Дата підготовки: | Жовтень 2019 року |
Кількість сторінок: | 34 Arial, 1 интервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 14 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження потенціалу ринку системної інтеграції технологічних рішень для HoReCa в Грузії.
Ключовим завдання об'єкта даного дослідження було вхід великого українського дистриб'ютора електроніки в сегмент HoReCa в якості окремого напрямку, крім основної діяльності. Цей напрям має бути представлено як напрямок для поставки обладнання готель, виходячи з обладнання компанії.
В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції та перспективи розвитку сегменту HoReCa і готельного бізнесу в Грузії, структуровані дані щодо кількості готелів, їх номерного фонду, а також варіантів використання технологічних рішень. Окремо досліджено компанії, які займаються комплексним обслуговуванням готелів. На підставі даних про розвиток туризму в країні, сильних і слабких сторін галузі, а також планів будівництва готелів, охарактеризовано потенціал розвитку ринку і прогнозні тенденції.
Туризм в Грузії є розвиненою індустрією і відіграє провідну роль в економіці країни, наповнюючи бюджет, створюючи додаткові робочі місця. Галузь сприяє загальному економічному розвитку. Загалом, країна має величезний туристичний потенціал, який треба максимально використовувати.
Протягом останніх кілька років спостерігається розвиток зовнішнього і внутрішнього туризму в країні. У 2018 року кількість внутрішніх туристів склало 13,1 млн осіб. Проте цей тренд слабо відбивається на розвитку готельного бізнесу, оскільки 56,7% грузинських туристів воліють залишатися на ніч в родичів і друзів, 28,1% - орендують будинок або апартаменти, тоді як послугами готелів користуються тільки 2,8% туристів.
Якщо говорити про туризм з боку розвитку готельного бізнесу, то основний попит на готелі складають іноземні туристи. У структурі вибору місця проживання 39,6% туристів вибирають готелі, 26,5% - живуть у друзів і родичів, 12,7% - в гостьових апартаментах і хостелах.
Готельний бізнес в Грузії вважаэться одним з найприбутковіших. На тлі зростання числа туристів, які відвідують країну, інвестиції в будівництво нових готелів і хостелів постійно росли. Згідно з даними Національної служби статистики Грузії ("Сакстат"), на кінець 2018 року в країні працювало понад 2,4 тис. готелів та інших закладів для тимчасового розміщення, більшість готелів, мали номерний фонд в 20-25 номерів. Загалом налічувалося 36,4 тис. готельних номерів і 89,1 тис. спальних місць.
З технологічних рішень в комплектацію стандартного номера готелю в Грузії входить телевізор, електрочайник, фен, телефон, кондиціонер. Також багато готелів закуповують в номери кавоварки, міні холодильники (міні бари), сейфи, електронний годинник, праски. В самому готелі використовують принтери і сканери (для роботи з документами), встановлюють комплексні системи безпеки, при наявності конференц-залів, можуть закуповувати проектори та великі телевізори.
Послуги впровадження технологічних рішень можуть користуватися попитом як серед уже діючих готелів, які хочуть модернізувати обладнання, так і для готелів, які будуть відкриті в майбутньому.
1. Аналіз розвитку сегмента HoReCa в країні в 2017-2019 (основні тенденції, передумови до розвитку, особливо з входом міжнародних операторів, кількість готелів, структура - за наявністю інформації)
2. Аналіз тенденцій ринку готелів в країні (вузькі тренди, важливі події, регулювання, вимоги щодо наявності побутової техніки та інших якісних елементів - за наявністю інформації)
3. Показники готельного ринку на момент дослідження
4. База основних операторів готельного ринку (до 50 готелів, по виручці за 2018 рік)
4.1. За найбільшим готелям запит про те, хто приймає рішення (додатково - експертні інтерв'ю)
6. Перспективи готельного будівництва. Наявність планів про проектування та будівництво готелів і виданих дозволів на будівництво та реконструкцію
7. Висновки та прогнозні тенденції на ринку
7.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку готельного ринку в Україні
7.2. Потенціал для розвитку на ринку системного інтегратора по впровадженню технологічних рішень
8. Інвестиційна привабливість напрямки
8.1. SWOT-аналіз стратегії Замовника
8.2. Аналіз ризиків і бар'єрів. Побудова карти ризиків на ринку
1. Структура готелів та інших закладів для розміщення по регіонах Грузії, станом на кінець 3 кв. 2019 р.
2. Структура місце для тимчасового розміщення в Грузії, станом на кінець 3 кв. 2019 р.
3. Структура місце для тимчасового розміщення в Грузії, станом на кінець 3 кв. 2019 р.
4. Географія візитерів в Грузії за підсумками вересня 2019 року
5. Найбільші готелі Грузії
6. Компанії, які займаються комплексним обслуговуванням готелів Грузії
7. Готелі, будівництво яких заплановано на 2019-2020 рік в Грузії
8. Готелі, будівництво яких заплановано на 2019-2020 рік в Грузії
9. Кількість візитерів до Грузії в розрізі країн, за серпень 2017/2018 р., чол.
10. Потенційна потреба продуктів, впровадженням яких займається компанія в нових готелях Грузії
11. Сильні і слабкі сторони для нового гравця на ринку комплексного обслуговування готелів представлені в SWOT-аналізі
12. Ризики і бар'єри виходу на ринок для компанії
13. Сегментація ринкових ризиків
14. Карта ризиків ринку системної інтеграції для готелів Грузії
1. Частка туристичного сектора у ВВП Грузії, в 2016-2018 рр. в натуральному значенні, %
2. Кількість візитерів Грузії, млн чол. за 2015-2018 рр.
3. Дохід від туризму в Грузії, млрд дол. США. за 2015-2018 рр.
4. Кількість готелів в Грузії за 2017-2018 рік, шт.
5. Структура готельного фонду в Грузії на кінець 2018 року., в натуральному вираженні,%
6. Заповнення готелів Грузії за 2015-2018 рр.,%
7. Місце проживання візитерів в Грузії, за підсумками 1-2 кв. 2019 року