Аналіз ринку для визначення позиції замовника
508

Аналіз ринку для визначення позиції замовника

Багато клієнтів, які замовляють аналіз ринку в компанії Pro-Consulting, хочуть дізнатися про поточну позицію на ньому власної компанії.

У цьому випадку аналіз ринку включається спеціальний інформаційний блок, дані якого дають уявлення про:

  • частку компанії клієнта у загальному обсязі ринку та порівняно з конкурентами у різних зрізах;
  • ефективності зовнішніх та внутрішніх бізнес-процесів на підприємстві замовника;
  • можливостях для збереження та покращення поточної ринкової позиції.

Обов'язково ознайомтеся з повноцінною структурою аналізу ринку.

Аналіз ринку з метою визначення місця замовника складається з трьох етапів:

  • розрахунок загальних показників ринку;
  • визначення співвідношення часток конкурентів;
  • аналіз внутрішньої інформації клієнта та використання методів «таємний покупець», «таємний дзвінок».

З більш ніж 2000 кейсів аналізу ринків ви можете ознайомитись у каталозі готових проектів.

Дізнатися більше інформації про послуги Pro-Consulting та замовити аналіз ринку можна за цим посиланням.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами