Аналітиками Pro-Consulting проведено дослідження ринку системної інтеграції технологічних рішень для готельно-ресторанного сектора (HoReCa) Грузії. Дана робота проведена українською консалтинговою компанією на замовлення клієнта, який готувався вийти на відповідний ринок Грузії. В результаті були отримана важлива інформація для формування стратегії розвитку бізнесу в цій країні з урахуванням обсягу ринку, його структури, особливостей формування попиту на техніку для готелів в сьогоденні і прогнозів на майбутнє. Аналіз ринку системної інтеграції технологічних рішень для HoReCa Грузії вже доступний для придбання в розділі готових маркетингових досліджень на сайті Pro-Consulting.
Грузія має всі необхідні базові умови для успішного розвитку туристичної галузі: давню історію, цікаву культуру, мальовничу природу, гостинне населення, якісне виноробство і багаті кулінарні традиції. Однак розвивати туризм в повну силу до останнього часу заважали різні конфлікти, що роздирали цю невелику країну з моменту здобуття нею незалежності. Лише тільки в 2010 році, після прийняття стратегії регіонального розвитку, туристичний сектор Грузії отримав друге дихання. В останні роки потік іноземців, охочих налагодитися грузинськими пам'ятками, стабільно зростає.
Збільшення кількості туристів з-за кордону має ключове значення для готельного бізнесу Грузії, оскільки саме іноземці є основною категорією постояльців місцевих готелів. Внутрішні грузинські туристи в більшості своїй вважають за краще зупинятися у друзів і знайомих, а в готелях поселяються тільки 2,8% з них. Тому найбільш розвиненими регіонами в сфері HoReCa є найбільш популярні напрямки в'їзного туризму, а це міста Тбілісі і Батумі.
Замовити дослідження вашого ринку можна тут
Про обсяг ринку техніки для готелів Грузії можна судити за кількістю цих об'єктів. Так, за даними державної служби статистики Сакстат, в кінці 2018 року в Грузії працювали 2,4 тис. готелів та інших підприємств тимчасового розміщення туристів, більшість з них мали 20-25 номерів. Стандартне обладнання номера в Грузії вмикає телевізор, електрочайник, фен, телефон, кондиціонер. Залежно від цінової категорії, можуть також бути присутнім кавоварки, міні холодильники (міні бари), сейфи, годинник, праски та інша електроніка і побутова техніка. Необхідно відзначити, що певних централізованих стандартів для готелів в Грузії поки не вироблено, але є безліч готелів, що працюють по відомим франшизам, таким як Редіссон, Марріот та іншим, що передбачають застосування загальноприйнятих міжнародних підходів до технологічних рішень.
Дослідження ринку системної інтеграції технологічних рішень для HoReCa Грузії дозволило підтвердити оптимістичні прогнози для цього ринку, що визначає перспективність виходу на нього нових учасників.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: