Аналіз ринку від агентства маркетингових досліджень Pro-Consulting
1031

Аналіз ринку від агентства маркетингових досліджень Pro-Consulting

Агентства маркетингових досліджень надають можливість суб'єктам підприємництва та іншим категоріям клієнтів отримати якісну інформацію про стан і перспективи розвитку споживчих ринків.

Далеко не всі бізнес-структури можуть провести аналіз ринку на необхідному для ухвалення важливих управлінських рішень рівні, та й це майже завжди нераціонально з точки зору витрат часових, фінансових і кадрових ресурсів. Якщо ви плануєте використовувати такий аналітичний інструмент, рекомендуємо вже зараз ознайомитися з типовою структурою дослідження ринку незалежно від того, хто буде його проводити для вас.

Дефіцит відомостей про ринок, через який звертаються за допомогою до агентства маркетингових досліджень, зазвичай виникає під час планування:

  • виведення у сферу економічної активності нового гравця;
  • створення або реформування бренду, торгової пропозиції;
  • стратегії збереження і поліпшення ринкової позиції;
  • мінімізації ризиків від діяльності конкурентів;
  • великої рекламної кампанії;
  • організації виробництва;
  • створення каналів зовнішньоекономічної діяльності;
  • антикризових заходів на коротко- і середньостроковий період.

Також повідомляємо вам, що у Pro-Consulting є понад 2400 готових звітів по ринках України та світу - скористайтеся пошуком за ключовим словом у каталозі готових проєктів і знайдіть вже готовий звіт за вашим ринком. Будь-який звіт буде актуалізовано й адаптовано під цілі та завдання вашого бізнесу.

Провідні агентства маркетингових досліджень мають досвідчених фахівців та необхідну організаційну та матеріально-технічну базу для комплексного вивчення ринку.

Типовий аналіз ринку від агентства маркетингових досліджень Pro-Consulting включає:

  1. Загальні відомості про сферу ведення бізнесу:
    • опис основних аспектів ринкової ситуації;
    • розрахунок ємності ринку на підставі даних про виробництво і зовнішні поставки цільових товарів;
    • сегментація ринку за видом продукції, її походженням, географічною та іншими ознаками;
    • основні фактори впливу на умови роботи на ринку та тенденції їх зміни;
    • більш повне уявлення про структуру реального звіту вам дасть ознайомлення, наприклад, з описом готового аналізу консервованих продуктів в Україні або аналізу ринку косметологічних послуг в Одесі.
  2. Опис вимог та функціонування системи державного управління галуззю:
    • положення чинної нормативної бази;
    • варіанти формалізації бізнес-проектів;
    • умови ліцензування та стандартизації діяльності підприємств;
    • податкове навантаження в різних форматах ведення бізнесу;
    • порядок проведення державних закупівель та участі в тендерах;
    • перспективні проекти нормативних актів, озвучені плани влади щодо реформування роботи ринку;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика вам необхідна, зв'яжіться з нами - консультант поставить правильні запитання і запропонує вам структуру дослідження - контакти.
  3. Агентство маркетингових досліджень Pro-Consulting має ресурси для поглибленого вивчення споживчого аспекту ринку - проведення телефонних опитувань, фокус-груп, індивідуальних інтерв'ю, залучення онлайн-спільнот MROC та інші методи. У результаті замовник може отримати:
    • детальний портрет споживчої аудиторії;
    • моделі поведінки покупців при виборі товарів на різних торгових майданчиках:
    • вимоги споживачів до властивостей цільових товарів, ступінь їхньої задоволеності наявною пропозицією;
    • ставлення покупців до певних брендів, умови лояльності;
    • ключові запити споживачів до пошукових систем;
    • особливості споживання цільових товарів суб'єктами пов'язаних ринків і державними структурами.
  4. Конкурентне середовище ринку зазвичай також опиняється в центрі уваги агентства маркетингових досліджень, що працює за технічним завданням. Замовника часто цікавлять:
    • характеристики головних прямих і непрямих конкурентів;
    • розподіл часток суб'єктів ринку, позиція власного підприємства;
    • асортимент і властивості торговельної пропозиції, її переваги та недоліки;
    • можливості збереження і підвищення конкурентоспроможності;
    • стратегії конкурентної боротьби, ризики, що виникають при цьому, для реалізації цілей ініціатора дослідження;
    • також для більш повного уявлення про структуру звіту ознайомтеся з описом, наприклад, аналізу ринку сантехніки та плитки в Україні або аналізу ринку промислового швейного обладнання в Бразилії. За аналогічними структурами можна дослідити будь-який інший ринок.
  5. Одним із напрямів роботи агентства маркетингових досліджень є оцінка ефективності каналів збуту:
    • умови взаємодії з дистриб'юторами та ритейлерами;
    • дієвість різних методів просування;
    • доступність і функціонування каналів продажів у форс-мажорних ситуаціях.
  6. Для інвесторів агентства маркетингових досліджень виявляють ризики і бар'єри для реалізації бізнес-проектів, проводять факторний аналіз ринків і ринкових ніш.

Ці та інші напрями аналізу ви можете вказати в технічному завданні для агентства маркетингових досліджень.

Скористатися послугами агентства маркетингових досліджень Pro-Consulting можна в будь-який час. Для цього достатньо телефонного дзвінка або повідомлення електронною поштою - контакти.

Дата розміщення: 14.05.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами