in stock

Аналіз ринку стоматологічних послуг Києва і України. 2012

Загальна характеристика
Дата підготовки: Вересень 2012 року
Графіків і діаграм: 27
Таблиць: 20
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
5200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting огляд ринку стоматологічних послуг містить загальну характеристику ринку (з виділенням даних щодо м. Києва), інформацію про основних операторів та споживання, а також результати прогнозування його розвитку. Висвітлено етапи розвитку українського ринку стоматологічних послуг, проаналізовано його тенденції, при цьому особливу увагу приділено напряму імплантології, а в ньому – діяльності компанії Nobel Biocare. Згруповані економічні, політичні, соціально-демографічні та науково-технічні фактори, що впливають на розвиток ринку. Дані щодо ємності досліджуваного ринку в грошовому вираженні доповнені відомостями з платних медичних послуг у цілому, при цьому послуги стоматології складають 51–54% ємності спільного ринку як в Україні, так і по м. Києву. Зазначено, що рівень тінізації в сегменті стоматології є одним із найнижчих щодо всього ринку приватної медицини. Державне регулювання ринку розглядається переважно в аспекті ліцензування. За провідними операторами ринку стоматологічних послуг наведені такі дані: контактна інформація, основні напрями діяльності, вартість послуг, частка ринку. Клініки структуровані за цільовою аудиторією, видами послуг, що надаються, розмірами, ціновими сегментами. Розглянуто ситуацію з персоналом. За період 2006–2011 рр. обсяг українського ринку платних стоматологічних послуг у грошовому вираженні виріс в 2,8 раза, київського – в 2,2 раза. Виконана сегментація споживання за різними критеріями (вік, стать, ціновий рівень послуг). Розглянуто питання ціноутворення, зокрема на послуги імплантології. Зазначено, що в 2011 р. у структурі витрат населення на медичні товари та послуги припадало 3,7%. Прогнозування показників ринку платних стоматологічних послуг показує його зростання зі скороченням темпів приросту. Оцінена перспективність окремих напрямів розвитку стоматології. Подані критерії інвестиційної привабливості, результати SWOT-аналізу та оцінювання основних ризиків ринку стоматологічних послуг.

Зв'язатися з нами