Бізнес-план салону квітів в Києві: краса за помірні гроші
1557

Бізнес-план салону квітів в Києві: краса за помірні гроші

Бізнес-план салону квітів в Києві складений компанією Pro Capital Investment після аналізу квіткового ринку в Україні в цілому і столичному регіоні зокрема. Висока інвестиційна привабливість цього виду бізнесу базується на недостатньому задоволенні запитів киян існуючими точками продажу квітів і супутніх товарів. Готовий бізнес-план салону квітів в Києві можна придбати на сайті компанії.

Ознайомтеся з типовою структурою бізнес-плану за стандартами UNIDO

Ринок квітів в Україні має такі особливості:

  • яскраво виражена сезонність попиту, що збігається з періодами таких свят, як День святого Валентина, 8 Березня, 1 вересня, День вчителя і інші;
  • величезні націнки на товар, що складали 250-300% і збільшуються перед святами ще на 20-30%;
  • найбільша популярність троянд в порівнянні з іншими видами квітів;
  • переважання імпорту над продукцією вітчизняних квіткарів.

Також прочитайте про бізнес-ідеї створення салону краси в Україні

Підвищення рівня купівельної спроможності жителів і гостей Києва сприяє зростанню попиту на квіти, які дарують не тільки на свята і пам'ятні дати, але і просто так, для створення гарного настрою.

Роздрібний продаж квітів в столиці здійснюється через торговельні точки наступних форматів:

  • павільйони і кіоски з квітами низького цінового сегмента в переходах або біля станцій метро;
  • магазини, що пропонують квіти і супутню продукцію середньої цінової категорії, що розміщуються в торгових центрах та інших місцях з високою прохідністю;
  • квіткові бутики преміум-класу в ділових і центральних кварталах міста;
  • інтернет-магазини зі службами доставки.

Ознайомтеся з бізнес-планом ресторану американської кухні в Києві

Незважаючи на досить значну кількість місць продажу квітів в Києві, якість їх послуг не завжди задовольняє покупців. У багатьох кіосках і магазинах відсутнє обладнання для довготривалого збереження рослин в свіжому стані, вибір кольорів і пов'язаних товарів невеликий, неможливо купити екзотичні рослини.

Бізнес-план салону квітів від компанії Pro Capital Investment передбачає створення торгового підприємства, що пропонує зрізані квіти, кімнатні рослини в горщиках і супутні товари.

Якщо ви сумніваєтеся, чи потрібне фінансове планування бізнесу, прочитайте про те, що таке бізнес-план підприємства

Завдяки широкому асортименту, вигідному розташуванню і помірним цінам, салон квітів швидко завоює лояльність покупців з будь-яким розміром доходів.

Фінансові розрахунки, виконані в рамках бізнес-плану салону квітів в Києві, показують, що для його реалізації буде потрібно близько 10 тис. доларів США. Рентабельність продажів підприємства складе 10,5%, що дозволить окупити витрати протягом менше двох років (22,1 місяці) з урахуванням дисконту.

 Також почитайте про бізнес-план салону грумінгу в Києві

Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними межами під ваші цілі:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами