Дослідження ринку для бізнесу будь-якого формату
908

Дослідження ринку для бізнесу будь-якого формату

Дослідження ринку відіграє ключову роль для суб'єктів підприємництва, допомагаючи підвищити ефективність управління підприємством і підготуватися до реалізації різних проєктів. Воно може бути необхідним для таких цілей, як:

  • вхід на ринок нового гравця;
  • виведення оновленого продукту;
  • розробка або коригування бренду;
  • вихід на експортні або імпортні ринки;
  • визначення маркетингової стратегії компанії;
  • протидія конкурентам для поліпшення ринкової позиції;
  • проведення масштабної рекламної кампанії;
  • здійснення антикризових заходів та адаптація до форс-мажорних обставин.

Далі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз пропонуємо вам ознайомитися з повною типовою структурою дослідження ринку.

Чим більш значуще рішення потрібно ухвалити, тим ретельніше має бути проведено дослідження ринку. Для забезпечення високої якості підприємці зазвичай замовляють дослідження ринку у спеціалізованих агентств, які заслуговують на довіру в бізнес-спільноті. Одним із таких агентств є компанія Pro-Consulting, член міжнародної організації дослідників ринків ESOMAR та Української асоціації маркетингу.

Комплексне дослідження ринку, проведене Pro-Consulting, охоплює всі основні аспекти обраної сфери бізнесу:

  1. Загальний стан ринку:
    • опис функціонування ринку та його поточних особливостей;
    • основні чинники, що впливають на ринкову ситуацію;
    • ємність ринку за виробничими, імпортними та експортними показниками;
    • сегментація ринку за видами товарів, виробниками, географічними та іншими ознаками;
    • тенденції розвитку напряму економічної активності.
  2. Нормативні правила роботи на ринку:
    • положення профільних законів і підзаконних актів;
    • варіанти ведення і формалізації бізнесу;
    • податкове навантаження в різних форматах роботи підприємства;
    • введені санкції та обмеження на зовнішньоекономічну діяльність;
    • порядок проведення державних закупівель та участі в тендерах;
    • законопроєкти та плани реформування системи державного регулювання;
    • отримати більш повне уявлення про реальну структуру ринкового звіту вам допоможе ознайомлення, наприклад, з описом дослідження ринку цегли в Україні або аналізу ринку кондитерських виробів у Румунії.
  3. Конкурентне дослідження ринку:
    • перелік, рейтинг і характеристики конкурентів;
    • асортимент і властивості конкурентних товарів і брендів;
    • переваги та недоліки пропозицій, що конкурують;
    • розподіл ринкових часток і визначення позиції замовника;
    • стратегії конкурентної боротьби та їх ефективність;
    • ризики та бар'єри для досягнення цілей замовника, спричинені діяльністю конкурентів;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика необхідна для досягнення цілей вашого підприємства або бізнес-ідеї, поспілкуйтеся з нами - ми поставимо корисні запитання і допоможемо скласти технічне завдання на проведення дослідження - контакти.
  4. Аналіз споживчої сфери:
    • профіль цільової аудиторії;
    • споживчі тренди та вимоги до товарів;
    • рівень задоволеності споживачів наявними пропозиціями;
    • лояльність покупців до брендів та умови її підтримки;
    • моделі поведінки споживачів на різних торгових майданчиках;
    • споживання цільових товарів на пов'язаних ринках і в бюджетному секторі.
  5. Вивчення виробничого сектору:
    • часова динаміка обсягу виробленої продукції;
    • структура випуску товарів за видами, виробниками, регіонами, цінами та іншими критеріями;
    • технологічний рівень діючих виробничих потужностей;
    • параметри місцевої сировинної бази;
    • доступність виробничих ресурсів на внутрішньому та міжнародному ринках;
    • умови досягнення і збереження прийнятного рівня рентабельності та конкурентоспроможності виробництва;
    • можливості з придбання передових технологій, обладнання, наявність кваліфікованих кадрів;
    • повідомляємо вам, що понад 2600 готових аналізів ринків доступно в каталозі готових проєктів. Будь-який звіт може бути актуалізований за вашим запитом.
  6. Інвестиційне дослідження ринку:
    • порівняння ринкових ніш та аналіз їх привабливості;
    • SWOT-аналіз;
    • PESTLE-аналіз;
    • карта ризиків і бар'єрів для реалізації інвестиційних проєктів;
    • рекомендації щодо організації та розвитку бізнесу.

Компанія Pro-Consulting проводить дослідження ринків відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR, що забезпечує їхнє визнання і зрозумілість у всьому світі. Усі наші маркетингові дослідження мають ексклюзивний характер і створюються на основі індивідуальних технічних завдань, щоб задовольнити специфічні інформаційні потреби клієнта.

Замовити дослідження ринку можна, зв'язавшись з нами за телефоном або електронною поштою, вказаними на нашому сайті.

Дата розміщення: 16.10.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами