Бізнес з посмішкою: про відкриття стоматологічної клініки в столиці
4012

Бізнес з посмішкою: про відкриття стоматологічної клініки в столиці

Стоматологія є затребуваним видом медицини. До її послуг звертаються все більше людей. Погіршення екології, неправильне харчування, недостатній догляд і навіть погана спадковість негативно впливають на стан зубів населення. Так, в США, за статистикою, карієс зустрічається у 95% дорослих людей, 40% дітей до 8 років і 58% підлітків 12-19 років.
Збільшення відвідуваності стоматологічних клінік веде до зростання прибутковості цієї медичної галузі.
Український ринок стоматологічних послуг знаходиться в стадії розвитку. Найбільше наших співвітчизників відвідують стоматолога для звичайного лікування зубів - 48% або в разі гострої необхідності - 31%. Для профілактики це роблять лише 20% населення.
Мережа стоматологічних поліклінік України включає в себе державні установи, що збереглися ще з радянських часів і які надають як безкоштовні, так і платні послуги. Після здобуття незалежності, в нашій країні з'явилося багато приватних стоматологічних кабінетів, де можна отримати повний спектр послуг за відповідну плату.
Кількість лікарів-стоматологів в Україні в 2016 році становило понад 26,5 тис. осіб. Найбільша укомплектованість фахівцями цього профілю спостерігається в Івано-Франківській та Харківській областях (98,9%), найменша - в місті Запоріжжя (76,7%). У столичному регіоні стоматологічні клініки укомплектовані на 95,4%. Тут на 10 тис. жителів припадає 5,13 лікарів.
Недолік бюджетного фінансування державної медицини привів до занепаду і її стоматологічного сектора. Це виражається в недостатній кількості нового обладнання і застосуванні застарілих методик і стандартів лікування.
На такому тлі в країні посилено розвивається приватна стоматологія. Співвідношення державних і приватних установ у 2013 році показано на діаграмі.

 


Приватними стоматологічними послугами охоплено в основному міське населення України. Доступність кваліфікованої допомоги в сільських районах залишається на низькому рівні.
З метою створення стоматологічної клініки, здатної стати впізнаваним брендом в Києві і заслужити гарну репутацію у населення завдяки високій якості послуг, що надаються, фахівцями компанії Pro-Consulting розроблений бізнес-план такого підприємства.
Для створення і організації роботи клініки на 3 крісла, згідно з планом, буде потрібно затратити $ 130 тис.
Для успішної роботи стоматології важливо правильно вибрати місце її розміщення. При цьому необхідно звертати увагу на транспортну інфраструктуру району, наявність платоспроможного попиту на послуги і присутність конкурентів. З урахуванням даних факторів, планом передбачено створення установи в одному зі спальних районів столиці.
Структура доходів майбутньої клініки за 4 роки роботи представлена ​​на діаграмі. Основна частка прибутку (41,2%) буде отримана від надання послуг з лікування кореневих каналів, на другому місці за прибутковістю - послуги лікаря-ортопеда (22,9%) і терапевта (11%).

Рисунок. Структура доходів від діяльності стоматологічної клініки
 

Час окупності даного проекту з урахуванням дисконту становить всього трохи більше року (15,5 місяців), що робить його привабливим для інвесторів, що вважають за краще швидке повернення вкладених коштів.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами