Дослідження ринку - market research від Pro-Consulting
703

Дослідження ринку - market research від Pro-Consulting

Дослідження ринку - популярна послуга компанії Pro-Consulting, що дає змогу отримати відомості про стан сфери економічної активності підприємства. Інформацію, одержувану в результаті market research, використовують як для управління вже діючим бізнесом, так і під час виведення на ринок нових гравців. Далі ми розглянемо зміст деяких блоків ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо ознайомитися і зберегти собі посилання на повну типову структуру дослідження ринку для підготовки технічного завдання в майбутньому.

Менеджери проєктів, які вже працюють, замовляють дослідження ринку для отримання відомостей про:

  • поточну ринкову позицію своєї компанії, можливості та шляхи її поліпшення;
  • діяльність суб'єктів сфери бізнесу, що є конкурентами, бар'єри, які вони створюють для досягнення цілей замовника - аналіз конкурентів;
  • актуальні усталені та нові споживчі тренди;
  • ефективність різних способів реалізації цільової продукції;
  • постійні та тимчасові фактори впливу на стан ринку, тенденції та прогнози його подальшої трансформації.

Організаторам та інвесторам нового бізнесу market research надає дані, що містять:

  • оцінку інвестиційної привабливості обраного напряму діяльності;
  • відомості про напруженість конкурентного середовища, спрямованість і реалізацію маркетингових стратегій діючих гравців;
  • прогноз ринкової позиції та частки майбутнього підприємства;
  • тенденції та моделі розвитку сфери бізнесу;
  • аналіз вигідності ринкових ніш, локальних і зовнішніх ринків.

Повідомляємо вам, що в каталозі готових проєктів ви знайдете понад 2500 готових звітів - скористайтеся пошуком за каталогом і знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку - перехід до каталогу. Будь-який звіт буде актуалізовано і за необхідності адаптовано під цілі та завдання вашої бізнес-ідеї.

Компанія Pro-Consulting проводить дослідження ринку як у комплексному вигляді, так і поглиблене вивчення його окремих елементів. Готовий market research зазвичай включає:

  • загальну інформацію про ринок:
    • опис особливостей функціонування ринку в поточних умовах;
    • показники виробництва і зовнішніх поставок цільової продукції в натуральному і грошовому вираженнях;
    • розрахунок ємності ринку та її динаміки протягом конкрутного періоду;
    • сегментація ринку за видами товарів, виробниками і постачальниками, географічними та іншими ознаками;
    • основні фактори впливу на сферу бізнесу, тенденції її подальшої зміни;
    • більш повне уявлення про реальну структуру ринкового звіту вам дасть ознайомлення з описом, наприклад, готового аналізу ринку начинок для випічки в Україні або аналізу ринку композитної сітки та арматури в Туреччині. За аналогічними або скоригованими структурами можна досліджувати будь-які ринки України та світу.
  • опис вимог державного регулювання діяльності підприємств галузі:
    • перелік і положення чинних нормативних актів;
    • фіскальне навантаження в різних форматах діяльності гравців;
    • варіанти реєстрації підприємств, переваги та недоліки кожного варіанта;
    • необхідність і вимоги ліцензування та стандартизації діяльності;
    • порядок проведення державних закупівель та участі суб'єктів ринку в тендерах;
    • відомі плани реформування системи державного регулювання галузі;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме аналітика необхідна для досягнення цілей вашого підприємства, поспілкуйтеся з нами - консультант поставить правильні запитання і допоможе скласти техзавдання - контакти.
  • споживче дослідження ринку:
    • профіль цільової аудиторії;
    • поширені споживчі тренди і ті, що тільки зароджуються;
    • вимоги покупців до властивостей товарів ринку, ступінь їхньої задоволеності наявною пропозицією;
    • ставлення споживачів до брендів замовника та інших гравців, критерії лояльності;
    • моделі поведінки покупців на офлайнових і онлайнових торговельних майданчиках;
    • ключові запити щодо цільової продукції до пошукових систем;
    • споживання товарів ринку в секторах В2В і В2G;
    • якщо ви цього ще не зробили, перейдіть зараз на сторінку з повною типовою структурою дослідження ринку, щоб ознайомитися з усіма можливостями цього інструменту.
  • конкурентне дослідження ринку:
    • список, рейтинг і характерні дані основних конкурентів ініціатора дослідження;
    • розподіл часток ринкових гравців, визначення позиції клієнта;
    • асортимент товарів-конкурентів і замінників;
    • склад торговельних пропозицій конкурентів, їх переваги та недоліки;
    • зміст і результативність стратегій конкурентної боротьби;
    • ризики та бар'єри для бізнесу замовника, створювані конкурентами;
  • інвестиційне дослідження ринку:
    • карта ризиків і бар'єрів за результатами SWOT і PESTLE-аналізу;
    • факторне порівняння кількох регіональних або зовнішніх ринків, окремих ринкових ніш;
    • можливості для реалізації інвестиційних проєктів, шляхи їх ефективного використання.

Дослідження ринку може включати й інші напрями вивчення, наприклад, виробничий, збутовий, зовнішньоекономічний, рекламний. Їхня наявність залежить від інтересів замовника, відображених у технічному завданні.

Отримати детальну консультацію та замовити дослідження ринку можна, звернувшись до компанії Pro-Consulting за телефоном або електронною поштою.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами