстійкіші тенденції зміни ринкової ситуації.
2. Правила та умови роботи на ринку, визначені державою:
- стан чинних законів, постанов уряду, інших нормативних актів;
- озвучені плани реформування державного регулювання галузі;
- особливості та варіанти оформлення бізнесу;
- умови одержання ліцензій, відповідності стандартам;
- податкове навантаження, можливості його мінімізації;
- мита, обмеження зовнішньої торгівлі на певних напрямках;
- правила проведення держзакупівель, порядок участі у тендерах;
- у якості прикладу структури дослідження ринку, перегляньте структуру аналізу ринку гіпсокартону в Україні.
3. Конкурентне дослідження ринків:
- перелік та рейтинг прямих та непрямих конкурентів замовника;
- порівняння ринкових часток конкурентів та ініціатора дослідження;
- сильні та слабкі сторони брендів та товарів, що конкурують;
- спрямованість та зміст маркетингових стратегій конкурентів;
- ризики конкурентної боротьби, можливі шляхи їхнього зниження;
- більш ніж 2300 готових аналізів ринків доступно до покупки в каталозі готових проектів.
4. Споживча сфера ринку:
- параметри цільової аудиторії;
- динаміка купівельної спроможності населення;
- ключові запити споживачів;
- моделі поведінки покупців під час вибору товарів;
- ставлення споживачів до пропозицій замовника та конкурентів;
- можливі шляхи набуття лояльності цільової аудиторії;
- споживання цільових товарів бізнесом та державними структурами.
5. Збутове дослідження ринків:
- опис функціонування наявних каналів реалізації продукції;
- поширені комунікаційні та цінові політики операторів каналів збуту;
- застосування та ефективність методів просування залежно від каналу продажів;
- схеми збуту, що рекомендуються, в різних умовах роботи ринку;
- якщо ви не впевнені, як правильно скласти технічне завдання, зв'яжіться з нашим консультантом – контакти.
6. Рекламна сфера ринку:
- аналіз рекламних повідомлень на різних носіях;
- моніторинг пошукових запитів потенційних покупців у Інтернеті;
- визначення оптимального складу рекламної кампанії;
- аудит результативності методів просування.
7. Інвестиційне дослідження ринків:
- факторний аналіз ринкових ніш та окремих ринків;
- карта ризиків та бар'єрів за результатами SWOT- та PEST-аналізу;
- можливості та рекомендації щодо організації та розвитку бізнесу на досліджуваному ринку.
Дослідження ринків компанією Pro-Consulting завжди здійснюється на індивідуальній основі за технічними завданнями замовників. Звіт може містити й інші цікаві для ініціатора відомості, наприклад, такі як:
- умови створення та функціонування виробничих підприємств;
- можливості виходу на зовнішні експортні чи імпортні ринки.
Дослідження ринків інстументами компанії Pro-Consulting легко масштабується під цілі та завдання ініціатора, тому ця послуга доступна за ціною всім категоріям клієнтів – від найбільших корпорацій до малих підприємств та фізичних осіб.
Замовити дослідження ринків можна, скориставшись контактними даними.